Veel als je van die achterlijk kraag omhoogjes en diamanten oorknopjes draagtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat is er mis met overhemden en t-shirts?
Que?quote:
Hee, jij komt ook bekend voor (ben sinds een half jaar weer es terug)quote:
ik ben hier niet de newbie hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het gaat hier over neuken!
Maar eet smakelijk!
dat is niet alleen een rap-groep hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar de Jeugd van Tegenwoordig is dan ook ruk.
Ik wil hem welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Ok dus ik heb vanmiddag een brownie gemaakt en nu weet ik niet wat ik er mee moetheb er zelf echt geen trek in
Een scooter en een kratje bReEzAh doen anders wonderen hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Veel als je van die achterlijk kraag omhoogjes en diamanten oorknopjes draagt
Jij mij ook!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hee, jij komt ook bekend voor (ben sinds een half jaar weer es terug)
Hoi.
Ripley heb je het programma lekker slim gezien ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wel soms?quote:
Net alsof ik daar van die speciale clipjes voor gebruikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Volgens mij bevestigt het vooral het beeld dat mensen van je hebben. Als ik zo stellig ben tegen anderen lacht er niemand maar krijg ik gelijk op mijn kopquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:42 schreef KudFokker het volgende:
Trouwens wel grappig om te zien dat iedereen zo moet lachen om Ripley's post
Bevestigt mijn post van vanmiddag, leedvermaak is de simpelste humor voor simpele mensen
Soms is een symptoombestrijdende maatregel een prima eerste stap om toe te werken naar de definitieve oplossing van een probleem. En als het voor haar helpt om zichzelf op deze manier de toegang te ontzeggen tot FOK! en daarmee de tijd te creëren om rust te krijgen in haar hoofd, waarom niet?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
Neemt niet weg dat je account laten blokkeren niet de manier is.
Sorry, komt omdat ik het de laatste dagen opvallend veel tegenkom. Tv, radio, op fok vorige keer ging het over hun.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
dat is niet alleen een rap-groep hoor.
Das goed nieuws.quote:
Ja, wij zijn de simpelen hier, tis al goed hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:42 schreef KudFokker het volgende:
Bevestigt mijn post van vanmiddag, leedvermaak is de simpelste humor voor simpele mensen
Ja, ik moet het van mijn "schattigheid" en mijn vriendelijkheid hebben jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ripley heb je het programma lekker slim gezien ?ik verwacht die types, maar mss is hij wel gewoon echt wel heel smooth. "Schattig" zouden sommige mensen het noemen
kwaliteitsoverhemden zitten gewoon normaal dudequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Net alsof ik daar van die speciale clipjes voor gebruik...
Kwaliteits overhemden hebben dat niet nodig
Zo kun je het zien.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:42 schreef KudFokker het volgende:
nee gast die oorbellen, die kunnen ECHT niet, en dat sjaaltje ook nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat is er mis met overhemden en t-shirts?
Mooi!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Das goed nieuws.
Ja, perfect. Inmiddels mof en volop genietend.
Jij nog single zie ik? En nog steeds happy?
Net hoe je het zelf wil dragenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
kwaliteitsoverhemden zitten gewoon normaal dude
ik kom je niet bekend voor? heb je zelfs gemeetquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hee, jij komt ook bekend voor (ben sinds een half jaar weer es terug)
Hoi.
Ik weet het. Maar heb nu een beetje kloteperiode achter de rug, dus het is nu niet echt een goede tijd. Wel probeer ook steeds meer dingen te doen die uit mijn comfort zone zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee niet over je scharrel, dat is gewoon prima. Maar in het algemeengeen aanval maar soms kom je gewoon beetje mensen schuw over.
Weet ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kom je niet bekend voor? heb je zelfs gemeet
Das vergankelijk en dat andere duidelijk fake.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, ik moet het van mijn "schattigheid" en mijn vriendelijkheid hebben ja
Dan hoeft dat nog niet te werken. Geheid dat er dan iets anders voor in de plaats gaat komen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Soms is een symptoombestrijdende maatregel een prima eerste stap om toe te werken naar de definitieve oplossing van een probleem. En als het voor haar helpt om zichzelf op deze manier de toegang te ontzeggen tot FOK! en daarmee de tijd te creëren om rust te krijgen in haar hoofd, waarom niet?
daarom kleed je je zeker als het ultieme voorbeeld van een breezerdude?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:45 schreef KudFokker het volgende:
En net alsof ik me iets ga aantrekken wat andere vinden?
Wat zeggen posts nou ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo kun je het zien.
Maar om eerlijk te zijn maak ik uit je posts vooral op dat je een jochie met stiekem zodanig veel onzekerheid bent, dat je denkt dat te kunnen verbloemen door middel van stoer gedrag en dito verhalen.
Das jammer, je kunt net zo goed gewoon jezelf zijn.
Zo, amen to that.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das vergankelijk en dat andere duidelijk fake.
Ik ben echt geen heilige, verre van dat, maar je zou eens moeten proberen een meisje leuk te vinden om het totaal pakket. niet allemaal, echt niet. Maar dit gehop schiet ook niet op.
Inderdaad helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:46 schreef Murmeli het volgende:
dank je airwin jij snapt het
en ik ga naar bed toe.... slaap lekker allemaal!!
Ik doe gewoon wat ik zelf wilquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
daarom kleed je je zeker als het ultieme voorbeeld van een breezerdude?
Ik vind je wel aandoenlijk KF, maar my god. Zo hardleers.
truequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
dat stel ik sowieso liever een tijdje uit
Jij waait gewoon met alle winden mee, waardoor deze discussie al bij voorbaat zinloos is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat zeggen posts nou ?
Wie zegt dat ik dat niet expres doe ?
Ik vind dit gedoe hier af en toe saai en altijd het zelfde dat ik er wel eens een dom verhaal tegen aan gooi, en dit af en toe ook licht overdrijf
Geen enkele vrouw valt op "schattigheid". En al helemaal niet op onzekere mennekes die zichzelf overschreeuwen en zogenaamd stoere praat gaan uitkramen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das vergankelijk en dat andere duidelijk fake.
Ik ben echt geen heilige, verre van dat, maar je zou eens moeten proberen een meisje leuk te vinden om het totaal pakket. niet allemaal, echt niet. Maar dit gehop schiet ook niet op.
Als ik goed heb opgelet kreeg je het vd week nog te horen dat tanktops ofzo belachelijk zijn bij de fitness. En de keer erop ging je met een gewoon t-shirtje. Heb ik dat juist?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:45 schreef KudFokker het volgende:
En net alsof ik me iets ga aantrekken wat andere vinden?
Dus jij zegt dat ik nóóit serieus post ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij waait gewoon met alle winden mee, waardoor deze discussie al bij voorbaat zinloos is.
Af en toe een dom verhaal is wat anders dan vrijwel altijd dom uit je nek lullen.
Die kans is zeker aanwezig. Maar is het aan jou om daarom meteen je afkeur uit te spreken over de door haar gekozen oplossing?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
Dan hoeft dat nog niet te werken. Geheid dat er dan iets anders voor in de plaats gaat komen.
Wij maar weer eens een discussie voeren?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij waait gewoon met alle winden mee, waardoor deze discussie al bij voorbaat zinloos is.
Af en toe een dom verhaal is wat anders dan vrijwel altijd dom uit je nek lullen.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik doe gewoon wat ik zelf wil
En nee, ik zie zelf nooit breezerdudes met overhemden lopen
trustequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:46 schreef Murmeli het volgende:
dank je airwin jij snapt het
en ik ga naar bed toe.... slaap lekker allemaal!!
Ja als de zwarte was nog in de wasmachine zitquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als ik goed heb opgelet kreeg je het vd week nog te horen dat tanktops ofzo belachelijk zijn bij de fitness. En de keer erop ging je met een gewoon t-shirtje. Heb ik dat juist?
Ik zou niet weten waarom en waarover.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wij maar weer eens een discussie voeren?![]()
Hmm jij bent degene die dat opzoekt, niet ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:49 schreef Ripley het volgende:
[..]Er is zelfs een kraagje omhoog hyves
En die lelijke fake diamanten, daar word je ook mee doodgegooid op de gemiddelde koopavond
Van die koters die stoer in de stad lopen terwijl hun ma eigenlijk gewoon bij de HEMA zit koffie te drinken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:49 schreef Ripley het volgende:
En die lelijke fake diamanten, daar word je ook mee doodgegooid op de gemiddelde koopavond
ooeh... goeie tip rippert!... ik ga donderdag naar de stad hier en zo'n mooie glimmende steen in mijn oor frotten!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:49 schreef Ripley het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar heb nu een beetje kloteperiode achter de rug, dus het is nu niet echt een goede tijd. Wel probeer ook steeds meer dingen te doen die uit mijn comfort zone zijn.
Oh nee hoor, moet ze zelf weten hoe ze het oplost, lijkt me alleen niet handig om het op deze manier te doen dus dan zeg ik datquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die kans is zeker aanwezig. Maar is het aan jou om daarom meteen je afkeur uit te spreken over de door haar gekozen oplossing?
Lelijk zijn ze sowieso.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm jij bent degene die dat opzoekt, niet ik![]()
En mijnes zijn geen diamanten, maar ook niet van die goedkope steentjes van een 10tje
Ik hoop wel dat je in het echt minder onzeker bent voor jequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja als de zwarte was nog in de wasmachine zit?
Ok bij deze, ik train ALTIJD in een een tanktop omdat ik dat lekker vind zitten
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:51 schreef KudFokker het volgende:
Voor de mensen die niet weten wat een tanktop is:dat had google me al verteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, omdat ik voor mijn werk regelmatig zulke sneue gasten op moet snorrenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm jij bent degene die dat opzoekt, niet ik![]()
En mijnes zijn geen diamanten, maar ook niet van die goedkope steentjes van een 10tje
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat ik nóóit serieus post ?
Dat soort gedraaikont bedoel ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja als de zwarte was nog in de wasmachine zit?
Ok bij deze, ik train ALTIJD in een een tanktop omdat ik dat lekker vind zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |