Wel knap, als je dat door de lengte doetquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:33 schreef ArTiC het volgende:
ik kan een sate stokje doormidden slaan. Met mijn blote handen 8)
Nee, wat ik ook zeg, ik krijg sowieso commentaarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
een ONS regelen is toch ook sex regelen? of haar regelen?
Ik zie t verschil niet zo.
En houd nou eens op et dat gehapheb je alleen jezelf mee
Ok daar moest ik wel om lachenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:35 schreef Ripley het volgende:
De voicemail van KF:
Hoi, hier KF. Ik heb 4 jaar een relatie gehad en ik ben fysiek sterker dan 95% van jullie. ik ben waarschijnlijk uit met meisje 1 t/m 6, dus laat een bazenmail achter na de boks, dan ga ik je checken. "
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:35 schreef Ripley het volgende:
De voicemail van KF:
Hoi, hier KF. Ik heb 4 jaar een relatie gehad en ik ben fysiek sterker dan 95% van jullie. ik ben waarschijnlijk uit met meisje 1 t/m 6, dus laat een bazenmail achter na de boks, dan ga ik je checken. "
Ow my , straks is het "[singles + paint] "quote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:35 schreef Ripley het volgende:
De voicemail van KF:
Aaaah jawel joh dat kan jij welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dankje
Maar flink doorbuffelen dan heb ik dat ook weer gehad
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
is dit nou een post waarin ik mezelf verlul of niet?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je zou bijna echt een kloon van me kunnen zijn.
En dan zeg je dat ik lief moet doen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:35 schreef Ripley het volgende:
De voicemail van KF:
Ik wou dat ik jou was...echtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, wat ik ook zeg, ik krijg sowieso commentaar![]()
Met regelen bedoel ik écht moeite doen!
Ik krijg het voor elkaar om mezelf in de war te maken met mijn eigen kloons, hoe cool is dat?quote:
Mijn buik, wat doe je?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:35 schreef Ripley het volgende:
De voicemail van KF:
Keivet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik krijg het voor elkaar om mezelf in de war te maken met mijn eigen kloons, hoe cool is dat?.
Ja, maar hoe noem jij een ONS regelen dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, wat ik ook zeg, ik krijg sowieso commentaar![]()
Met regelen bedoel ik écht moeite doen!
Als ik jullie fobo's zo es zie, dan is dit wel de slechtste kloner (of hoe noem je zo iemand?) ooit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik krijg het voor elkaar om mezelf in de war te maken met mijn eigen kloons, hoe cool is dat?.
Totally not obvious attempt to change the subject. Maar John Mayer is wel geil jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:38 schreef KudFokker het volgende:
Waarom is John Mayer zo goed
Probeer altijd met hem mee te spelen op zijn live DVD'smaar die style van hem is zó bizar
Werken dat soort mierzoete en obvious opmerkingen nu altijd bij de vrouwen ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee nee, lauwe shit ouwe, dit is gruwelijk!quote:
Of de beste, het is net hoe je het bekijkt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik jullie fobo's zo es zie, dan is dit wel de slechtste kloner (of hoe noem je zo iemand?) ooit.
Nee, wil gewoon ook even wat anders melden dan alleen zinloos geruzie...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Totally not obvious attempt to change the subject. Maar John Mayer is wel geil ja
Depend is your friendquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
ohja, ik ging slapen.... maar damn rip, nu moet ik eerst mijn bed verschonen.. pieste in mn broek van het lachen
Zo kan je het ook noemenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, wil gewoon ook even wat anders melden dan alleen zinloos geruzie...
Uhm, daar hoef je geen moeite voor te doen ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar hoe noem jij een ONS regelen dan?
Op het moment klopt dat idd, alles wat je zegt is fout. Je blijft ook happen.
Wat ik maar niet begrijp: waarom zou je stoppen bij een ONS? Een TNS of MNS is toch veel lekkerder?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar hoe noem jij een ONS regelen dan?
Op het moment klopt dat idd, alles wat je zegt is fout. Je blijft ook happen.
Hoezo, wil je de handleiding in PDF ofzo?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Werken dat soort mierzoete en obvious opmerkingen nu altijd bij de vrouwen ?
Daarna moet hij zijn tomahawk restaureren en zijn sjaaltje goed doen. It takes effort to look this fine, weet jequote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat ik maar niet begrijp: waarom zou je stoppen bij een ONS? Een TNS of MNS is toch veel lekkerder?
Of zou KF echt geplet zijn door de worstenarmpjes die zijn tanktopje in de kreukels kreeg en zijn erecte lucifer deden knakken?
Dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
ohja, ik ging slapen.... maar damn rip, nu moet ik eerst mijn bed verschonen.. pieste in mn broek van het lachen
Moeite. Meh.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
stop het dan in een spoiler en gooie er dit plaatje boven oid..
[ afbeelding ]
Als ik een telefoontje pleeg om een vriendin mee te vragen naar de bios, regel ik dat toch ook?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Uhm, daar hoef je geen moeite voor te doen ?
Nja, voor deze althans niet
ja, stel je voor dat mensen het hier gewoon naar hun zin hebben, dat zou te gek voor woorden zijn iddquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:42 schreef KudFokker het volgende:
Vind het irritant, constant dat geslijm van HeatWave naar Kluts toe
Dat soort taalgebruik ken ik alleen van mensen die denken dat half-amsterdams praten cool is als je er niet vandaan komt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee nee, lauwe shit ouwe, dit is gruwelijk!.
vind het irritant, constant dat geslijm van Snuitebolletje naar alles wat vrouwelijk is toequote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:42 schreef KudFokker het volgende:
2 euros for a girls best friend (his diamond), a slick smile and a kilo of grease in his hair. Mr. Gigolo is waiting for you.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daarna moet hij zijn tomahawk restaureren en zijn sjaaltje goed doen. It takes effort to look this fine, weet je
Wat wil je dat ik eraan doe?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:42 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben van alle, foute desnoods, markten thuisquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat soort taalgebruik ken ik alleen van mensen die denken dat half-amsterdams praten cool is als je er niet vandaan komt.
Ja sorry, het woord baas gebruik ik niet serieus, maar dat komt door de bazenhype van vorig jaarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik een telefoontje pleeg om een vriendin mee te vragen naar de bios, regel ik dat toch ook?
Hoe noem je het dan? Ik snap wel wat je bedoelt hoor btw, maar vind het sowieso een rare manier van praten. net als Baas
Merengue, salsa o bachata?quote:
Aan de andere kant, je kunt wel wat spanning opsparen en zoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil sex
steeds wachten tot het weekend is niet altijd leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |