haha, en je werd nog te laat wakker ook. Wat een verhaalquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:28 schreef SoeperKoe het volgende:
Pff wat ik nou had, zit ik gisternacht helemaal in spanning, nagelbijtend voor mn laptop... valt gewoon mn internet opeens uit met nog 1:16 te gaan!!! En het was echt gewoon helemaal DOOD. Dus ik spring op, ren naar mn telefoon, stoot onderweg nog mn kleine teen heel hardDus ik wil snel naar de game summary op penguins.nhl.com, klik in paniek nog eerst de verkeerde favorieten-link aan, en dat internet op mn telefoon is LANGZAAM. Eindelijk met nog 15 seconden te gaan ben ik in die game summary, ik heb wel 100x op vernieuwen gedrukt en eindelijk ging die teller op 0. En nog steeds 2-1!!
Jammer genoeg geen internet meer dus ik heb verder niks meer kunnen zien, maar ik heb toch even staan springen in mn woonkamer
Staan het publiek de Pens nou uit te jouwen?quote:
Eerder Gary Bettman denk ik, die wordt elk jaar dik uitgefloten.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:41 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Staan het publiek de Pens nou uit te jouwen?
Wat een onsportief publiek.
De 'veramerikanisering' van de league, ja. Dat stuit de Canadese fans tegen de borst.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:37 schreef Saviola het volgende:
Onder andere ja, plus het is een figuur die liever de echte Canadese fans in de kou laat staan en veel meer pro-grote steden en bijbehorende winsten is. Heeft liever teams in Nashville en Phoenix dan in Hamilton, Winnipeg of Quebec, en doet er alles aan om te voorkomen dat zo'n verhuis doorgaat. Is ook de man die finaal de lockout van 2004-05 besliste.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:15 schreef Saviola het volgende:
[..]
Eerder Gary Bettman denk ik, die wordt elk jaar dik uitgefloten.
Niet alleen in de serie was hij wisselvalligquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:55 schreef Leatherface het volgende:
Fleury heeft een wisselvallige serie gekeept. In wedstrijd 5 vervangen, vandaag de held.
Maar op de beslissende momenten pakte hij groots uit. Daarvoor hulde.
Ja, die ene.....quote:
Ja ik ken er verder geen op Fokquote:
Dat mag vanaf september weerquote:Op maandag 15 juni 2009 02:15 schreef popolon het volgende:
Ach, vier Stanley cups de laatste tien seizoenen, we mogen niet klagen in Michigan.
Zeker niet. Detroit heeft echte hoogtijdagen gekend op de ijsvloer.quote:Op maandag 15 juni 2009 02:15 schreef popolon het volgende:
Ach, vier Stanley cups de laatste tien seizoenen, we mogen niet klagen in Michigan.
Maar ze hebben een prima game 7 achter de rug, Pens verdienen het.
Tot pak 'em beet januari was het onzeker of ze de play offs wel zouden halen.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:28 schreef Fiama het volgende:
Van plaats 10 in de Conference naar Stanley Cup winnaar
Klopt, ze deden het vrij slecht, zeker met al het talent wat er rond loopt.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:40 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Tot pak 'em beet januari was het onzeker of ze de play offs wel zouden halen.
Op het juiste moment de juiste vorm gevonden dus.
Maar toch tijdelijk in de juiste schwung geraakt. Pieken op het goede moment, as they call it.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:03 schreef Fiama het volgende:
[..]
Klopt, ze deden het vrij slecht, zeker met al het talent wat er rond loopt.
Mjah, en dat wordt wel wat problematisch verwacht ik. Ze hebben een late draftkeuze als stanley cup finalist en zitten aardig tegen de salary cap aan. Gasten als Helm en Abdelkader moeten nu dus in plaats van af en toe een heldenrolletje spelen ineens het team gaan dragen samen met Zetterberg, Hossa en Datsyuk.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zeker niet. Detroit heeft echte hoogtijdagen gekend op de ijsvloer.
Maar het wordt de komende tijd toch belangrijk voor ze om het team te verjongen.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Notgood heeft in de 7e wedstrijd ook weer laten zien dat hij er eigenlijk niks van kan
2e goal gezien?quote:
Ik heb alles gezien, en daar gaat 't om. Voornamelijk door Osgood zijn ze zo ver gekomen.quote:
Nee dat doe ik op heel zijn carrierequote:
Er is vrijwel niemand die Osgood in de top 5 zetquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb alles gezien, en daar gaat 't om. Voornamelijk door Osgood zijn ze zo ver gekomen.
Maar goed, de hele NHL wereld is het daar zo'n beetje mee eens behalve Diego. Het blijft hilarisch.
Diego blijft een leuke troll jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb alles gezien, en daar gaat 't om. Voornamelijk door Osgood zijn ze zo ver gekomen.
Maar goed, de hele NHL wereld is het daar zo'n beetje mee eens behalve Diego. Het blijft hilarisch.
De enige goalie die nog met een ouderwets 'masker' speelt. Alleen dat al.quote:No goalie with three Stanley Cup rings (1997, 1998, 2008) has gotten so much criticism, and perhaps that's because he's surrounded by good players. But he is humble and professional and makes the big save. Just look at the receiving line that surrounds Osgood after each win — it's easy to see his teammates love him.
Komt door de Wings die ervoor staanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:22 schreef popolon het volgende:
Osgood, 36, has 28 wins and a .930 save percentage in the last two postseasons.
Maar goed, 't is lullen tegen een muur.
Precies, want hij heeft het verneukt in Game 7.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:22 schreef popolon het volgende:
Vorig jaar begon ie gewoon op de bankquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:22 schreef popolon het volgende:
De enige goalie die nog met een ouderwets 'masker' speelt. Alleen dat al.
Oh nee! Iemand scoort tegen hem! BOEHOEquote:
Zeker in de play-offs is hij altijd belangrijk, en daarin heeft hij zeker een groot aandeel gehad in de winst van vorig jaar en het bereiken van de finale dit jaar. Maar inderdaad, wat mij betreft geen echte hall of famerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:56 schreef Leatherface het volgende:
Nou ja, Osgood behoort denk ik niet tot de allerbeste netminders van de NHL. Maar hij had toch wel een behoorlijk aandeel in de Stanley Cup-winst vorig jaar. Hij heeft zeker wel belangrijke wedstrijden gewonnen voor de Wings.
Haha, nee. Hij is geen Martin Brodeur of Patrick Roy.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:24 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Maar inderdaad, wat mij betreft geen echte hall of famer
En toch was hij back-up toen de play-offs begonnenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:56 schreef Leatherface het volgende:
Nou ja, Osgood behoort denk ik niet tot de allerbeste netminders van de NHL. Maar hij had toch wel een behoorlijk aandeel in de Stanley Cup-winst vorig jaar. Hij heeft zeker wel belangrijke wedstrijden gewonnen voor de Wings.
Achter (toen nog) Hasek ja. Maar het zal niet zonder reden zijn geweest dat hij toen eerste keus werd.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En toch was hij back-up toen de play-offs begonnen
Nee, niet achter Hasek, die zat toen al in Tsjechiequote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Achter (toen nog) Hasek ja. Maar het zal niet zonder reden zijn geweest dat hij toen eerste keus werd.
Toch niet:quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, niet achter Hasek, die zat toen al in Tsjechie
Patrick Royquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:56 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Haha, nee. Hij is geen Martin Brodeur of Patrick Roy.
Maar hij heeft inderdaad goede dingen gedaan in de play-offs. Deze keer helaas voor hem ook wat fouten, maar dat doet niets van zijn eerdere verdiensten af.
je bedoelt die lul die de Avalanche niet eens wil coachen?quote:
Ach ja, in de meeste sporten zijn een hoop goalies persoonlijkheden. Ego's. Dat moet eigenlijk ook wel een beetje op die positie.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:40 schreef nyny83 het volgende:
[..]
je bedoelt die lul die de Avalanche niet eens wil coachen?
Ja, er zijn wat rechtszaken geweest. De belangrijkste uitkomst daarvan is eigenlijk dat de Coyotes van de NHL zijn, en dat de NHL dus bepaalt waar de club zich mag vestigen. Dit zal uiteraard wel afhangen van de nieuwe eigenaar. Als die met een goed plan komt voor een bepaalde lokatie zal de NHL daar vast niet blind voor zijn.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:14 schreef Irrem het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de Coyotes? Die waren toch vrijwel failliet?
Dat sowieso. Ze zijn echt koningen in het nemen van domme transferbeslissingen.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kweenie, maar ze falen wel met hun aankoopbeleid
Ik kijk er naar uitquote:Op maandag 22 juni 2009 12:26 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ja, er zijn wat rechtszaken geweest. De belangrijkste uitkomst daarvan is eigenlijk dat de Coyotes van de NHL zijn, en dat de NHL dus bepaalt waar de club zich mag vestigen. Dit zal uiteraard wel afhangen van de nieuwe eigenaar. Als die met een goed plan komt voor een bepaalde lokatie zal de NHL daar vast niet blind voor zijn.
Het is nu dus wachten op een nieuwe eigenaar die geld in de Coyotes wil steken. Wellicht dat ze ergens anders een doorstart maken, wellicht blijven ze waar ze zitten. Zodra er iets definitiefs bekend is maak ik er wel een nieuwspost op de site van, maar ik wilde jullie eigenlijk niet vermoeien met alle details over rechtszaken etc.
Je bedoelt toch niet broer van Patrick Kane he? Evander komt uit Vancouver, Patrick uit Buffalo, ze hebben geen enkele relatie met elkaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:15 schreef WasQ het volgende:
4 - Evander Kane (broer van)
Klopt, geen familie van een bekende sporter. Zijn vader is Perry Kane, en die heeft geloof ik nog wel wat college hockey gespeeld, maar dat was allemaal niet indrukwekkend.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:41 schreef Saviola het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet broer van Patrick Kane he? Evander komt uit Vancouver, Patrick uit Buffalo, ze hebben geen enkele relatie met elkaar.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:41 schreef Saviola het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet broer van Patrick Kane he? Evander komt uit Vancouver, Patrick uit Buffalo, ze hebben geen enkele relatie met elkaar.
Laatste week van juni/eerste week van juli is het meestal.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:46 schreef Damzkieee het volgende:
Iemand enig idee wanneer het nieuwe speelschema bekend wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |