quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:33 schreef Maartel het volgende:
Ben ik de enige die van de Sims een beetje een tik krijgt?
Als ik nu bijv. naar de wc ga denk ik toch even "zo, mijn blaas is leeg, nu nog iets eten en ik ben weer blij
misschien vind je nog een bijzonder zaadje.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:34 schreef Jivis het volgende:
[..].
Ik zou maar even het stadspark bezoeken.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:01 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik had ergens een 'mysterious mr. gnome' vandaan gejat en in m'n tuin gezet... nu staat ie ineens een paar meter verderop naar m'n tomatenplant te staren?
Ik liep gisteren langs een woning zonder gordijnen, kon zo een gezinnetje zien zitten. Man achter computer (visualiseer: schrijfvaardigheidsmetertje), vrouw achter het fornuis (visualiseer: kookvaardigheidsmetertje).quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:33 schreef Maartel het volgende:
Als ik nu bijv. naar de wc ga denk ik toch even "zo, mijn blaas is leeg, nu nog iets eten en ik ben weer blij
ik heb het 's avonds na een hele dag simmen, "mijn energiemeter is helemaal rood"quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:33 schreef Maartel het volgende:
Ik gebruik soms dat taaltje uit MySims.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:19 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ik heb het 's avonds na een hele dag simmen, "mijn energiemeter is helemaal rood"
(ik heb idd geen leven, momenteel geen project van m'n werk, dus ik verdien geld met simmen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |