Baasquote:
Ik zag al iets onderweg naar dezequote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Jep![]()
Voor wie het interesseert, Jeroen showed up.
Plaats hier een welkomstboodschap voor Jeroen
Die ronde dingen die ze een tijdje geleden in zakken chips deden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
euh dat las ik daarginder ook al...maar wat is fipo...first in.....?
firstpost, nerdyquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou, vertelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
wie mister D is....damnnn dat weet zelfs ikke
Moet je aan LS vragenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, vertel
ik ben niet zo thuis in die scene
first post?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
das LS...lekker simpel...die ging tot ....nou die ging heel ver in zn so called aanbidding van Jaapquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, vertel
ik ben niet zo thuis in die scene![]()
Neequote:
Dat waren flippo's mutsiequote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die ronde dingen die ze een tijdje geleden in zakken chips deden.
hoorde je die krak??? nou??? nou??? dat was mn hart die brakquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee![]()
, die term is nerdy.
Dit gelooft niemand natuurlijk.
Ik zie alleen niet waarom ik op hem zou lijken?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
das LS...lekker simpel...die ging tot ....nou die ging heel ver in zn so called aanbidding van Jaap
omgquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
hoorde je die krak??? nou??? nou??? dat was mn hart die brak
ik ook niet .....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie alleen niet waarom ik op hem zou lijken?
Als je nou om een technische vrouw had gevraagd......quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
Een technische man hier aanwezig?
Jeroen wil een foto plaatsen in het andere topic.
Had je dan wel iemand geweten?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je nou om een technische vrouw had gevraagd......
Iedere malloot kan toch een fotootje plaatsenquote:
Je zou zeggen van wel, maar wil niemand voor het hoofd stotenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedere malloot kan toch een fotootje plaatsen
Kan je bij Jeroen gerust doen, hij heeft er toch een bord voorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Je zou zeggen van wel, maar wil niemand voor het hoofd stoten
Ik doelde op iedereen in het algemeenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je bij Jeroen gerust doen, hij heeft er toch een bord voor
nou....het is stom dat ik net een boterham met pindakaas moest eten terwijl ik liever een broodje brie met honing had gehad.....stomquote:
ja joh ze hebben al een vleugel aan moeten bouwenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:21 schreef F04 het volgende:
Het loopt zeker storm met aanmeldingen voor volgend seizoen?
Ja, stomquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou....het is stom dat ik net een boterham met pindakaas moest eten terwijl ik liever een broodje brie met honing had gehad.....stom
ik moet eten...anders val ik af...en dr valt niets meer af te vallen...stom hequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, stom
Ik eet helemaal niets, want ik moet afvallen. Ook stom
Sommige mensen zouden dat als luxe zienquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik moet eten...anders val ik af...en dr valt niets meer af te vallen...stom he
Ja dat is inderdaad stom.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, stom
Ik eet helemaal niets, want ik moet afvallen. Ook stom
ja tot een bepaalde hoogte hoor...maar als je echt wil afvallen is een scheiding + verhuizing aan te bevelenquote:
Mijn ervaring is dat zo min mogelijk eten ook werktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad stom.
Je moet wel je spijsvertering op gang houden als je af wilt vallan en dus om de paar uur iets eten.
Fruit, komkommer, tomaatjes, prima voor een tussendoortje
Ik zal het onthoudenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja tot een bepaalde hoogte hoor...maar als je echt wil afvallen is een scheiding + verhuizing aan te bevelen![]()
D'r ging bij mij zomaar 20 kilo afquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja tot een bepaalde hoogte hoor...maar als je echt wil afvallen is een scheiding + verhuizing aan te bevelen![]()
Succes gegarandeerdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik krijg er niets meer bijquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
D'r ging bij mij zomaar 20 kilo af![]()
Maar goed, wat eraf kan, kan d'r ook weer bij
Dan denk ik er nog maar ff over naquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
D'r ging bij mij zomaar 20 kilo af![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Probeer eerst eens een scheiding in het midden, als dat bevalt kun je altijd nog zien
Ik vind Jeroen niet leuk en ik ben saggerijnig dus heb wel zin om ruzie te zoeken met hemquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:42 schreef Laysa het volgende:
leuk he deisyy ...jeroen pesten...das toch geen partij voor ons
[..]
Probeer eerst eens een scheiding in het midden, als dat bevalt kun je altijd nog zien
[..]
ja wat een klote jongquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Jeroen niet leuk en ik ben saggerijnig dus heb wel zin om ruzie te zoeken met hem![]()
Gaat die sukkel op de bank hangen
En dan jou een hulk noemenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja wat een klote jong...maja...hij zag natuurlijk ook dat ie niet kon winnen...de looser....en net alsof je met een flesje bier wel leuk op de foto staat
![]()
Ik had niet eens de kans om op gang te komenquote:
terwijl iedereen weet dat die groen isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan jou een hulk noemen![]()
Morgen ruzie met Jeroen zoeken?
nee hij droop zo snel afquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had niet eens de kans om op gang te komen
Je bent een Diesel?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had niet eens de kans om op gang te komen
jij ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga mijn mandje in, slaap lekker voor straks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |