Ze worden weer fashionable.quote:
Idd echt bizarquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:18 schreef Skylark. het volgende:
Raar hoe dat soort dingen altijd boven komen drijven. Niemand is volgens mij anoniem op het internet. Ook Crane niet.
Tsja, ik zou dit bij een andere user niet zo snel doen. Dan boeit het me ook gewoon niet. Ook niet als 'ie tyfuslelijk is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:18 schreef Skylark. het volgende:
Raar hoe dat soort dingen altijd boven komen drijven. Niemand is volgens mij anoniem op het internet. Ook Crane niet.
Dat wist ik al, ik ben met afstand de spangste hier.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat je nu weet dat jij lekkerder bent?
Niet te tof doen, hè, ik heb je gay.nl-account al gevonden!quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat wist ik al, ik ben met afstand de spangste hier.
Ik ben ook tyfuslelijk en ik heb ook een grote bek.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Tsja, ik zou dit bij een andere user niet zo snel doen. Dan boeit het me ook gewoon niet. Ook niet als 'ie tyfuslelijk is.Maar als je tyfuslelijk bent en dan op internet ook nog eens zo'n grote bek hebt, tsja...
Ik. Met m'n onvolprezen skills.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:19 schreef Aynur het volgende:
[..]
Ja.
Hoe en wie heeft het 'm gevonden?.
Ja maar... Dat.. is een troll-account!!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet te tof doen, hè, ik heb je gay.nl-account al gevonden!
En tragisch genoeg is het vooroordeel toch waar; wie de grootste bek heeft op internet is de grootste loser in het echt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:18 schreef Skylark. het volgende:
Hey, don't push it.quote:
Mwoah, d'r zijn in de loop der jaren maar twee FOK!kers blijven hangen bij mij die én een grote bek hebben en ogenschijnlijk niet geheel kansloos/lelijk zijn in het echte leven. En dat zijn kastanova en Xebrozius.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
En tragisch genoeg is het vooroordeel toch waar; wie de grootste bek heeft op internet is de grootste loser in het echt.
Welkequote:Op woensdag 10 juni 2009 01:22 schreef Skylark. het volgende:
Ik weet nog die eerdere Hyves die boven was komen drijven van hem. Hij had gewild dat hij dat was.
Vaak wel, niet altijd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
En tragisch genoeg is het vooroordeel toch waar; wie de grootste bek heeft op internet is de grootste loser in het echt.
Dat is ook zo ongeveer de lange-afstand-sprint winnen in het sportevenement van een bejaardentehuis.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat wist ik al, ik ben met afstand de spangste hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |