UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
----quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
drumstickNL = Matthijs
Fems = Femke
Intelligence = Patrick
jjstyle333 = Joost
Konami = Metin
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Nouja, ik zit thuis.quote:
Die na de zomervakantie moet beginnen, jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vakantie en je wordt gebeld over je nieuwe stage?![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat heb ik nou nog nooit gehad, stages begonnen altijd na de herfstvakantie
trek ze maar over de baliequote:Op woensdag 10 juni 2009 14:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen naar het UWV, met de vuist op tafel mn uitkering voor maart t/m mei weer eens opeisen
wat geef je ze te eten dan?quote:
hoezo dat?quote:
Moet gewoon mijn oefeningen blijven doen om mn rug aan te sterken, verder kan mn fysiotherapeut niets meer voor me doenquote:
ok. dan moet je dus ook niet zo laks als mij gaan worden, maar wel die oefeningen blijven doen hequote:Op woensdag 10 juni 2009 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet gewoon mijn oefeningen blijven doen om mn rug aan te sterken, verder kan mn fysiotherapeut niets meer voor me doen
Maar ik doe ze ook wel braafquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ok. dan moet je dus ook niet zo laks als mij gaan worden, maar wel die oefeningen blijven doen he
goedzoquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik doe ze ook wel braaf
Insecten. Al zijn het dan technisch gezien geen vleesetende planten, daar insecten uit stof bestaan...quote:
bestaan insecten uit stof?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Insecten. Al zijn het dan technisch gezien geen vleesetende planten, daar insecten uit stof bestaan...
Luchtaanval om 5 uur in jou achtertuin, hier nog niets gezien/gehoord/gevoeld.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:58 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Iemand die 2 straaljagers al gehoord of gezien die de hele dag al overvliegen?![]()
tering, wat een tyfusherrie zeg.
Neuh, niks gehoord (Hengelo)quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:58 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Iemand die 2 straaljagers al gehoord of gezien die de hele dag al overvliegen?![]()
tering, wat een tyfusherrie zeg.
quote:Van der Gijp loopt weg uit café
Gastsspreker Rene van der Gijp is dinsdagavond nog voor zijn optreden weggelopen bij het ondernemerscafé in Wierden.
Van der Gijp was uitgenodigd om voor zo'n zestig ondernemers uit Wierden en Enter een praatje te houden. Toen hij zag dat hij moest optreden in een café ging hij er vandoor. Volgens ondernemer Weghorst uit Wierden zei Van der Gijp dat de tijd dat hij cafés moest optreden allang achter hem lag. Volgens Weghorst hoeft Van der Gijp zich voorlopig niet in Wierden te vertonen.
Wottefokquote:
wat een sukkelquote:
HP Compaq 6820squote:
mooie tapquote:
Jep. Geen vlees, geen bloed (behalve wanneer ze bloedzuigenquote:
Waarom stinkt het dan zo als ik ze rooster op mijn vliegenmepper?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jep. Geen vlees, geen bloed (behalve wanneer ze bloedzuigen).
Dus alleen vlees kan stinken?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:23 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Waarom stinkt het dan zo als ik ze rooster op mijn vliegenmepper?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:35 schreef Blawh het volgende:
Nath.
Ssht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
ik vind dat klapmasker van saw wel leukquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:24 schreef Samzz het volgende:
Ik bespreek met m'n vriendin manieren om mensen te vermoorden. Beetje luguber wel
Ik heb dat ook, alleen komt er bij mij Grolsch en Hertog Jan uit.quote:
dan kom ik vanavond nog langsquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, alleen komt er bij mij Grolsch en Hertog Jan uit.
moeten ze voetballen?quote:
quote:
Voetbal joh gek.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:57 schreef Samzz het volgende:
Wilde zeggen... Nederland zend geen paardensport uit.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is dat zo? dan kom ik vanavond nog langs
Ik ga zo op bed, ik heb lichamelijke klachtenquote:
quote:
^^quote:
......quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, alleen komt er bij mij Grolsch en Hertog Jan uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |