Ik vraag het toch aan jou ?quote:
Ja ik wou net wel maar kluts wou nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
te moe om te rellen sedan?!
Wat heb jij uitgespookt dan vandaag??
Ja tijdje terug al rokjes enzo, en nog een aantal vrouwendingenquote:
Truste Pientjequote:
Ah ja, de internetplaatjes met een baard als methusalem. Altijd een geldig argumentquote:
Klopt. Ik heb de lachers op mijn hand.quote:
Achja, het is alsnog origineler dan dat botte negatieve gedoe van jouquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah ja, de internetplaatjes met een baard als methusalem. Altijd een geldig argument
Ik draag naar mijn weten al jaren rokjes.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja ik wou net wel maar kluts wou niet
Druk met de auto, remmen, dashbord, bedrading moeten gedaan worden
[..]
Ja tijdje terug al rokjes enzo, en nog een aantal vrouwendingen
Nee, je vertelde hoe je een 16-jarig pubertje regelde met worsstenarmpjes via msn/hyves/however. En daarna haalde je haar neer op gok. En daarna vroeg je waarom. Ik heb ook geen idee waarom, ik signaleer alleen maarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vraag het toch aan jou ?
Of sta je klem ?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik draag naar mijn weten al jaren rokjes.
Ik ben nog onwetendquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
ohw jeeeee... druk druk druk dus....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja ik wou net wel maar kluts wou niet
Druk met de auto, remmen, dashbord, bedrading moeten gedaan worden
[..]
Waarom is het dan zo dat Rip me een tof wijf lijkt die zichzelf is, en jij me een onzeker jochie lijkt die soms gewoon wat onnozel is?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Achja, het is alsnog origineler dan dat botte negatieve gedoe van joudat hebben we inmiddels ook wel gezien hier
Iets vrolijker mag dan toch wel?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hoef mijn grappen iig niet van een ander te jattenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Achja, het is alsnog origineler dan dat botte negatieve gedoe van joudat hebben we inmiddels ook wel gezien hier
Nou ja, ik draag dus al jaren rokjes.quote:
Ze belde me, ze gaat volgend weekend verhuizenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, je vertelde hoe je een 16-jarig pubertje regelde met worsstenarmpjes via msn/hyves/however. En daarna haalde je haar neer op gok. En daarna vroeg je waarom. Ik heb ook geen idee waarom, ik signaleer alleen maar
Niets mis meequote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, ik draag dus al jaren rokjes.
Vorige week nog.
k ben te ziek om te neukenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:27 schreef HeatWave het volgende:
zullen we gewoon nokken met dat gekift?
Iemand teder edoch keihard neuken?.
Jazeker, hoop dat ik nog weet waar alles hoort, is echt een zooitje nuquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw jeeeee... druk druk druk dus....
Heequote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hoef mijn grappen iig niet van een ander te jatten
Ja maar, ja maar, soms is het gewoon leuk om te plagen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:27 schreef HeatWave het volgende:
zullen we gewoon nokken met dat gekift?
Iemand teder edoch keihard neuken?.
Nee, net alsof jij de eerste bent die al jouw uitspraken en grappen maaktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hoef mijn grappen iig niet van een ander te jatten
Het regelen ging er aan vooraf he, dan klopt dat vervolgens nog steeds.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze belde me, ze gaat volgend weekend verhuizen
En dat neerhalen deed ik al in mijn eerste post erover, en dus niet 'vervolgens'
Die draag ik verder altijd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets mis mee,
Al is een goeie spijkerbroek ook niet te versmaden.
Beterschap Caroolquote:
nou succes dan maar zou ik zeggenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jazeker, hoop dat ik nog weet waar alles hoort, is echt een zooitje nu
[..]
je bent een kloon, moet wel, je zegt alleen maar goeie dingenquote:
Ach, ik ben mans genoeg hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het regelen ging er aan vooraf he, dan klopt dat vervolgens nog steeds.
Popje, really. Hup kinderbedtijd en niet vergeten je oorbelletjes uit te doen
Was gister bij de dokter en ik heb een flinke griep te pakken, de helft van me gezicht is helemaal opgezwollequote:
Oh ja, je bent een hele grote jongenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ach, ik ben mans genoeg hoorkan wel tegen pijn, weetje nog, ik kan fysiek meer aan dan 95% van jullie toetsenbord helden
Pfeiffer geloof ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Was gister bij de dokter en ik heb een flinke griep te pakken, de helft van me gezicht is helemaal opgezwolleen morgen krijg ik de bloeduitslag hij zit te denken aan phijfer (als je het zo schrijft)
Hulk Hogan aan het woord.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ach, ik ben mans genoeg hoorkan wel tegen pijn, weetje nog, ik kan fysiek meer aan dan 95% van jullie toetsenbord helden
hey, jij overweegt iemand te neuken die je niet aantrekkelijk vindt. Dat ligt dicht genoeg bij regelen jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:30 schreef KudFokker het volgende:
En vragen of iemand een keer een ONS wil doen is 'regelen' ?
Duidelijk een generatiekloof ja
Ja, van jou toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je bent een kloon, moet wel, je zegt alleen maar goeie dingen.
Er zitten hier mensen die kinderen gebaard hebben, tis wel goed met jequote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
HH ooit zien hardlopen ?quote:
zekers rot, als ik ergens niet op zit te wachtenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Pfeiffer geloof ik
Maar dat is rotbeterschap
is dit nou een post waarin ik mezelf verlul of niet?quote:
Nja vind ik totaal niet eigenlijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
hey, jij overweegt iemand te neuken die je niet aantrekkelijk vindt. Dat ligt dicht genoeg bij regelen ja
truste snuitjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:33 schreef Snuitebolletje het volgende:Snuit gaat lekker tukken en dromen en snurken en
daaaaaaaaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |