haha, en je werd nog te laat wakker ook. Wat een verhaalquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:28 schreef SoeperKoe het volgende:
Pff wat ik nou had, zit ik gisternacht helemaal in spanning, nagelbijtend voor mn laptop... valt gewoon mn internet opeens uit met nog 1:16 te gaan!!! En het was echt gewoon helemaal DOOD. Dus ik spring op, ren naar mn telefoon, stoot onderweg nog mn kleine teen heel hardDus ik wil snel naar de game summary op penguins.nhl.com, klik in paniek nog eerst de verkeerde favorieten-link aan, en dat internet op mn telefoon is LANGZAAM. Eindelijk met nog 15 seconden te gaan ben ik in die game summary, ik heb wel 100x op vernieuwen gedrukt en eindelijk ging die teller op 0. En nog steeds 2-1!!
Jammer genoeg geen internet meer dus ik heb verder niks meer kunnen zien, maar ik heb toch even staan springen in mn woonkamer
Staan het publiek de Pens nou uit te jouwen?quote:
Eerder Gary Bettman denk ik, die wordt elk jaar dik uitgefloten.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:41 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Staan het publiek de Pens nou uit te jouwen?
Wat een onsportief publiek.
De 'veramerikanisering' van de league, ja. Dat stuit de Canadese fans tegen de borst.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:37 schreef Saviola het volgende:
Onder andere ja, plus het is een figuur die liever de echte Canadese fans in de kou laat staan en veel meer pro-grote steden en bijbehorende winsten is. Heeft liever teams in Nashville en Phoenix dan in Hamilton, Winnipeg of Quebec, en doet er alles aan om te voorkomen dat zo'n verhuis doorgaat. Is ook de man die finaal de lockout van 2004-05 besliste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |