LLquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, ben blj dat ik weer een beetje meedoe
Fruts!
Fha!(hoe ging je tentamen?)
Gewoon een toets eronder aanslaan, zodat je met je nagels de juiste raaktquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:15 schreef Ladylike het volgende:
En fuck man, ik krijg echt lange nagels
Begin typfouten te maken omdat mn nagels toetsen erbij aanslaan
En dat voor een ex-nagelbijter
Okay vanavond, met camquote:
Ja man, vet langquote:
Oeh herkenning is goedquote:
dan wordt het helemaal een rommeltjequote:Op woensdag 10 juni 2009 10:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gewoon een toets eronder aanslaan, zodat je met je nagels de juiste raakt
Mooi!quote:
In haar boekquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mooi!
Kan je het ook ergens nakijken ofzo?
Lekker dood laten gaan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:56 schreef Nijns het volgende:
Een collega rent hier hysterisch door het pand omdat ze een teek heeft, ik bedoel: je gaat niet meteen doodnu staan er meteen 6 ramptoerist-collega's omheen..
Snel!quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:56 schreef Nijns het volgende:
Een collega rent hier hysterisch door het pand omdat ze een teek heeft, ik bedoel: je gaat niet meteen doodnu staan er meteen 6 ramptoerist-collega's omheen..
Lekker he?quote:
Dankjequote:
Om mij te feliciteren. Duh.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:39 schreef Feejx het volgende:
Ik vraag me nu af waarom ik hier een post post
Marjoquote:
Jortquote:
Chefquote:
Dankquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
GEFELICITEERD
Ik moet er nog iets meer dan 200... en mij kennende vergeet ik dat en zit ik straks op 40065 en dan denk ik, fuck..
Ik zeg scheermes op de keel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Snel!
Teken moeten heel snel uit de huid worden gesneden
Pak een smeermes en begin de operatie!!sommige mensen...
Je mond stond openquote:
Ik hoop dus idd dat die teek daar zit..quote:
Nee, ze gaat ook niet meteen dood.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:56 schreef Nijns het volgende:
Maak een beeldje van verfrommeld papier en geef haar een oscar voor de beste vrouwelijke-aanstellers-rolquote:
Alleen als ze met herten zoentquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ze gaat ook niet meteen dood.
Ze krijgt nu de ziekte van Lyme en over een paar maanden is ze dood
Nou, die had ze sowieso alquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maak een beeldje van verfrommeld papier en geef haar een oscar voor de beste vrouwelijke-aanstellers-rol
![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ze gaat ook niet meteen dood.
Ze krijgt nu de ziekte van Lyme en over een paar maanden is ze dood
quote:
Okay...quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:13 schreef Nijns het volgende:
En wat me dan nog het meest verbaasd: eerst hysterisch door de gang rennen en als dan iemand zegt: je moet het wel serieus nemen, zegt ze opeens: oh, ik heb het zo vaak, het maakt mij allemaal niet uit hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |