Niet altijd. Ik zie ze wel vaak voorbij komen. Ik lees ze wel, maar ik gebruik ze zelf niet vaak. Ik zie het nut er wel van in.quote:
Dat is overduidelijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:52 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Die zijn niet te missen. Misschien zijn je grappen over de datum?
Begrijpend lezenquote:
So, jij bent stoerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb ze eerlijk waar nog NOOIT gebruikt
Zie het nut er niet van in, als je grappig wil zijn doe je dat met woorden en nu moet je lopen zoeken naar smiley's of verborgen boodschappen om te kijken of het misschien een grapje is![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zie het nut er niet van in, als je grappig wil zijn doe je dat met woorden en nu moet je lopen zoeken naar smiley's of verborgen boodschappen om te kijken of het misschien een grapje is![]()
Maar hoe weet je dan dat een grap een grap is of niet gewoon domheid van de user?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:54 schreef Rosbief het volgende:
De duim doe ik vaak, om mijn überposts extra kracht bij te zetten.
mensen die pi's gebruikenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:50 schreef sjimz het volgende:
En daarom niet inzien dat je een grapje maakt.
Waarom zijn de PI's er dan???
Hierdoor ontstaan grootse misverstanden en dat stemt mij verdrietig
Was dat een grapje of serieus bedoelt? Want zag geen PI dus weet niet hoe op te vattenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
je gebruikt wel de 2 mooiste emoticons in het hele rijtje.en
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Was dat een grapje of serieus bedoelt? Want zag geen PI dus weet niet hoe op te vatten
3,14159 26535 89793 23846 26433 83279 50288 41971 69399 37510quote:
Omdat ik de duim meer kracht uit vind stralen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
<------ Waarom gebruik je dan niet deze??
quote:
bedoeltquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Was dat een grapje of serieus bedoelt? Want zag geen PI dus weet niet hoe op te vatten
Oke, dan bel jij een duim en dan bel ik Superman. Wel Christian Bale natuurlijk, Christopher Reeve is allang dood gekkie. omg.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:56 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Omdat ik de duim meer kracht uit vind stralen.
Dan mag je ze best gebruiken hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:57 schreef Armageddon het volgende:
ik ben een oldbie maar PI's zijn voor mongolen.
hoiquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hahawe hebben een spellingnazi in ons midden, snel allemaal je woordenboek naar hem gooien
dankje,quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:57 schreef Armageddon het volgende:
ik ben een oldbie maar PI's zijn voor mongolen.
een levenquote:
Boekverbranding?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hahawe hebben een spellingnazi in ons midden, snel allemaal je woordenboek naar hem gooien
Ook zoietsquote:
Waarom? Uit mijn post blijkt al wat ik van je vind en wat ik wil gaan posten en of het humor of niet gaat bevatten. Wat de neuk moet je dan nog met een PI?quote:
Verschilt per stemming.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waarom? Uit mijn post blijkt al wat ik van je vind en wat ik wil gaan posten en of het humor of niet gaat bevatten. Wat de neuk moet je dan nog met een PI?
Ik zeg bijvoorbeeld krijg de kanker.
Wat voor PI moet je daar dan bij zetten en waarom?
Kanker is voor jou een alledaags woord dus ik voel mij maar eigenlijk heel gewoontjes.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waarom? Uit mijn post blijkt al wat ik van je vind en wat ik wil gaan posten en of het humor of niet gaat bevatten. Wat de neuk moet je dan nog met een PI?
Ik zeg bijvoorbeeld krijg de kanker.
Wat voor PI moet je daar dan bij zetten en waarom?
Vooral land. Want als je gaat grappen maken over aids in Afrika heb je einen probleem want daar is geen aids want iedereen die aids heeft begeeft het omdat er geen medicijnen zijn voor zoveel menschen.quote:
Het is voor mij geen alledaags woord. Als ik je dat toewens dat moet je het echt bont gemaakt hebben. Wat voor PI is dan van toepassing?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kanker is voor jou een alledaags woord dus ik voel mij maar eigenlijk heel gewoontjes.
Jammer
Ģ diequote:Op woensdag 10 juni 2009 00:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het is voor mij geen alledaags woord. Als ik je dat toewens dat moet je het echt bont gemaakt hebben. Wat voor PI is dan van toepassing?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het is voor mij geen alledaags woord. Als ik je dat toewens dat moet je het echt bont gemaakt hebben. Wat voor PI is dan van toepassing?
Heb ik het al zo snel zo bont gemaakt?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
het hartjequote:Op woensdag 10 juni 2009 00:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als je kanker in elke zin gebruikt ben je echt wel een Hageneesquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb ik het al zo snel zo bont gemaakt?
En wat voor nep Hagenaar/Hagenees ben je dan als kanker geen alledaags woord is.
Oh gelukkig, dan kun je het beter hier en daar gebruiken in triviale postsquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
In Afrika zijn juist heel negers en maar weinig mensen, en de mensen die er zijn helpen vooral de negers beter te maken en delen medkits uit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Vooral land. Want als je gaat grappen maken over aids in Afrika heb je einen probleem want daar is geen aids want iedereen die aids heeft begeeft het omdat er geen medicijnen zijn voor zoveel menschen.
Medkitsquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:06 schreef Rosbief het volgende:
[..]
In Afrika zijn juist heel negers en maar weinig mensen, en de mensen die er zijn helpen vooral de negers beter te maken en delen medkits uit.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:06 schreef Rosbief het volgende:
[..]
In Afrika zijn juist heel negers en maar weinig mensen, en de mensen die er zijn helpen vooral de negers beter te maken en delen medkits uit.
Ik ben heul geen Hagenees. Ik ben import.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb ik het al zo snel zo bont gemaakt?
En wat voor nep Hagenaar/Hagenees ben je dan als kanker geen alledaags woord is.
Maar kan ik nou kanker krijgen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben heul geen Hagenees. Ik ben import.
Als ik kanker gebruik dan is er heel wat aan de hand. Zoals laatst met die paardenverkrachter. Die kan van mij de kanker krijgen.
Heb ik heel PI voor nodig.
PI is voor mensen die iets wel willen zeggen maar het niet durven.
slijmbal.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als je dat graag wil dan mag dat. Van mij hoeft het niet.
De liefdequote:Op woensdag 10 juni 2009 00:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben heul geen Hagenees. Ik ben import.
Als ik kanker gebruik dan is er heel wat aan de hand. Zoals laatst met die paardenverkrachter. Die kan van mij de kanker krijgen.
Heb ik heel PI niet voor nodig.
PI is voor mensen die iets wel willen zeggen maar het niet durven.
dat kan iedereen tochquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar kan ik nou kanker krijgen?
(Even buiten het feit dat ik het echt kan krijgen)
ooww, ik zal er even over nadenken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:10 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Kanker kun je niet krijgen, dat moet je verdienen.
Heeft dat met die Kastelijst te maken en die dagdagpunten?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:10 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Kanker kun je niet krijgen, dat moet je verdienen.
Inderdaadquote:
Ik moest lachen om de droogheidquote:
Ik vind het mooi. Duidelijk doch simpel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er toch niet uit vent.
Smoesjes, homoooooquote:En let niet op het roze, vriendin lief wou dat zo
Duidelijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vind het mooi. Duidelijk doch simpel.
[..]
Smoesjes, homooooo
Dan doe ik toch iets goed héquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Duidelijk?
Zijn zoveel mensen die dat hebben, ik kan je nooit onderscheiden. Ik herken je username wel.
Nee. Want ik heb niks meer te leren. Ik moet nog een test maken. Maar die test heb ik al gemaakt toen ik aan het leren was om gangster te zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk.
Vind je het zelf ook een beetje interessant?
Oh. Dan moet je dat tegen hen zeggen. Als je het al weet is het nutteloos nog die test te maken. Maar goed dat ben ik maar.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee. Want ik heb niks meer te leren. Ik moet nog een test maken. Maar die test heb ik al gemaakt toen ik aan het leren was om gangster te zijn.
Ik moet nog het schietparcours afleggen, als ik dat heb gedaan mag ik een gun dragen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:48 schreef Siniti het volgende:
[..]
Oh. Dan moet je dat tegen hen zeggen. Als je het al weet is het nutteloos nog die test te maken. Maar goed dat ben ik maar.
Heb je dan nog geen praktijkles gehad?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik moet nog het schietparcours afleggen, als ik dat heb gedaan mag ik een gun dragen.
Stiekem wel. Maar dat moet je niet doorzeggen. Dan kom ik de shit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Heb je dan nog geen praktijkles gehad?
Ik hou mijn mondje dicht hoor. Ging die praktijkles een beetje?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Stiekem wel. Maar dat moet je niet doorzeggen. Dan kom ik de shit.
Aangezien ik nog niet de training voor Spy compleet heb afgerond.
Jawel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik hou mijn mondje dicht hoor. Ging die praktijkles een beetje?
Dat klopt niet, zij is nu aan het slapen. Ik ben wel trots op je dat de praktijkles zo goed ging.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jawel.
Je moeder zingt onder de douche.
Ik zeg ook niet dat ze nu aan het douchen is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:56 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat klopt niet, zij is nu aan het slapen. Ik ben wel trots op je dat de praktijkles zo goed ging.
Oh, voor zover ik weet zingt ze niet onder de douche. Dit zou echter wel kunnen wanneer ik niet thuis bent.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze nu aan het douchen is.
Je kan ook wel praktijklessen nemen als je dat wilt. Kan je veel zien.
We hebben tegenwoordig complete huidtransplantaties voor blanke mensen, in dit geval kan je dus een neger worden en zal het je huid niet bloot gesteld worden aan zonlicht.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
Oh, voor zover ik weet zingt ze niet onder de douche. Dit zou echter wel kunnen wanneer ik niet thuis bent.
Ja, nee, ik vind het een beetje eng buiten. Is er garantie dat ik niet aan de zon blootgesteld word?
Dit klinkt wel aanlokkelijk. Wat zijn de tariefen? En zou jij mij misschien als mattie op de internets korting kunnen geven? Ik heb het niet zo breed thuis weet je.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
We hebben tegenwoordig complete huidtransplantaties voor blanke mensen, in dit geval kan je dus een neger worden en zal het je huid niet bloot gesteld worden aan zonlicht.
Dit heeft uiteraard geen zin als je neger zou willen blijven, dus wij bieden ook de optie aan om je huid weer terug te zetten.
Bovendien kom je extra gangster over als je een neger bent. Als je een spy bent kan je beter blank zijn.
Gefeliciteerd met je persoonlijke primeur. Ik ben er trots op dat ik dit heb mogen aanschouwen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:08 schreef Hondenbrokken het volgende:
Wat moet je met PI's als je emoticons hebt? Vind het zo'n moeite om bij elke post te kijken of er een PI bij zit. Gebruik gewoon emoticons.
(Dit is mijn eerste PI ooit)
Nigga please.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dit klinkt wel aanlokkelijk. Wat zijn de tariefen? En zou jij mij misschien als mattie op de internets korting kunnen geven? Ik heb het niet zo breed thuis weet je.
Hmm, ok. Maar dat rijtje gangsters hé, eigenlijk is Don Vito Corleone mijn grote voorbeeld. Zou het niet mogelijk zijn een opleiding tot een Don Vito Corleone gangster te krijgen? Michael Corleone zou ik trouwens ook al genoegen mee nemen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nigga please.
Natuurlijk krijg je korting, het is op dit moment compleet gratis. Er zijn wel een aantal voorwaarden aan verbonden. We gaan je opleiden als Gangster. En niet een scarface gangster. Nee, een Muhammed Ali, Bruce Lee, Scarface, Christopher reeve Ganster.
De voorwaarden :
Bij succesvol slagen van de examens als gangster teken jij een levensverzekering, dit voor 20 miljoen. Dus als jij dood gaat krijgt de company dat.
Bij het succesvol bouwen van een imperium gaat 10% van de winst op jaarbasis onze kant op.
Kijk naar zijn PI man!quote:
Doe dan gewoon een normale smilie ik zoe ze ook niet altijd. Doe het ook wel ooit mop mijn telefoon.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:50 schreef sjimz het volgende:
En daarom niet inzien dat je een grapje maakt.
Waarom zijn de PI's er dan???
Hierdoor ontstaan grootse misverstanden en dat stemt mij verdrietig
Ooit of nooit?quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:41 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Doe dan gewoon een normale smilie ik zoe ze ook niet altijd. Doe het ook wel ooit mop mijn telefoon.
Wel en dan zie ik die pi niet .quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |