boeieeeeeeeeeeequote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
boeieeeeeeeeeee
Lowlands gaat 1) niet om de namen
2) is gezelliger
3) heeft schonere en betere facaliteiten
4) is niet in België
Ga aub naar het aparte Pukkelpop forum.. oh wacht..
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:29 schreef conobram het volgende:
Stop met zeuren over de line-up mensen. Alles draait om Arctic Monkeys
Ik schat de kans 98 op 100 in dat ik die niet zie.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:29 schreef conobram het volgende:
Niet achteraf gaan zeuren dat je het meest legendarische optreden van Lowlands 2009 gemist hebtquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik schat de kans 98 op 100 in dat ik die niet zie.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:29 schreef conobram het volgende:
Daarom is Lowlands zo leuk. De feestjes in de bravo en xray 's nachts. Daarna ff de duracel in, en nog afteren op de camping terwijl de bandjesmensen al aan hun ontbijt zitten.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:13 schreef ranja het volgende:
Ik ben 1 keer op Pukkelpop geweest. Erg relaxt festival wel, maar als grote nadeel dat er 's nachts helemaal niks te doen was. Als de laatste band klaar was 's avonds dan kon je naar de tent en gaan slapen. Ik weet niet of dat nog zo is...
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:07 schreef kciR het volgende:
Ik zit even de line-up van Pukkelpop met die van Lowlands te vergelijken, van mij mogen Kraftwerk, Squarepusher en My Bloody Valentine ook best in Biddinghuizen langskomen..
Het zijn de Artic Monkeys, dat zou ik nooit als legendarisch omschrijven. Wat voor mij legendarisch is, zijn knettergoeie bands waar ik nog nooit van heb gehoord in de Lima.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niet achteraf gaan zeuren dat je het meest legendarische optreden van Lowlands 2009 gemist hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |