Ja, zoals ieder jaar.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:37 schreef Jannuk het volgende:
Heej Tijn, ga je zaterdag nog naar Wantijpop?
Lub een kloon?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat lubje is ook weer een kloon, het stikt hier van de kloons tegenwoordig
Sja, contact zal nog wel eventjes blijven maar verwatert dan toch meestal. Vooral omdat jij nu natuurlijk helemaal los gaat in het dating-circuitquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wel beetje onzekerheid over hoe het contact nu verder zou gaan ja. Er zijn ook wat dingetjes min of meer uitgepraat ofzo. Begrijp het wat meer.
je kan sowieso zien we je verwijderd heb, zonder +quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:39 schreef KudFokker het volgende:
Die MSN+ functie is best vet, dat je kan zien wie je geblocked / verwijderd heeft
Van wie dan? En wie nog meer? I'm lostquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Van jou zeker?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zodat je ze uit je lijst kan flikkeren en het weer iets overzichtelijker wordtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
je kan sowieso zien we je verwijderd heb, zonder +
Daarbij, waarom zou je willen weten wie je heeft geblokt.
Goed hoor beetje verveelt maar wel goedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:27 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Goed, wat lief dat je t vraaagt![]()
![]()
![]()
en met jou??
Sommige mensen zijn niet te klonenquote:
Of jij bent de kloon.quote:
Zelfs schapen zijn te klonen, waarom bazen dan nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn niet te klonen
Mensen die nooit online zijn flikker ik sowieso uit mijn lijst.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zodat je ze uit je lijst kan flikkeren en het weer iets overzichtelijker wordt
weet ik veel, maar Ajam is ook een kloon iig.quote:
Ik bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn niet te klonen
Ik ook toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:41 schreef HeatWave het volgende:
ok ok, kluts en venco zijn klonen van me, de reeks kan wel dicht.
Hoi MNRquote:
pfff kan ff niks vinden, maar is toch ook 's middags al?quote:
Ik heb ook een kloon, maar die gebruik niet.quote:
Ow ik ben zo benieuwd hoe het er nu voor staat bij jou ? Vertel eens anders PM eens ofzoquote:
oh waarom verveeelt........alleen thuis gezeten?quote:
Hier is het eindelijk over en hebben we de stroom weer terugquote:
samen naar het onweer kijken?quote:
+ 1.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb ook een kloon, maar die gebruik niet.
huh?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:47 schreef Murmeli het volgende:
ik geloofdat ik er nog opkanmaar dat gaat niet lang meer duren.... ze vroegen net of ik zeker wist dat ik eraf wil en ik heb ja gezegd
Ja. Vanaf een uur 's middags tot 's avonds negen uur.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:44 schreef Jannuk het volgende:
[..]
pfff kan ff niks vinden, maar is toch ook 's middags al?
Thnxquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
Ja. Vanaf een uur 's middags tot 's avonds negen uur.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:47 schreef Murmeli het volgende:
ik geloofdat ik er nog opkanmaar dat gaat niet lang meer duren.... ze vroegen net of ik zeker wist dat ik eraf wil en ik heb ja gezegd
joh, doe gewoon niet. blijf gewoon posten, maar dat iets minderquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:47 schreef Murmeli het volgende:
Oww gewoon wat achterdocht gaat vanzelf weg als je vaker komtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:46 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
oh waarom verveeelt........alleen thuis gezeten?
maar waarom denkt iedereen dat ik een kloon ben.......?
Ik had een account 4 jaar geleden die ik niet meer gebruik.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb ook een kloon, maar die gebruik niet.
Een kloon van mij. Ik zou er niet aan moeten denken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:45 schreef Jannuk het volgende:
Heb het al druk genoeg in mn eentje, kan er echt geen kloon naast hebben hoor
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:47 schreef Murmeli het volgende:
Ik vind het gevecht zelf ook niet al te prettig, maar de cultuur is schitterend.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:26 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik spreek geen van beide en ik vind Spaans stierenvechten walgelijk.
Vind het wel jammer Murm maar goed mss wel verstandigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:47 schreef Murmeli het volgende:
Ik zal beter m'n best doenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oww gewoon wat achterdocht gaat vanzelf weg als je vaker komt![]()
Ja..........puntjes dat vind ik echt leuk!!! gebruik ik idd veel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Lub is geen kloon van mij.. ze gebruikt teveel puntjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |