Om een uur of 2 's nachts.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:17 schreef marcel-o het volgende:
houlaat ga je dan slapen als je zo fucking laat wakker wordt
toch vind ik je een lui krengquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:21 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah het was een tussenpresentatie dus geen 1, en ook niet uit de groep gekickt.
En ik ging om half 3 slapen, opzich wel redelijk toch? 02:30 - 09:30, 7 uur is genoeg. Had ook wel verwacht dat ik eerder wakker zou worden dan 12 uur.
Dan nog wordt ik wakker. Telefoon ligt bijna altijd naast mijn kussen en alleen van die tril functie wordt ik al wakkerquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:51 schreef AffenStrudel het volgende:
Wat een geweldig idee van die telefoonfabrikanten![]()
`En als ie op stil staat, dan stoort zelfs de wekker je niet`
Dat verandert de zaak..quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:53 schreef Sapstengel het volgende:
Je krijgt dus wel zo'n waarschuwing "LET OP: Als uw telefoon op stil staat, gaat ook het alarm niet" of iets in die richting. Maarja als ik hem gistermiddag op stil zet vergeet ik dat uiteraard weer.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat voor paupertelefoon heb je dan? Die wekker hoort gewoon alsnog af te gaan.
Damn, precies wat ik wilde postenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:17 schreef Kopbal het volgende:
Want ik chill, zet m'n mobiele telefoon op tril.
Dat heb ik al gedaan voordat ik het topic opende.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:08 schreef Mozy het volgende:
En ipv je excuses aan te bieden, ga je er een KLB topic over make.
Idemquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:04 schreef Mortaxx het volgende:
mijn wekker gaat zelfs af als ik m'n telefoon uit heb staan
Ja, want tussen 12:05 en 13:35 zit haast geen tijd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:08 schreef Mozy het volgende:
En ipv je excuses aan te bieden, ga je er een KLB topic over make.
Het topic is om 12:15 aangemaakt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, want tussen 12:05 en 13:35 zit haast geen tijd.
Inderdaad, wat een prutstelefoons zijn dat.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:41 schreef Chinless het volgende:
typisch een samsung telefoon
MIjn Samsung wekker werkt als ik hem op stil heb staan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een prutstelefoons zijn dat.
Dan hebben ze dat pas recentlijk geintroduceerd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
MIjn Samsung wekker werkt als ik hem op stil heb staan.
Baas.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:17 schreef Kopbal het volgende:
En je weet hoe ik leef, ik space alsof ik in de motherfucking Matrix zit, jah.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:17 schreef Kopbal het volgende:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:18 schreef CrssY het volgende:
[..]
En je weet hoe ik leef, ik space alsof ik in de motherfucking Matrix zit, jah.
o was al gezegdquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:04 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:18 schreef dubidub het volgende:
Mensen die om kwart voor 11 uit hun nest komen
Dat is best goedquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:21 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah het was een tussenpresentatie dus geen 1, en ook niet uit de groep gekickt.
En ik ging om half 3 slapen, opzich wel redelijk toch? 02:30 - 09:30, 7 uur is genoeg. Had ook wel verwacht dat ik eerder wakker zou worden dan 12 uur.
Doe niet zo pauper en koop voor dat doel gewoon simpel een wekker... niet duur hoor...quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:15 schreef Sapstengel het volgende:
Waardoor je wekker ook niet af gaat. Had netjes m'n wekker om half 10 gezet, tweede 10 minuutjes later en nog een derde om kwart voor. Moest om 11 uur even met een projectgroep overleggen en om 11:50 zou ik een presentatie hebben.
Ik werd op een gegeven moment wakker en dacht dat het 9:20 ofzo zou zijn, normaal word ik namelijk altijd iets voordat mijn wekker gaat wakker, sta ik op, zet ik de wekker uit en ga ik eten. Dus ik liep naar het aanrecht om mijn telefoon te pakken en kijk hoe laat het is, is het verdomme 12:05.
Wat blijkt dus, ik heb blijkbaar gisteren m'n telefoon op stil gezet, waardoor ik geen wekkers hoor. De trilfunctie stond ook uit helaas. En ik had nog een stuk of 5 gemiste oproepen en een smsje van de projectgroep, maar die hoorde ik uiteraard ook niet met de telefoon op stil.
klacht: Telefoon op stil gezet, daardoor wekker en oproepen niet gehoord en me verslapen.
The opposites - dom lomp en famousquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:18 schreef CrssY het volgende:
[..]
En je weet hoe ik leef, ik space alsof ik in de motherfucking Matrix zit, jah.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat voor paupertelefoon heb je dan? Die wekker hoort gewoon alsnog af te gaan.
Mijne ook!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:04 schreef Mortaxx het volgende:
is ook gewoon een slap excuus van de TS om onder die presentatie uit te komen. Altijd maar weer de technologie de schuld geven. Net als mensen die 'toevallig' een storing met hun computer hebben als je ze een mailtje hebt gestuurd waarbij je iets van ze vraagtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |