Dat doe ik ook! En ik visualiseer mijn eigen metertjes.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:21 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik gebruik soms dat taaltje uit MySims.
hiphip bizarcum.
Andere families leven gewoon door, ze kunnen van baan veranderen/een baan nemen. Ze kunnen verhuizen, kinderen krijgen enz.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:21 schreef Maartel het volgende:
Zorgen Sims die je niet bestuurt ook nog een beetje voor zichzelf?
Die vriendin met die baby heeft 'm nu al 2 weken op de grond liggen.. kunnen onbestuurde Sims wel spulletjes kopen?
Maar ook spulletjes kopen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Andere families leven gewoon door, ze kunnen van baan veranderen/een baan nemen. Ze kunnen verhuizen, kinderen krijgen enz.
neem aan van wel, maar geen kijk op eigenlijk. Zou je eens langs moeten gaan bij die andere familie(s) en kijken of er nieuwe spulletjes aanwezig zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:31 schreef Maartel het volgende:
[..]
Maar ook spulletjes kopen?
Dat doen mijn eigen sims namelijk ook niet op eigen intitiatief...
Kindernamen #58quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Krijg ik gewoon een tweeling (twee meisjes). Ik was al blij dat ik één naam kon verzinnen.
heb ook al op meisjesnamen.in gekekenquote:
hangt van je geld af denk ikquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:54 schreef Maartel het volgende:
Waar kun je allemaal partner worden? Ik zie het alleen bij de snackbar als optie verschijnen
Dat zijn ze ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:09 schreef the_witch het volgende:
Ik vind Sims 2 er leuker uitzien... De Sims van Sim 3 ziet er zo..... nep uit.
Je hebt daar gelukkig wel beloningen voor die je kunt aanschaffen (weinig honger, weinig plassen, niet snel vuil)...quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:24 schreef Ogala het volgende:
Idd sommige dingen doen sims belachelijk lang over, zoals koken, douchen, zo hou ik natuurlijk weinig tijd over om vrienden te maintainen.
Moet je blij zijn dat je geen 3-ling hebt gekregen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Krijg ik gewoon een tweeling (twee meisjes). Ik was al blij dat ik één naam kon verzinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |