en lees je ook van rnl als ze engels spreektquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:18 schreef erfc4ever het volgende:
[..]
jawel, aangezien ze ook engels spreekt
Op MSNquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:03 schreef erfc4ever het volgende:
heb ik sinds gisteren toch maar mooi een meisje uit Israel op msn
nja die zinnen die ze typt zie ik zeg maar aan de rechterkant in een msn gesprek met haar, maar verder hoef ik niet van rechts naar links te lezenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en lees je ook van rnl als ze engels spreekt
spanjaarden ookquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:24 schreef erfc4ever het volgende:
[..]
nja die zinnen die ze typt zie ik zeg maar aan de rechterkant in een msn gesprek met haar, maar verder hoef ik niet van rechts naar links te lezentis wel zo dat als ze iets vraagt dat ik dan eerst het vraagteken zie en daarachter pas het bericht
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:30 schreef borisz het volgende:
Beachsoccer: Rusland 3-0 Nederland. Geen WK dit jaar.
Klein stukje monteren - renderen - Fok! openen - posten - gerendert stukje bekijken - klein stukje monteren - enz..quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
Er is best wel veel gepost tijdens C&S zegnu al dus
die heeft ie nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Maarre, Erfc, ik heb nog geen pics gezien
die heb ik niet, zoals ik al eerder in dit topique zeiquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Maarre, Erfc, ik heb nog geen pics gezien
Ontslaan die bondscoach!quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:30 schreef borisz het volgende:
Beachsoccer: Rusland 3-0 Nederland. Geen WK dit jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ontslaan die bondscoach!Praat ie dan wel is met je over datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
* 3FMaster leest terugquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:43 schreef erfc4ever het volgende:
[..]
die heb ik niet, zoals ik al eerder in dit topique zei
Nee, daarvoor spreek ik 'em te weinig.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Praat ie dan wel is met je over dat
Ze waren ook geweldig in de freaknachtquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:46 schreef Numbie het volgende:
In Your Arms is stiekem echt wel een goeie plaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |