quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:18 schreef Diggy. het volgende:
For fucks sake. Het is maar een kat, me dunkt dat er in de Bronx ergere problemen zijn.
Kakkerlakken ook.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Katten zijn toch kutbeesten
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:18 schreef Diggy. het volgende:
For fucks sake. Het is maar een kat, me dunkt dat er in de Bronx ergere problemen zijn.
Wat kan mij de Bronx nou schelen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:18 schreef Diggy. het volgende:
't Blijven wilden hè.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:20 schreef Rijpie het volgende:
Volgens mij heeft ze zelf ook te lang in de oven gezeten vroeger.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Messingen_stierquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:23 schreef AlphaOmega het volgende:
Er zijn wel ovens waar de dader in past. Ieder crematorium heeft er minimaal één.
Geen wonder dat de maatschappij en mensheid in een neerwaartse spiraal zit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:25 schreef Chai het volgende:
Wat een lelijke vieze kankerhoer! Ik hoop dat ze levend verbrand.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:26 schreef SlimShady het volgende:
[..]
sinds een surinamer de gebakken banaan bedacht toen z'n boomhut in de fik stond.
hmm vind dat eigenlijk ook wel een gepaste straf .quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:26 schreef Diggy. het volgende:
[..]
Geen wonder dat de maatschappij en mensheid in een neerwaartse spiraal zit.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:26 schreef SlimShady het volgende:
[..]
sinds een surinamer de gebakken banaan bedacht toen z'n boomhut in de fik stond.
Dat is dan ook de reden dat jij en velen anderen hier geen rechter zijn. En goed ook.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:28 schreef Matty___ het volgende:
[..]
hmm vind dat eigenlijk ook wel een gepaste straf .
ben ik het helemaal mee eens . vraag me af hoezo ze ongestraft er mee weg komt want bij mij had ze 500 uur in een dierenasiel poep mogen opruimen (en daarna de oven inquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:29 schreef Diggy. het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden dat jij en velen anderen hier geen rechter zijn. En goed ook.
Nieuwe avatar?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:28 schreef Florian_ het volgende:
Wat een faal weer.
Newsflash: Als je een poes in de oven stopt krijg je geen, ik herhaal GEEN kipnuggets.
Eigenlijk mag je niet lachen, maar stiekem doe ik het tochquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:26 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ja naar vis gemixed met zeep. Of bedoelde je dat niet?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:31 schreef de_boswachter het volgende:
De hamvraag: Smaakte het poesje ?
Is zij de dader ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:32 schreef Penisbaard het volgende:
Niet het enige wat ze gedaan heeft.![]()
[ afbeelding ]![]()
van mij mag hetquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is zij de dader ?
Ik wil nu serieus wat zeggen, maar dat mag niet![]()
gmtaquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:24 schreef Matty___ het volgende:
die rot kop ook. damn wat zou ik daar graag tegen aan willen schoppen
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat een kanker kind. Zo iemand gun je nou echt een drive by shooting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |