Hey is dat toevallig in de regio van Meerzicht?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:46 schreef Heinekenfreak het volgende:
Ging net toch aardig tekeer in Zoetermeer ffies![]()
Klik voor grote versie. :-).
[ link | afbeelding ]
Groet en welterusten...
Uden niet veel van meegemaakt of ik ben er doorheen geslapen al betwijfel ik dat met de raam open.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een regen hier in Oss, vannacht rond 2 uur ruim een uur lang hevig onweer en stortregen, nu sinds 9 uur vanmorgen bijna hetzelfde, langdurige harde regen en donker!
Geen idee of 't ook onder dat begrip valt, maar hier bij Brussel is 't naar 't westen toe nog niet helemáál donker. Beetje licht te zienquote:
Heeft wel watquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:15 schreef Gitanki het volgende:
Rond deze tijd van het jaar wordt het nooit volmaakt donker, was me vorig jaar ook eens opgevallen toen ik rond 1 uur 's nachts buiten was.
hey grappig, Ik heb dit onder [ctrl v] om the vragen wat dat zijn: http://www.sat24.nl/euquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
En opnieuw heeel veel zon
Wat een monser die lagedrukgebiedKlik
Die veren zijn hier trouwens heel mooi te zien![]()
Warmer?? 16 graden dit weekeindequote:Op donderdag 18 juni 2009 22:11 schreef Stephan1237 het volgende:
Wordt volgens mij de komende dagen wel warmer
Mss komt ie net van Antarcticaquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Warmer?? 16 graden dit weekeinde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |