UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
----quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
drumstickNL = Matthijs
Fems = Femke
Intelligence = Patrick
jjstyle333 = Joost
Konami = Metin
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Nouja, ik zit thuis.quote:
Die na de zomervakantie moet beginnen, jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vakantie en je wordt gebeld over je nieuwe stage?![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat heb ik nou nog nooit gehad, stages begonnen altijd na de herfstvakantie
trek ze maar over de baliequote:Op woensdag 10 juni 2009 14:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen naar het UWV, met de vuist op tafel mn uitkering voor maart t/m mei weer eens opeisen
wat geef je ze te eten dan?quote:
hoezo dat?quote:
Moet gewoon mijn oefeningen blijven doen om mn rug aan te sterken, verder kan mn fysiotherapeut niets meer voor me doenquote:
ok. dan moet je dus ook niet zo laks als mij gaan worden, maar wel die oefeningen blijven doen hequote:Op woensdag 10 juni 2009 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet gewoon mijn oefeningen blijven doen om mn rug aan te sterken, verder kan mn fysiotherapeut niets meer voor me doen
Maar ik doe ze ook wel braafquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ok. dan moet je dus ook niet zo laks als mij gaan worden, maar wel die oefeningen blijven doen he
goedzoquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik doe ze ook wel braaf
Insecten. Al zijn het dan technisch gezien geen vleesetende planten, daar insecten uit stof bestaan...quote:
bestaan insecten uit stof?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Insecten. Al zijn het dan technisch gezien geen vleesetende planten, daar insecten uit stof bestaan...
Luchtaanval om 5 uur in jou achtertuin, hier nog niets gezien/gehoord/gevoeld.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:58 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Iemand die 2 straaljagers al gehoord of gezien die de hele dag al overvliegen?![]()
tering, wat een tyfusherrie zeg.
Neuh, niks gehoord (Hengelo)quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:58 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Iemand die 2 straaljagers al gehoord of gezien die de hele dag al overvliegen?![]()
tering, wat een tyfusherrie zeg.
quote:Van der Gijp loopt weg uit café
Gastsspreker Rene van der Gijp is dinsdagavond nog voor zijn optreden weggelopen bij het ondernemerscafé in Wierden.
Van der Gijp was uitgenodigd om voor zo'n zestig ondernemers uit Wierden en Enter een praatje te houden. Toen hij zag dat hij moest optreden in een café ging hij er vandoor. Volgens ondernemer Weghorst uit Wierden zei Van der Gijp dat de tijd dat hij cafés moest optreden allang achter hem lag. Volgens Weghorst hoeft Van der Gijp zich voorlopig niet in Wierden te vertonen.
Wottefokquote:
wat een sukkelquote:
HP Compaq 6820squote:
mooie tapquote:
Jep. Geen vlees, geen bloed (behalve wanneer ze bloedzuigenquote:
Waarom stinkt het dan zo als ik ze rooster op mijn vliegenmepper?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jep. Geen vlees, geen bloed (behalve wanneer ze bloedzuigen).
Dus alleen vlees kan stinken?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:23 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Waarom stinkt het dan zo als ik ze rooster op mijn vliegenmepper?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:35 schreef Blawh het volgende:
Nath.
Ssht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
ik vind dat klapmasker van saw wel leukquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:24 schreef Samzz het volgende:
Ik bespreek met m'n vriendin manieren om mensen te vermoorden. Beetje luguber wel
Ik heb dat ook, alleen komt er bij mij Grolsch en Hertog Jan uit.quote:
dan kom ik vanavond nog langsquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, alleen komt er bij mij Grolsch en Hertog Jan uit.
moeten ze voetballen?quote:
quote:
Voetbal joh gek.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:57 schreef Samzz het volgende:
Wilde zeggen... Nederland zend geen paardensport uit.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is dat zo? dan kom ik vanavond nog langs
Ik ga zo op bed, ik heb lichamelijke klachtenquote:
quote:
^^quote:
......quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, alleen komt er bij mij Grolsch en Hertog Jan uit.
Kheb Renate alweer een "tijdje" niet gesproken, denk dat de liefde over is.quote:
Waar is ze danquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:35 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Kheb Renate alweer een "tijdje" niet gesproken, denk dat de liefde over is.
Go get her, kangeroe!
Weet ik niet? Misschien in de 7de hemel?quote:
Club99quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:40 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Weet ik niet? Misschien in de 7de hemel?
ik ook niet. ik moest werkenquote:
Maar vanavond was mooiquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
Nederland is al jaren geen zak meer aan, op een handje vol wedstrijdhelften na
nee, jammer hequote:
quote:
Waarom doe je dan zoquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb nog nooit in een kast gezeten
quote:
"met de neus in de melk vallen"quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/530111/bdada8f3/melk.html
Prachtig
Ze hebben geprobeerd ons te onderdrukken, maar het is ze niet geluktquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:58 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel struikelt ineens over een Tukkertopic![]()
vroegah mochten we op fok geen SC topic voor tukkers en nu is er al deel 205
ik kom duidelijk te weinig in andere subfora
haaaiquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:58 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel struikelt ineens over een Tukkertopic![]()
vroegah mochten we op fok geen SC topic voor tukkers en nu is er al deel 205
ik kom duidelijk te weinig in andere subfora
Historie :p.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:11 schreef ReMcOrE het volgende:
Tukkers op FOK! - ammoal hier hen!
Tukkers op FOK! #2 - Loat Goan...
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ze hebben geprobeerd ons te onderdrukken, maar het is ze niet geluktTukkertown is te groot om genegeerd te worden
Heel tijd terug ben ik wel een paar keer in het Enschede topic geweest ja.. samen met user "Poep".. en nog een paar... weet de namen niet eens meerquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
haaai
ik heb een hele tijd terug Enschede #1 omgetoverd in Tukkers Op FOK! #1, zal eens even zoeken wanneer dat geweest is
de omtovering vond plaats met mij post op maandag 26 maart 2007 @ 13:49quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:34 schreef Frutsel het volgende:
Enschede-topic 261 Familieperikelen en kutfilms
Ah..deze reeks was het jauit 2005
En terechtquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de omtovering vond plaats met mij post op maandag 26 maart 2007 @ 13:49
Jou ken ik dan wel van het FC T topicquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de omtovering vond plaats met mij post op maandag 26 maart 2007 @ 13:49
truequote:Op donderdag 11 juni 2009 15:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jou ken ik dan wel van het FC T topic![]()
Taart?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:43 schreef Robinhoo het volgende:
ZATERDAG JARIG.. yheoheohowhowhwowhoahaha
en volgende week vrijdag examenuitslag.
Bierquote:
ik #1 t/m #150quote:
dat was de doelstelling in januari 2009 wel, maar 't wordt wel krap anquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben erbij vanaf #46
Gaan we trouwens voor eind 2009 nummer 300 halen?
wat voor telefoon heb je gehaald Wouter?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:10 schreef rulerofdeath het volgende:
jow
was ik weer. mét nieuwe telefoon
en maar even twee nieuwe broeken gehaald
Doelstelling in januari was 200 halen, toch?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat was de doelstelling in januari 2009 wel, maar 't wordt wel krap an
Ook een nieuw nummer dan, of dat niet?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:10 schreef rulerofdeath het volgende:
jow
was ik weer. mét nieuwe telefoon
en maar even twee nieuwe broeken gehaald
Zullen we dus sneller moeten dan afgelopen half jaar?, of waar begonnen we mee in januari, vakantie enzo er tussen dus lijkt me een beste klus.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben erbij vanaf #46
Denk dat we dat makkelijk redden inderdaad.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zullen we dus sneller moeten dan afgelopen half jaar?, of waar begonnen we mee in januari, vakantie enzo er tussen dus lijkt me een beste klus.
Heb het idee dat er weinig mensen zijn die een Leven en Fok! delenquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Denk dat we dat makkelijk redden inderdaad.
Zijn genoeg spamgeiten hier, waaronder ik als ik geen sims aan het doen ben en verder geen leven heb.
Haha, nouja, in en na de vakantie krijg ik wel een leven. Veel werken en stage lopen enzoquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heb het idee dat er weinig mensen zijn die een Leven en Fok! delen.
Met speels gemakquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben erbij vanaf #46
Ik heb er een hard hoofd inquote:
Succesquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, nouja, in en na de vakantie krijg ik wel een leven. Veel werken en stage lopen enzo
Ik ga trainen. Doei
We hebben nog een half jaarquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik heb er een hard hoofd in.
[..]
Succes.
dezelfdequote:Op donderdag 11 juni 2009 19:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat voor telefoon heb je gehaald Wouter?
nee hoor, je kunt me nog steeds op hetzelfde nummer bereikenquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook een nieuw nummer dan, of dat niet?
Is ongeveer 167 post per dag.quote:
naja die UI's zijn wel teveelquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Gedeeld door 23 UI's is +/- 7 posts.
Ook dat zou niet de eerste keer zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:08 schreef Robinhoo het volgende:
Dan moet het wel erg gesteld zijn met onze levens
Weet het.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook dat zou niet de eerste keer zijn
We moeten Roy, Daniël, Kirsten, Dre e.a. terug zien te halen. Dan is het kat in 't bakkie.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Gedeeld door 23 UI's is +/- 7 posts.
Ken ik er geen 1 vanquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
We moeten Roy, Daniël, Kirsten, Dre e.a. terug zien te halen. Dan is het kat in 't bakkie.
Ja ik gebruik dit topic alleen om me postcount op te krikken. Ik hoef die knakkers niet te kennenquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja ik gebruik dit topic alleen om me postcount op te krikken. Ik hoef die knakkers niet te kennen
ooow, nog maar 28500 posts dusquote:
klopt, ik zal Dre eens aansprekenquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
We moeten Roy, Daniël, Kirsten, Dre e.a. terug zien te halen. Dan is het kat in 't bakkie.
Ohw dan zal ik maar eens posten... 28500 posts.... da's zelfs voor jullie een uitdaging!!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt, ik zal Dre eens aanspreken
Roy jaquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ohw dan zal ik maar eens posten... 28500 posts.... da's zelfs voor jullie een uitdaging!!!
Maar hallo allemaal, alles goed met iedereen???
*zwaait naar Ruler, blawh en remcore!*
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
*zwaait naar Ruler, blawh en remcore!*
Ik ken ze alle 3, maar waarom word ik er niet bij genoemd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ken je Ruler, Blawh en Remcore ook al niet?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
*zwaait ook even naar iedereen die ze niet kent*
wel zo beleefd misschien
goed goed goed hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]![]()
Dre
hoe is het met je?
we hebben nog 212 dagen te gaan
28500/212=134 posts/dag
en dat moet toch wel haalbaar zijn lijkt me
gaafquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:33 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
goed goed goed hoorwoon tegenwoordig weer in het mooie twente! en hoe ist daar?
Haiquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
*zwaait ook even naar iedereen die ze niet kent*
wel zo beleefd misschien
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:30 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
......
Ik heb er geen woorden voor
..... ik hou van je San!
Hebben die lamme benen jou ook?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoi vriendjes en vriendinnetjes! Ik heb lamme benen
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
"Tukkers op Fok! #205: Waar je op het ROC niets doet?! "
Dat was in mijn tijd (vroegahh) ook al... ROC
hebben je benen teveel gedronken dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoi vriendjes en vriendinnetjes! Ik heb lamme benen
Ik had 30 contacturen per weer op sax! Nu skippen we de meeste, anders halen we de deadline niet...quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik zit nog steeds op het saxion, maar ik doe ook geen fuck
Try de hele dag staan, huppelen en rondrennen op hakken van 10 cmquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hebben je benen teveel gedronken dan?
Hihihiquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Try de hele dag staan, huppelen en rondrennen op hakken van 10 cm
@ Daaf: Mijn benen hebben mij ook ja
Alsof het Van Hall zoveel beter isquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:41 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik had 30 contacturen per weer op sax! Nu skippen we de meeste, anders halen we de deadline niet...
evil saxion..
Nee dankje, dat voorkom ik lieverquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Try de hele dag staan, huppelen en rondrennen op hakken van 10 cm
@ Daaf: Mijn benen hebben mij ook ja
Dat zien we aan jouw taalgebruik ja.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:44 schreef Robinhoo het volgende:
Me basisschool scoort ook beter dan het ROC
ik zat hiervoor in groningen op de Hanzehogeschool.. En eigenlijk was dat wel beter...quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof het Van Hall zoveel beter is
Maar, vooralsnog scoren ze geloof ik wel hoger dan het Saxion of het ROC
Boeiend ik typ hoe ik het ook zou zeggen in tha real life jeweetzelf.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zien we aan jouw taalgebruik ja.
Ja, falend dusquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:46 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Boeiend ik typ hoe ik het ook zou zeggen in tha real life jeweetzelf.
ik ben niet zo'n schoolganger. ik moet nog 1 tentamen dit jaar en daarvoor ga ik niet naar de lesquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:41 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik had 30 contacturen per weer op sax! Nu skippen we de meeste, anders halen we de deadline niet...
evil saxion..
Nee ik ben een jongen van de straat, die kunnen geen Nederlandsquote:
Oké.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:47 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee ik ben een jongen van de straat, die kunnen geen Nederlands
Heb je het tegen mijquote:
Ik hoop het ookquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:54 schreef Samzz het volgende:
Spammert
Waar is iedereen? Een leven zoeken op www.google.com?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:55 schreef Robinhoo het volgende:
Nee de kerel die voorkomt dat iemand 11 op een rij heeft, krijg een vat bier
Hoezo bepaal jij de regels?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]Ik bepaal de regels, jij bent newbie
Ik ben geen leider, ik ben gewoon beter dan een newbiequote:Op donderdag 11 juni 2009 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo bepaal jij de regels?Sinds wanneer ben jij zelfbenoemd 'leider'
misschien als je heel goed zoektquote:
Ik bepaal wie er een newbie is ofnietquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]Ik bepaal de regels, jij bent newbie
*Proest*quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:57 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik bepaal wie er een newbie is ofniet
En wat krijg ik?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:56 schreef rulerofdeath het volgende:
achjah, David is volgend jaar toch een krat bier kwijt aan mij
newbiequote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben geen leider, ik ben gewoon beter dan een newbie
Je weet wat een newbie is?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:57 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik bepaal wie er een newbie is ofniet
kusje op al je lipjes?quote:
Jaquote:
Ik registreerde me tenminste toen ik 12 wasquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Grote bek, voor iemand met nog geen 5000 posts.
heb jij mij al ingehaald?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Grote bek, voor iemand met nog geen 5000 posts.
Woow, je bent al 13?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:59 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik registreerde me tenminste toen ik 12 wasTalk to tha hand boy
quote:
dat is justinquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wouter, grootste perverseling van ToF
Wat is er pervers aan mij een kusje willen gevenquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wouter, grootste perverseling van ToF
ik dacht dat je dat een half jaar geleden al wouquote:
Newbie, je weet niet dat je op mijn naam kan klikken om geboortedatum te bekijken + registratiedatumquote:
Op al jouw lippen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er pervers aan mij een kusje willen geven
Ooh god, hij is al 16.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:01 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Newbie, je weet niet dat je op mijn naam kan klikken om geboortedatum te bekijken + registratiedatum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |