quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ontslaan die bondscoach!Doe Rachid de groetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
woonde gij ook in het noordenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:48 schreef 3FMaster het volgende:
En voor de zoveelste keer regent 'et hier heel hard.
Ik ben bang voor volgende week! (Hier is dan Ordina Open)
ik dacht dat de Ordina Open in Noord Brabant was??quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
woonde gij ook in het noordenzonnetje hier
alhoewel... zie toch donkere lucht
Aangezien jij typt: Woonde - gij, neem ik aan dat je bedoeld, noorden van Brabantquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
woonde gij ook in het noordenzonnetje hier
alhoewel... zie toch donkere lucht
Die zou ik niet herkennen als ik 'em tegen zou komen en da's maar goed ook. Voor hem dan.quote:
ah dat zou ook nog kunnenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Aangezien jij typt: Woonde - gij, neem ik aan dat je bedoeld, noorden van Brabant. Ik woon in Rosmalen, bij Den Bosch
Dat bedoel ik ookquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:53 schreef erfc4ever het volgende:
[..]
ik dacht dat de Ordina Open in Noord Brabant was??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan komt die bui straks hierheenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Aangezien jij typt: Woonde - gij, neem ik aan dat je bedoeld, noorden van Brabant. Ik woon in Rosmalen, bij Den Bosch
![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die zou ik niet herkennen als ik 'em tegen zou komen en da's maar goed ook. Voor hem dan.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook
Ordina open is in Rosmalen, op het terrein van de Autotron (wat overigens niet meer bestaat). De hele week is het heul slecht weer en tjah, tennis wordt nou eenmaal buiten gehouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
dan komt die bui straks hierheen
Ik heb gelukkig perskaarten, dus als het regent, zit ik lekker droog![]()
moet je de wedstrijd gaan beschrijvenquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ordina open is in Rosmalen, op het terrein van de Autotron (wat overigens niet meer bestaat). De hele week is het heul slecht weer en tjah, tennis wordt nou eenmaal buiten gehouden.
Ik heb gelukkig perskaarten, dus als het regent, zit ik lekker droog
zozo, doe maar luxe!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ordina open is in Rosmalen, op het terrein van de Autotron (wat overigens niet meer bestaat). De hele week is het heul slecht weer en tjah, tennis wordt nou eenmaal buiten gehouden.
Ik heb gelukkig perskaarten, dus als het regent, zit ik lekker droog
Voor radioquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
moet je de wedstrijd gaan beschrijven
Ik luisterde net ook vond het geen reet aan nee morgenmiddag is het weer genieten met jeroen van inkel,gerard ekdom en rob&fredquote:
ROCK N ROLLquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik luisterde net ook vond het geen reet aan nee morgenmiddag is het weer genieten met jeroen van inkel,gerard ekdom en rob&fred
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik luisterde net ook vond het geen reet aan nee morgenmiddag is het weer genieten met jeroen van inkel,gerard ekdom en rob&fred
oja, daar zou ik eigenlijk ook mee moeten podcastenquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Het leukste programma van KX is donderdagmiddag , D'onderste Boven met Mark van den Akker
Ik heb het over Domien dat vond ik geen reet aan de rest moet ik nog ontdekken maar heb geen zin in podcasts te downloadenquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Het leukste programma van KX is donderdagmiddag , D'onderste Boven met Mark van den Akker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |