Er zijn genoeg ongewone mannen over die dat wel kunnen betalen en dat is wat telt. Toen er in de jaren 80 alleen maar tokkies in de stadions kwamen was het er niet echt prettig met al dat geweld.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De gewone man in Engeland kan niet eens meer een kaartje betalen. Kaartjes zijn daar in 10 jaar tijd 10 keer duurder geworden.
De duistere kant in mensen komt weer naar boven.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:29 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Er zijn genoeg ongewone mannen over die dat wel kunnen betalen en dat is wat telt. Toen er in de jaren 80 alleen maar tokkies in de stadions kwamen was het er niet echt prettig met al dat geweld.
Ik gun het ze ook gewoon niet. Echt, elk puntverlies, elke nederlaag gun ik ze. Dat ze maar mooi op z'n Feyenoords 14e wordenquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:31 schreef venomsnake het volgende:
Villa gaat ook nog die kant op deze week voor een kleine 36 miljoen.![]()
Ik lig in een deuk als ze volgend jaar niets winnen.
Voetbal is wereldwijd juist zo populair omdat het toegankelijkheid is voor de gewone man en niet alleen elite. Het verschil tussen tennis of paardrijden en voetbal ligt daarin. Laten we dat zo houden dusquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:29 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Er zijn genoeg ongewone mannen over die dat wel kunnen betalen en dat is wat telt. Toen er in de jaren 80 alleen maar tokkies in de stadions kwamen was het er niet echt prettig met al dat geweld.
geen dacht ik. Vraag een Weebl. Die zal het wel wetenquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:51 schreef Genius-F het volgende:
Hoeveel schuld heeft Real eigenlijk?
quote:De commerciële waarde van Real is voor een groot gedeelte gebaseerd op de indrukwekkende geschiedenis van de club. Real Madrid, op 6 maart 1902 opgericht door een Catalaanse handelaar,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |