Niet altijd. Ik zie ze wel vaak voorbij komen. Ik lees ze wel, maar ik gebruik ze zelf niet vaak. Ik zie het nut er wel van in.quote:
Dat is overduidelijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:52 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Die zijn niet te missen. Misschien zijn je grappen over de datum?
Begrijpend lezenquote:
So, jij bent stoerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb ze eerlijk waar nog NOOIT gebruikt
Zie het nut er niet van in, als je grappig wil zijn doe je dat met woorden en nu moet je lopen zoeken naar smiley's of verborgen boodschappen om te kijken of het misschien een grapje is![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zie het nut er niet van in, als je grappig wil zijn doe je dat met woorden en nu moet je lopen zoeken naar smiley's of verborgen boodschappen om te kijken of het misschien een grapje is![]()
Maar hoe weet je dan dat een grap een grap is of niet gewoon domheid van de user?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:54 schreef Rosbief het volgende:
De duim doe ik vaak, om mijn überposts extra kracht bij te zetten.
mensen die pi's gebruikenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:50 schreef sjimz het volgende:
En daarom niet inzien dat je een grapje maakt.
Waarom zijn de PI's er dan???
Hierdoor ontstaan grootse misverstanden en dat stemt mij verdrietig
Was dat een grapje of serieus bedoelt? Want zag geen PI dus weet niet hoe op te vattenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
je gebruikt wel de 2 mooiste emoticons in het hele rijtje.en
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Was dat een grapje of serieus bedoelt? Want zag geen PI dus weet niet hoe op te vatten
3,14159 26535 89793 23846 26433 83279 50288 41971 69399 37510quote:
Omdat ik de duim meer kracht uit vind stralen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
<------ Waarom gebruik je dan niet deze??
quote:
bedoeltquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Was dat een grapje of serieus bedoelt? Want zag geen PI dus weet niet hoe op te vatten
Oke, dan bel jij een duim en dan bel ik Superman. Wel Christian Bale natuurlijk, Christopher Reeve is allang dood gekkie. omg.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:56 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Omdat ik de duim meer kracht uit vind stralen.
Dan mag je ze best gebruiken hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:57 schreef Armageddon het volgende:
ik ben een oldbie maar PI's zijn voor mongolen.
hoiquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hahawe hebben een spellingnazi in ons midden, snel allemaal je woordenboek naar hem gooien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |