Ik zou zo meedoenquote:
OMGHAhAHAHAHAHAHAHAhahahahAHAHHAquote:
Jezus zeg, hopelijk meen je het niet echt. Wat een ongelooflijk suf filmpje, dat hier mensen om moeten lachenquote:
ach, ook 10-14 jarigen posten in dit topic. Ander gevoel voor humor he...quote:Op zondag 28 juni 2009 21:15 schreef McGilles het volgende:
[..]
Jezus zeg, hopelijk meen je het niet echt. Wat een ongelooflijk suf filmpje, dat hier mensen om moeten lachen![]()
hij heeft dezelfde humor als Nathalie van communitychannel. en daar ik hou van.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:04 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
ach, ook 10-14 jarigen posten in dit topic. Ander gevoel voor humor he...
Hoezo is Engels mijn ding niet. Ik versta elk woord wat er werd gezegd en vond het gewoon saai en zonde van mijn tijd. Heeft niks met de taal of soort 'humor' te maken.quote:
Net ook dit filmpje gekeken, net zo saai als de eerste, weet ik gelijk dat ik filmpjes die jij post niet meer hoef te kijkenquote:
Ja die is echt geniaalquote:Op maandag 29 juni 2009 16:19 schreef Edwinuss het volgende:
"Ik ga nog liever naar Madurodam dan naar die kut dierentuin"
Phil maakt altijd wel toffe filmpjes, niet dat het grappig is ofzo. Is gewoon leuk om te kijkenquote:
Niet echtquote:Op maandag 29 juni 2009 16:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Phil maakt altijd wel toffe filmpjes, niet dat het grappig is ofzo. Is gewoon leuk om te kijken
quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 16:19 schreef Edwinuss het volgende:
"Ik ga nog liever naar Madurodam dan naar die kut dierentuin"
Super filmpje inderdaad! Ik zie trouwens niet wat er gecensureerd is.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:03 schreef Forcefuzz het volgende:
Echt té tof filmpje!
http://www.snotr.com/video/2734
Hier staat de ongecensureerde versie
Fantastisch filmpje.quote:
ha! die zijn leuk! Effe hun andere filmpjes kijkenquote:
Zo slecht dat het grappig isquote:
Het ondersteunende filmpje is toch wel even handig er bijquote:
Huldequote:Op donderdag 25 juni 2009 22:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vet, al vond ik die in NY beter.
Geniale clip
Godsamme, dat einde... m'n waterquote:
officiële site?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:17 schreef JTB85 het volgende:
[..]
Wat is ook alweer de officiële site waar deze afbeeldingen vandaan komen?
Google --> Demotivatorsquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:17 schreef JTB85 het volgende:
[..]
Wat is ook alweer de officiële site waar deze afbeeldingen vandaan komen?
Of google --> Motivationalsquote:
4chanarchive.orgquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of google --> Motivationals
Of adresbalk ---> 4chan.org
Ik denk dat je zanger Bob bedoeltquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:07 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
Kan iemand dit misschien opduikelen ? Ik ben op zoek naar een filmpje dat ik ooit op youtube ben tegengekomen.
Het was het snack/frikandel/kroket lied of zoiets en werd gezongen door een oude vent met grijs haar.
Ontzettend amateuristisch en onder andere gefilmd in de lokale snackbar compleet met een stel idioten die met frikandellen zaten te zwaaien. Ook zat die "zanger" ergens in het filmpje op een hometrainer.
Heeft iemand enig idee ?
Thanx
Jaaaaa ! Geweldig ! Wat een stel mongolen is datquote:
Dit is werkelijk 1 van de meest slechte dingen die ik ooit heb gezien.quote:
qft.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:32 schreef Mirel het volgende:
Het is niet grappig, dus die gifjes zijn ook waardeloos.
Point taken SlimShady - thanks voor de subtiele hintquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:58 schreef SlimShady het volgende:
van veel YT filmpjes kan je gifjes maken. deze kroketdingen vind ik wat minder. just saying.
Hij heeft zelf geen humor, kijk maar naar z'n posts met filmpjes die 'grappig' zijnquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:50 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
[..]
Point taken SlimShady - thanks voor de subtiele hint
Ja zag het ook net.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:36 schreef error_404 het volgende:
Die gifsje zijn briljant![]()
Verder nog iemand opgevallen dat de kettingen eraf ligt van dat fietsapparaat?
Post dan eens waar jij om kan lachen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:13 schreef aiemkoel het volgende:
Iedereen mag z'n humor hebben hoor...maar de laatste tijd is het niveau hier naar mijn smaak om te huilen! Een fragment van een politiek debat is nog grappiger!
Hehe heerlijkquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:17 schreef henkde_j het volgende:
Voor de fotograferende Fokkers:
78 Photography Rules for Complete Idiots
http://gawno.com/2009/05/78-photography-rules/
schitterendquote:
Die lach van die man in dat gele shirt met blauwe, horizontale strepenquote:
Hij is die gast van Comedy Barn of niet?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:12 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Die lach van die man in dat gele shirt met blauwe, horizontale strepen
Inderdaad, geweldige lach heeft die gast...Jammer dat het m'n buurman niet is!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij is die gast van Comedy Barn of niet?![]()
.
Ja daar kwam ik ook achter nadat ik die Comedy Barn checktequote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij is die gast van Comedy Barn of niet?![]()
.
Link werkt niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:15 schreef Yoda87 het volgende:
Deze kwam ik ook ergens tegen :p
http://www.moparisthebest.com/serverstatus.php
quote:
Whehe, hap hapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |