quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:18 schreef Diggy. het volgende:
For fucks sake. Het is maar een kat, me dunkt dat er in de Bronx ergere problemen zijn.
Kakkerlakken ook.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Katten zijn toch kutbeesten
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:18 schreef Diggy. het volgende:
For fucks sake. Het is maar een kat, me dunkt dat er in de Bronx ergere problemen zijn.
Wat kan mij de Bronx nou schelen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:18 schreef Diggy. het volgende:
't Blijven wilden hč.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:20 schreef Rijpie het volgende:
Volgens mij heeft ze zelf ook te lang in de oven gezeten vroeger.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Messingen_stierquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:23 schreef AlphaOmega het volgende:
Er zijn wel ovens waar de dader in past. Ieder crematorium heeft er minimaal één.
Geen wonder dat de maatschappij en mensheid in een neerwaartse spiraal zit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:25 schreef Chai het volgende:
Wat een lelijke vieze kankerhoer! Ik hoop dat ze levend verbrand.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:26 schreef SlimShady het volgende:
[..]
sinds een surinamer de gebakken banaan bedacht toen z'n boomhut in de fik stond.
hmm vind dat eigenlijk ook wel een gepaste straf .quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:26 schreef Diggy. het volgende:
[..]
Geen wonder dat de maatschappij en mensheid in een neerwaartse spiraal zit.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:26 schreef SlimShady het volgende:
[..]
sinds een surinamer de gebakken banaan bedacht toen z'n boomhut in de fik stond.
Dat is dan ook de reden dat jij en velen anderen hier geen rechter zijn. En goed ook.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:28 schreef Matty___ het volgende:
[..]
hmm vind dat eigenlijk ook wel een gepaste straf .
ben ik het helemaal mee eens . vraag me af hoezo ze ongestraft er mee weg komt want bij mij had ze 500 uur in een dierenasiel poep mogen opruimen (en daarna de oven inquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:29 schreef Diggy. het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden dat jij en velen anderen hier geen rechter zijn. En goed ook.
Nieuwe avatar?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:28 schreef Florian_ het volgende:
Wat een faal weer.
Newsflash: Als je een poes in de oven stopt krijg je geen, ik herhaal GEEN kipnuggets.
Eigenlijk mag je niet lachen, maar stiekem doe ik het tochquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:26 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ja naar vis gemixed met zeep. Of bedoelde je dat niet?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:31 schreef de_boswachter het volgende:
De hamvraag: Smaakte het poesje ?
Is zij de dader ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:32 schreef Penisbaard het volgende:
Niet het enige wat ze gedaan heeft.![]()
[ afbeelding ]![]()
van mij mag hetquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is zij de dader ?
Ik wil nu serieus wat zeggen, maar dat mag niet![]()
gmtaquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:24 schreef Matty___ het volgende:
die rot kop ook. damn wat zou ik daar graag tegen aan willen schoppen
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat een kanker kind. Zo iemand gun je nou echt een drive by shooting.
Zo, anders wordt de hele familie effe door de mangel gehaaldquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:52 schreef Mozy het volgende:
Omdat jullie allemaal mietjes zijn, link ik haar info wel even.
http://insurgen.cc/wiki/Operation_Tiger_Lily
4chan was jullie voor.
Doen ze altijd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zo, anders wordt de hele familie effe door de mangel gehaald
Wat een selectieve verontwaardigingquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:09 schreef probeer het volgende:
voor iedereen die dit grote onrecht met gebalde vuisten leest:
Petition to have Cheyenne Cherry tried as Adult
http://www.thepetitionsit(...)herry-tried-as-adult
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:00 schreef SharQueDo het volgende:
Sommige mensen moeten echt gewoon keihard sterven aan de terminale teenkanker.![]()
![]()
je bent mod, je mag zeggen wat je wilt zonder consequenties.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is zij de dader ?
Ik wil nu serieus wat zeggen, maar dat mag niet![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bob Marley is eraan onder door gegaan
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:15 schreef optimusfunk het volgende:
klacht 3: mensen die dieren mishandelen, afmaken die mongolen.
except being cute?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:49 schreef ruud.nl het volgende:
We kunnen haar nu wel met z'n allen gaan lopen veroordelen, maar niemand hier weet wat die kat allemaal op haar geweten had.
volgens mij kijk ik te vaak naar http://icanhascheezburger.com/quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom moet je dat in het engels zeggen?
Omdat ze in de Broncks woont, de kans dat ze het daar overleeft is kleiner dan in de celquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:05 schreef FANN het volgende:![]()
waarom sluiten ze dat mokkel niet gewoon op?
dan is het goed....quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Omdat ze in de Broncks woont, de kans dat ze het daar overleeft is kleiner dan in de cel
Maar ik mag aannemen dat hij dan in ieder geval al dood isquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:34 schreef Agiath het volgende:
Ach ja, als je je hamburgetje bij de Mac haalt morgen stop je eigenlijk ook een koe in een over, denk daar maar eens over na.
Ja maar die koe heeft niet eerst levend in de magnetron gezeten, om vervolgens een gruwelijke dood te sterven.quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:34 schreef Agiath het volgende:
Ach ja, als je je hamburgetje bij de Mac haalt morgen stop je eigenlijk ook een koe in een over, denk daar maar eens over na.
moet dan wel een big ass oven zijn als je een koe daarin proptquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:34 schreef Agiath het volgende:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:25 schreef Chai het volgende:
Wat een lelijke vieze kankerhoer! Ik hoop dat ze levend verbrand.
wtfquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:11 schreef Zero_Empathy het volgende:
http://www.sovjet-nederland.nl/pb/f/src/lolicatgirlsonfire.swf
zoiets dus?
quote:Cheyenne Cherry tossed her ex-roommate's kitty, Tiger Lily (below), into the stove, then left so she didn't have to hear the cat's anguished cries.
quote:"She didn't want to hear the cat crying and scratching at the oven door," Pentangelo said.
'dood te sterven'quote:Op donderdag 11 juni 2009 07:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja maar die koe heeft niet eerst levend in de magnetron gezeten, om vervolgens een gruwelijke dood te sterven.
een gruwelijke dood sterven is gewoon een uitdrukkingquote:
Dus als we jou in elkaar rammen is dat niet erg omdat er wel ergere dingen gebeuren in Nederland?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:18 schreef Diggy. het volgende:
Er worden vaak zat dieren op een gruwelijke manier om het leven gebracht ja.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:13 schreef Joey_Kindt het volgende:
Het is maar een kat![]()
Er gaan dagelijks duizende dieren dood door mishandeling maar omdat het nu in het nieuws komt gaat iedereen huilen
Zo ga ik reageren als ze geertje eindelijk kapot schieten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:13 schreef Joey_Kindt het volgende:
Het is maar een kat![]()
Er gaan dagelijks duizende dieren dood door mishandeling maar omdat het nu in het nieuws komt gaat iedereen huilen
Wat een vergelijking is datquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo ga ik reageren als ze geertje eindelijk kapot schieten.
"Het is maar een PVV'erEr gaan dagelijks duizenden mensen dood door moord maar omdat het nu in hte nieuws komt gaat iedereen huilen!"
Mooi, waar woon je? Kom ik even je hond in de oven doen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:47 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Wat een vergelijking is datHoe oud ben je 12?
Die kat had geen politieke positie of enige waarde voor de maatschappij want het is een kat.
Ben je gek, genoeg plekken op deze aardkloot waar niet elke moord in het nieuws komt.quote:En moord komt zover ik weet altijd in het Nieuws
Ja, net als toen Pim en Theo geslacht werdenquote:En als Geert wilders ooit wordt vermoord dan kan je een burgeroorlog verwachten.
Ik ben anders Geert Wilders ook liever kwijt dan rijk, dus die heeft voor mij ook geen enkele waarde.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:47 schreef Joey_Kindt het volgende:
Die kat had geen politieke positie of enige waarde voor de maatschappij want het is een kat.
Dat dus, zo denk ik er ook over, maar bij het klikken op die link en het zien van dat kutwijf krijg ik spontaan moordneigingenquote:
Damn. Eigenlijk zou je dan hopen dat ze op een gegeven moment in haar leven ook een prop in haar mond krijgt en...laat maar.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:13 schreef Suusje-V het volgende:
Die kankerhoer mag zelf levend in een hete oven gestopt worden, waarna iedereen wegloopt omdat ze haar geschreeuw niet willen horen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |