Daar staat inderdaad dat AZ interesse heeft in Berg, maar niet dat Berg persoonlijk akkoord is met AZ.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:02 schreef fuckbuddy het volgende:
http://www.fotbollsexpres(...)ar-jagar-marcus-berg
Hier staat het toch echt
En dan voor de grap ook Jelle van Damme weer terughalen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:10 schreef M0NTANA het volgende:
Snel nog even Oguchi Onyewu contracteren.
In dat geval denkt Jol waarschijnlijk aan een voorhoede met Sulejmani, Suarez en Elia. Urby zou dan weer links back kunnen komen. Zoals eerder ook al door iemand is aangegeven.quote:quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:12 schreef Chadi het volgende:
Als je Elia haalt verkracht je sowieso kapitaal. Of je stelt hem dan op of Sulejmani.. dus een vand ie twee op de bank. En anders zou je ook 1 van die twee op de rechter flank moeten posteren maar dan kom je met Suarez in de knel. Die voetbalt het liefst vanaf de rechterkant.
Lijkt mij ook niet ideaal, maar misschien denkt Jol daar anders over. Of hij anticipeert op een mogelijk vertrek.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:10 schreef Frankz0rz het volgende:
Suarez moet niet in de punt in een 4-3-3 systeem.
Berg zei toch ook ooit wel voor Ajax te voelen? We zien wel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat bericht (over mondeling akkoord) heeft nooit in de Zweedse media gestaan.
Dat is een lulverhaal van één van die baggersites, ik geloof van soccernews.nl oid.
Er is wel contact geweest tussen beide clubs.
Berg heeft gister nog in de Zeedse media geroepen dat wanneer hij naar Lazio kan, hij dat wil.
Tuurlijk moet je ook een stukje mentaliteit hebben, en het lijkt me dat alle spelers elke wedstrijd de wil hebben om te winnen. Dat dat er niet altijd uitziet komt door omstandigheden op het veld.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:39 schreef Barca het volgende:
[..]
Ben van mening dat je die juiste mentaliteit van jezelf moet hebben.
Nee joh. Ik vind deze 4 juist erg op de achtergrond. Silva zit alleen maar op de bank en hoor je nauwelijks, Gabri is meerendeel geblesseerd, Oleguer speelt elke week en schijnt een echte leider te zijn in de kleedkamer (Aissati) en Suarez is de speler waarop onze hele voorhoede teert.quote:Heb het idee dat we (om verschillende redenen) daarom Silva, Gabri, Oleguer, Suarez (Spaanse kliek die de sfeer verpest),
Dat ziet er soms misschien wel zo uit ja, dat ben ik met je eens. Maar lijkt me toch niet zo te zijn. Als dat echt zo was hadden ze het eerste niet gehaald hoor, echt.quote:Anita, Emanuelson (luie donders),
Dat ze op zichzelf geilen moeten ze zelf wetenquote:Leonardo, Kennedy (te veel op zichzelf geilend),
Dat gevoel heb ik ook, máár ik wil Vertonghen wel een kans geven. Ik wil hem zien onder Jol in een draaiend team.quote:Vertonghen (kwalitatief gewoon niet goed genoeg),
Eens. Leonardo is komende zomer transfervrij geloof ik ja.quote:Luque, Rommedahl, enz. zo snel mogelijk moeten verkopen. Al is Leonardo toch zonder contract?
Zou kunnen, maar Elia heeft ook geen zin om een (half) seizoen op de bank te zitten om te wachten op Suarez die vertrekt. Suarez is geen speler voor in de punt, hij mist veel te veel kansen om daar te spelen, daar moet een afmaker staanquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:12 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet ideaal, maar misschien denkt Jol daar anders over. Of hij anticipeert op een mogelijk vertrek.
Oguchi Onyewu zie ik echt graag komen, maar ben bang dat hij geen interesse heeft. Is wel een beest.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
En dan voor de grap ook Jelle van Damme weer terughalen.
en dan alleen deel 1330 als topic titel?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:12 schreef Barca het volgende:
-offtopic-
[..]
Berg zei toch ook ooit wel voor Ajax te voelen? We zien wel.
Ik denk dat scheidsrechters het wel degelijk met opzet verkeerd doen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aantrekkelijk hoeft van mij niet, wel eerlijker. Het gaat gewoon te snel voor het oog van een scheids. Ik geloof ook echt wel dat ze het niet altijd expres verkeerd doen hoor, maar god wat maken ze een fouten
.
Ja, wilde ik net aanpassen maar toen was het al gesloten. Was nog bezig met quoten van andere berichten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:15 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
en dan alleen deel 1330 als topic titel?
Lijkt Birmingham te worden, toch?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Oguchi Onyewu zie ik echt graag komen, maar ben bang dat hij geen interesse heeft. Is wel een beest.
Mwah, ik wil het ook wel eens beweren, maar toch zal het meestal wel meevallen. Op enkele echte bloedbakken na....quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:15 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik denk dat scheidsrechters het wel degelijk met opzet verkeerd doen.
http://www.elmundodeporti(...)e-reojo-al-ajax.htmlquote:'Sociedad denkt aan Leonardo of Sarpong'
Volgens het Spaanse El Mundo Deportivo is Real Sociedad op zoek naar een linkeraanvaller. De club zou daarbij onder andere denken aan Leonardo of Sarpong van Ajax. Er zou nog geen contact zijn opgenomen met Ajax over een mogelijke transfer. Leonardo is transfervrij, maar zou voor Real Sociedad begrippen een hoog salarissen vragen, aldus de Spaanse krant.
Yep, al zou ik persoonlijk dan liever naar Ajax gaan.quote:
Wie is dat precies?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Oguchi Onyewu zie ik echt graag komen, maar ben bang dat hij geen interesse heeft. Is wel een beest.
Tenzij je volgend jaar graag weer Championship speelt, dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Yep, al zou ik persoonlijk dan liever naar Ajax gaan.
Ze geven zélf toe dat ze bepaalde spelers op commando van de bond bewust in de wedstrijd houden!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik wil het ook wel eens beweren, maar toch zal het meestal wel meevallen. Op enkele echte bloedbakken na....
Centrale verdediger van Standard Luik. Amerikaans international. In het verleden dicht bij een transfer naar Real.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |