Dankzij mij!quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:34 schreef Fascination het volgende:
Hey, Mouzurx heb je dat album al binnen?
Oh, je hebt met .... afgesproken?quote:
... Wat kan daar mis aan gaan ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
3 Rhodondendrons voor je Paint.
Van die magnetron heb je in ieder geval geen last dan
Maar een TV op een koelkast, gaat dat zo goed?
Olof is op dit moment in Berlijn als DJ veel bezig (of geweest) en Karin dus met Fever Rayquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar denk ik ook weleens over na.![]()
Vast veel meer mensen joh.
[..]
Ja zeker, ik had het er al met Smart_ass over.Maar ze treden haast niet op, of wel?
Ehhh, ik zat aan mijn downloadlimietquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:34 schreef Fascination het volgende:
Hey, Mouzurx heb je dat album al binnen?
P. ja. P.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, je hebt met .... afgesproken?
Ik weet dingen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:36 schreef Fascination het volgende:
Zeg maar IQM, hoe ben je eigenlijk aan de foto van Mimi gekomen?
Ja ik weet nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
... Wat kan daar mis aan gaan ?![]()
Hij is groot genoeg zodat hij er niet af valt ofzo .. of bedoel je wat anders?
Het is openbaar?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:36 schreef Fascination het volgende:
Zeg maar IQM, hoe ben je eigenlijk aan de foto van Mimi gekomen?
Het werd zo beschreven:quote:
Ahh oké, let's hope so. Ik zag op youtube een filmpje van een live optreden van We Share Our Mother's Health, dat was echt heel gaaf.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Olof is op dit moment in Berlijn als DJ veel bezig (of geweest) en Karin dus met Fever Raydus ze zijn weinig als the Knife aan het doen nu.
Ze traden niet zo veel op omdat ze het lastig vonden om echt van de electronische muziek die ze heel zorgvuldig in elkaar gezet hebben, een live ervaring te maken. Plus dat ze niet graag zelf op de voorgrond staan.
Niet veel optredens geweest dus
Nu hebben ze samen voor een opera over Darwin geloof ik, de muziek helemaal gemaakt. Misschien dat ze daar weer nieuwe ideeën uit hebben gekregen, en toch weer aan een nieuw album gaan werkenwat weer hoop geeft voor live optredens
Heuy, dat ken ik ergens van.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het werd zo beschreven:
"Mijn God! Het voelde alsof een Opperwezen elke centimeter van mijn lichaam streelde .. me vervolgens alle mogelijke dimensies liet zien .. totdat ik uiteindelijk eindigde bij de Oerknal."
Maar dat zeg ik natuurlijk niet, want een goede minnaar is bescheiden.![]()
!
Mm ik had kunnen weten dat je dit ging antwoorden.quote:
Oei, dat klinkt veelbelovendquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het werd zo beschreven:
"Mijn God! Het voelde alsof een Opperwezen elke centimeter van mijn lichaam streelde .. me vervolgens alle mogelijke dimensies liet zien .. totdat ik uiteindelijk eindigde bij de Oerknal."
Maar dat zeg ik natuurlijk niet, want een goede minnaar is bescheiden.![]()
!
Serieus? Ik heb het net verzonnen als het goed is.quote:
Ja die warmte gaat gewoon van achter de koelkast recht naar boven waarschijnlijk, komt dan dus nauwelijks langs de tv als je hem er op zet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik weet nietik heb er niet veel verstand van maar ik dacht met de hitte enzo van achter die koelkast en, nouja er kan ook niet veel verkeerd gaan misschien
Ik heb vanavond iets soortgelijks gehoord!quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb het net verzonnen als het goed is.
Zoveel is 1 woord. Lutser.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja die warmte gaat gewoon van achter de koelkast recht naar boven waarschijnlijk, komt dan dus nauwelijks langs de tv als je hem er op zet.
Ik zat meer met die magnetron, hij staat echt op een superkleine schoenendoos en ook zo veel mogelijk tegen die muur aan, of dat niet te warm werd ofzo, maarja zal wel niet erg zijn
Ja, wat had je dan verwacht? Of vraag jij aan iedere professional hoe hij doet wat hij doet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm ik had kunnen weten dat je dit ging antwoorden.
Minder sweet talk honey.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb het net verzonnen als het goed is.
Ja Fas, gossip queen worden gaat niet zomaarquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, wat had je dan verwacht? Of vraag jij aan iedere professional hoe hij doet wat hij doet.Ooit zoiets aan een detective, bakker of acteur gevraagd?
En jij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |