dat ik dit doe...quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:05 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
En hallo!Paar daagjes op vakantie geweest.
Wordt er misschien enkel muziek afgespeeld van ipods?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:31 schreef Cothen het volgende:
Mijn afdeling heeft trouwens verzonnen dat er bij de volgende meeting een Ipod-party wordt gehouden.
wtf is een ipodparty?
Binnenkort op 1dayfly.nl;quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:30 schreef Cothen het volgende:
Zojuist heeft mijn DVD-speler zich gesynced (gesynct?) met de eeuwige jachtvelden.
Denk dat ik gelijk maar een Bluray speler doe als vervanging![]()
Iemand nog tips?
Zat zelf te denken aan een Samsung BD-P1580. Maar misschien zijn er wel betere? Moet iig S/PDIF opzitten en HDMI uiteraard.
waarom S/Pdif als je HDMI hebt ?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:30 schreef Cothen het volgende:
Zojuist heeft mijn DVD-speler zich gesynced (gesynct?) met de eeuwige jachtvelden.
Denk dat ik gelijk maar een Bluray speler doe als vervanging![]()
Iemand nog tips?
Zat zelf te denken aan een Samsung BD-P1580. Maar misschien zijn er wel betere? Moet iig S/PDIF opzitten en HDMI uiteraard.
iedereen laat zijn ubercoole, witte, ipod aan elkaar zien.. (om em naderhand weer kwijt te zijn want tja ze lijken zooo opelkaar)quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:31 schreef Cothen het volgende:
Mijn afdeling heeft trouwens verzonnen dat er bij de volgende meeting een Ipod-party wordt gehouden.
wtf is een ipodparty?
Of de Microsoft Data Access Componentsquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is een Direct Memory Access Controllert.
Of dimethylacetamide.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Of de Microsoft Data Access Components
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:34 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat ik dit doe...
Titanic... syncen? *schudt* valt ie al?
Ik heb een oranje.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:35 schreef mschol het volgende:
[..]
iedereen laat zijn ubercoole, witte, ipod aan elkaar zien.. (om em naderhand weer kwijt te zijn want tja ze lijken zooo opelkaar)
Ik snap hem niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:14 schreef Geqxon het volgende:
Zullen we phluphy en sbientje eens syncen?
als dat zou kunnen!quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:14 schreef Geqxon het volgende:
Zullen we phluphy en sbientje eens syncen?
Grooooooooooooooooooooooningen!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 06:08 schreef Cothen het volgende:
Mogguh!
Bluray spelert gisteren maar besteld. Bij Modern, die waren het goedkoopst en komen hem nog bezorgen en aansluiten ook voor dat geld![]()
Het leuke van vandaag is dat ik maar een halve dag hoef te werken.![]()
het minder leuke is dat mijn werklocatie vandaag Groningen is
cooooooollllllaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 06:08 schreef Cothen het volgende:
Mogguh!
Bluray spelert gisteren maar besteld. Bij Modern, die waren het goedkoopst en komen hem nog bezorgen en aansluiten ook voor dat geld![]()
Het leuke van vandaag is dat ik maar een halve dag hoef te werken.![]()
het minder leuke is dat mijn werklocatie vandaag Groningen is
Uitstek van Nederland, dan is het ook niet zo vreemdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:18 schreef Cothen het volgende:
[..]
[..]
Nou, we zijn in Groningen. Wat een hoop groen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |