Wettelijke Aansprakelijkheid voor Jongeren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:51 schreef 9611Niels het volgende:
Ik kom er net achter dat Wajong natuurlijk gewoon staat voor WA Jong![]()
Ik vond het al zo'n rare naam, het klinkt wel Indonesisch ofzo.
Library zelfsquote:Op zaterdag 27 juni 2009 07:18 schreef mien-moeke het volgende:
MJ's liedje Liberian Girl.
Dacht altijd dat dat ging over het meisje van de bibliotheek.
Hoorde m gisteren op de radio en ineens schoot het door m'n hoofd: Liberian.. Liberia... Liberië...
Bieb= Librarie
![]()
Als je goed had opgelet op school toen het over de stam+t-regel ging had je het misschien al een stuk eerder gesnapt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:06 schreef star01 het volgende:
Op bepaalde enveloppen staat op de plaats waar je normaalgesproken een postzegel plakt; Port betaald.
Ik dacht vroeger altijd, maar wie is Port dan? en waarom is ie zo lief om mijn postzegel te betalen![]()
Nu weet ik wel beter
Als je je afvraagt wie Port is, dan heb je denk ik die regels nog niet zo op school gekregen.quote:Op zondag 28 juni 2009 09:27 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Als je goed had opgelet op school toen het over de stam+t-regel ging had je het misschien al een stuk eerder gesnapt.
quote:Op zondag 28 juni 2009 09:27 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Als je goed had opgelet op school toen het over de stam+t-regel ging had je het misschien al een stuk eerder gesnapt.
Bedankt voor het vertellen, kom ik ook nu pas achterquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:39 schreef svefn het volgende:
Als ik wilde weten of iemand een man of vrouw was, klikte ik helemaal door naar fotoboek/profiel. Kwam d'r laatst pas achter dat we daarvoor die leuke mannetjes en vrouwtjes naast de username hebben staan
Nu ik erover nadenk had ik dat ook wel. Ik dacht ook: huh, piraten?quote:Op zondag 28 juni 2009 15:10 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Vroeger toen ik nog naar tekenfilms als Peter Pan keek dacht ik dat piraten niet echt bestonden. Eigenlijk weet ik pas dat ze dus wel echt bestaan sinds er zo vaak in de media melding wordt gemaakt van piraten die weer een schip hebben gekaapt. En die piraten hebben dus ook geen haak, ooglap en houten been zoals ik mij een piraat altijd voorstelde.
WTF.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:43 schreef Dropdown het volgende:
Vroeger dacht ik trouwens dat ratten een soort flamingo's waren, dus toen iemand zei dat er een rat bij een flat vlakbij ons huis liep, rende ik bang weg voor deze flamingo
.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:39 schreef svefn het volgende:
Als ik wilde weten of iemand een man of vrouw was, klikte ik helemaal door naar fotoboek/profiel. Kwam d'r laatst pas achter dat we daarvoor die leuke mannetjes en vrouwtjes naast de username hebben staan
WWW staat voor World Wide Web.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:23 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Het duurde een tijd voordat ik doorhad dat de www in de adressen niet staat voor "onderdeel van het internet", maar gewoon de standaard naam is voor het web-gedeelte van een bepaald domein.
Vroegere(?) warezsites hadden nog wel es de naam www2.domein.com, en ik dacht dat die dan echt op een speciaal soort internet zaten aangesloten.
Lijkt me niet, Rail spreek je heel anders uit dan "rel" in relyquote:Op zondag 28 juni 2009 16:22 schreef powerflux het volgende:
ergens 2 jaar terug:
Railion, van de treinen: rely on. erop vertrouwen.
quote:Op zondag 28 juni 2009 17:07 schreef florisje het volgende:
toen ik een paar jaar geleden langs het shell gebouw reed in amsterdam viel het me opeens op dat dat logo best veel op een schelp leek...
Krom krommersquote:Op zondag 28 juni 2009 22:11 schreef Foxio het volgende:
Ik kom er net achter dat er een verbod was op kromme komkommers.
Ik geloofde vroeger ook nooit in piraten. Dat met die houten benen enzo, een beetje in schepen achter buit aan, ik geloofde er geen flikker van. Toen was ik 12 of 13 ofzo. Mijn zusje nam dat klakkeloos van me over, grote broer als ik was. Nu ben ik 24, mijn zusje 22 en volgens mij gelooft ze nog steeds niet in de piraten van vroegerquote:Op zondag 28 juni 2009 15:10 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Vroeger toen ik nog naar tekenfilms als Peter Pan keek dacht ik dat piraten niet echt bestonden. Eigenlijk weet ik pas dat ze dus wel echt bestaan sinds er zo vaak in de media melding wordt gemaakt van piraten die weer een schip hebben gekaapt. En die piraten hebben dus ook geen haak, ooglap en houten been zoals ik mij een piraat altijd voorstelde.
Dat wist ik ook niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:39 schreef svefn het volgende:
Heel veel mensen weten niet de echte hoofstad van Australië.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:17 schreef nattermann het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik dacht altijd dat Melbourne dat was
Gebeurt met Brazilië ook vaak. Een hoop mensen denken dat Rio de Janeiro de hoofdstad is. Dit was het wel, maar een aantal decennia is het al Brasilia.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:58 schreef KrentebolHooft het volgende:
De hoofdstad van Australië is echt raar, ik heb altijd op school met topografie Sydney ingevuld en dat was gewoon goed. In mijn atlas staat dat Canberra de hoofdstad is.
Ik snap gewoon niks van je verhaalquote:Op maandag 29 juni 2009 15:10 schreef Dropdown het volgende:
Nog weer een:
Met 5 december werden wij gebeld door Sinterklaas (vriend vd familie, jwt). Dat er een zak met cadeaus voor de deur stond. Ik kijken: Ja hoor, gratis kado's!
Bleek mijn vader met zijn mobiel naar ons huisnr gebeld had. Mijn broer nam op en speelde alsof hij iemand aan de lijn had.
Dit was toen ik 5 was, en realiseerde mij dit toen ik 9 was, terwijl ik toen al een aantal jaar wist dat hij neit bestond
En Canada… Ottawa is de hoofdstad.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gebeurt met Brazilië ook vaak. Een hoop mensen denken dat Rio de Janeiro de hoofdstad is. Dit was het wel, maar een aantal decennia is het al Brasilia.
Met 'huisnummer' bedoelt hij 'vaste telefoon'. Als je dat weet is het verder niet zo ingewikkeld hoor.quote:
Snap het nog steeds nietquote:Op maandag 29 juni 2009 16:48 schreef Frollo het volgende:
[..]
Met 'huisnummer' bedoelt hij 'vaste telefoon'. Als je dat weet is het verder niet zo ingewikkeld hoor.
hahah best leuk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:19 schreef Dlocks het volgende:
Mijn broer ging vroeger regelmatig met vrienden naar Annie's verjaardag. Ik begreep niet waarom Annie zo vaak haar verjaardag vierde. Toen ik wat ouder was had ik pas door dat dit de naam van een kroeg was.
En je kan ook nog eens zien aan dat icoontje of iemand op dat moment ingelogt is...dan heeft dat icoontje een kleurtje ipv grijsquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:39 schreef svefn het volgende:
Verrekquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:39 schreef svefn het volgende:
In het Nederlands is dat correct. Wij noemen die rivier ‘teems’ zoals wij wat de Fransen ‘Meuse’ noemen ‘Maas‘ noemen en wij wat ze in Litouwen Nemunas noemen ‘Memel’ noemen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 04:28 schreef MaJo het volgende:
ook een mooie: mensen die Thames uitspreken als 'teems'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |