Ik heb dat nummer pas een jaar of twee geleden ontdekt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
For Emily Whenever I May Find Her
Je weet best hoe ik het bedoel.quote:
Zelfkennis is goed.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sure.Ik beschouw mezelf als de creme de la creme van KLB.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Trusten menschen.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uiteraard, toevallig komt er dan een langzame plaat op, waarna ik je bij je middel pak, met een sierlijke zwaai een verse rode roos uit een vaas pak die ik tussen mijn tanden steek en langzaam met je dans.
Ik later.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb dat nummer pas een jaar of twee geleden ontdekt.![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:28 schreef Fascination het volgende:
Oh Maisnon door jou heb ik The Knife leren kennen, wat een geweldige muziek.
Dat, maar dan in de besloten edoch warme omgeving van mijn penthouse met dimlicht met alleen jij en ik.quote:
Daar denk ik ook weleens over na.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik denk wel soms zo van, hoe zou men reageren als ik doodga en zouden er veel mensen naar mijn begrafenis komen? Waarschijnlijk 20 man ofzo.
Ja zeker, ik had het er al met Smart_ass over.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]The Knife
![]()
Als die nog ooit live optreden dan moeten we er naar toe!
Daar dacht ik vroeger, toen ik nog een klein IQM'tje was, al aan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik denk wel soms zo van, hoe zou men reageren als ik doodga en zouden er veel mensen naar mijn begrafenis komen? Waarschijnlijk 20 man ofzo.
Srsly? Ik schaamde me al een beetje met die twee jaar.quote:
Bij mij zou het zo'n Gladiator scene worden met "Who will help me carry him? " En dan honderden mensen die me wegdragen en shit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:30 schreef Paaskonijn het volgende:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:31 schreef MouzurX het volgende:
Pfoe eindelijk klaar!!!
Heb mijn kamer zo ingericht dat mijn toekomstig 80cm flatscreen of wat dan ook, maar nu nog kleine tv, die nu op mijn koelkast staat(dicht bij de drank) tegenover mijn bedbank.
Wel staat nu mijn oven/magnetron op een schoenendoos onder de tafel maarja, staat tie ook wel goed![]()
[ afbeelding ]
(afmetingen kloppen niet echt maarja)
Ik kan melden dat de avond productief is geweest.quote:
Hela!quote:
Ben je een goede minnaarquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat, maar dan in de besloten edoch warme omgeving van mijn penthouse met dimlicht met alleen jij en ik.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Bij mij zou het zo'n Gladiator scene worden met "Who will help me carry him? " En dan honderden mensen die me wegdragen en shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |