oh... ja keidrukquote:
dat ik dit doe...quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:05 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
En hallo!Paar daagjes op vakantie geweest.
Wordt er misschien enkel muziek afgespeeld van ipods?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:31 schreef Cothen het volgende:
Mijn afdeling heeft trouwens verzonnen dat er bij de volgende meeting een Ipod-party wordt gehouden.
wtf is een ipodparty?
Binnenkort op 1dayfly.nl;quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:30 schreef Cothen het volgende:
Zojuist heeft mijn DVD-speler zich gesynced (gesynct?) met de eeuwige jachtvelden.
Denk dat ik gelijk maar een Bluray speler doe als vervanging![]()
Iemand nog tips?
Zat zelf te denken aan een Samsung BD-P1580. Maar misschien zijn er wel betere? Moet iig S/PDIF opzitten en HDMI uiteraard.
waarom S/Pdif als je HDMI hebt ?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:30 schreef Cothen het volgende:
Zojuist heeft mijn DVD-speler zich gesynced (gesynct?) met de eeuwige jachtvelden.
Denk dat ik gelijk maar een Bluray speler doe als vervanging![]()
Iemand nog tips?
Zat zelf te denken aan een Samsung BD-P1580. Maar misschien zijn er wel betere? Moet iig S/PDIF opzitten en HDMI uiteraard.
iedereen laat zijn ubercoole, witte, ipod aan elkaar zien.. (om em naderhand weer kwijt te zijn want tja ze lijken zooo opelkaar)quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:31 schreef Cothen het volgende:
Mijn afdeling heeft trouwens verzonnen dat er bij de volgende meeting een Ipod-party wordt gehouden.
wtf is een ipodparty?
Of de Microsoft Data Access Componentsquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is een Direct Memory Access Controllert.
Of dimethylacetamide.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Of de Microsoft Data Access Components
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:34 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat ik dit doe...
Titanic... syncen? *schudt* valt ie al?
Ik heb een oranje.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:35 schreef mschol het volgende:
[..]
iedereen laat zijn ubercoole, witte, ipod aan elkaar zien.. (om em naderhand weer kwijt te zijn want tja ze lijken zooo opelkaar)
Ik snap hem niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:14 schreef Geqxon het volgende:
Zullen we phluphy en sbientje eens syncen?
als dat zou kunnen!quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:14 schreef Geqxon het volgende:
Zullen we phluphy en sbientje eens syncen?
Grooooooooooooooooooooooningen!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 06:08 schreef Cothen het volgende:
Mogguh!
Bluray spelert gisteren maar besteld. Bij Modern, die waren het goedkoopst en komen hem nog bezorgen en aansluiten ook voor dat geld![]()
Het leuke van vandaag is dat ik maar een halve dag hoef te werken.![]()
het minder leuke is dat mijn werklocatie vandaag Groningen is
cooooooollllllaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 06:08 schreef Cothen het volgende:
Mogguh!
Bluray spelert gisteren maar besteld. Bij Modern, die waren het goedkoopst en komen hem nog bezorgen en aansluiten ook voor dat geld![]()
Het leuke van vandaag is dat ik maar een halve dag hoef te werken.![]()
het minder leuke is dat mijn werklocatie vandaag Groningen is
Uitstek van Nederland, dan is het ook niet zo vreemdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:18 schreef Cothen het volgende:
[..]
[..]
Nou, we zijn in Groningen. Wat een hoop groen hier.
de hamvraag: wat wil je ermee gaan doen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:11 schreef sbientje het volgende:
iemand hier die zin heeft mij te helpen met het uitzoeken van processor, moederbord en evt videokaart?Hoeft niet snel ofzo, maar misschien houden jullie wel van zulke dingen doen
Ik vind het iig wel leuk, maar heb net niet genoeg kennis
haha als ik dat hier neerzet, kan ik miss. beter gewoon een topic openen of niet?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:12 schreef mschol het volgende:
[..]
de hamvraag: wat wil je ermee gaan doen?
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:43 schreef sbientje het volgende:
nu heb ik het topic doodgemaakt! sorry
http://images.google.nl/images?q=tieten&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wiquote:
faal @ veeel te lange bagger url uit FFquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:29 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?q=tieten&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wi
leef je uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |