oh ik had single moeten schrijven en is ipv zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:19 schreef HeatWave het volgende:
Spreek voor jezelf, ik ben niet verslaafd en hoef ook niet te nokken hoor.
Jij ook veel plezier!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:20 schreef Murmeli het volgende:
ik ga eten bij mn vriendinnetje....
veel plezier vanavond hier en ook ergens anders
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:20 schreef Murmeli het volgende:
Een hele fijne avond Murmpjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:20 schreef Murmeli het volgende:
ALLESquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:25 schreef heksehiel het volgende:
@TT: hebben we het hier over roken, rukken, Fok! of wat
Fokquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:25 schreef heksehiel het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:25 schreef heksehiel het volgende:
quote:
Goeden Avond, gaat het een beetje met je rug enzoquote:
ja gaat wel... ben benieuwd hoe het gaat als ik morgen weer ff op het werk benquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Goeden Avond, gaat het een beetje met je rug enzo
Hoop dat ze weer eens terug komt, leven in de brouwerijquote:
Heb je zulk zwaar werk dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja gaat wel... ben benieuwd hoe het gaat als ik morgen weer ff op het werk ben
Ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoop dat ze weer eens terug komt, leven in de brouwerij
Over wie gaat ditquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
Iets metenzo
Jij bent ook goed in leven in de brouwerij brengen
Wel op een andere manier dan MLI mag ik hopen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
Iets metenzo
Jij bent ook goed in leven in de brouwerij brengen
2uur staan met rugklachten is nite geweldig... mijn werk is heel statischquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb je zulk zwaar werk dan?
ja, dat kan ook bijna niet andersquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel op een andere manier dan MLI mag ik hopen?
Meestal wel, maar dat gezeik over Ado en mij is altijd hetzelfdequote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel op een andere manier dan MLI mag ik hopen?
Das ballen,kan je geen aangepast werk krijgen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
2uur staan met rugklachten is nite geweldig... mijn werk is heel statisch
nopez...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Das ballen,kan je geen aangepast werk krijgen?
ik blijf hopen...desnoods geef ik ff een aanzetjequote:
aan Q natuurlijkquote:
Ik bijt nu maar even mijn tong er af. Ik heb sinds tijden niks gezegd en ik blijf me gewoon keurig inhouden andersquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Meestal wel, maar dat gezeik over Ado en mij is altijd hetzelfde![]()
Dat is fijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik bijt nu maar even mijn tong er af. Ik heb sinds tijden niks gezegd en ik blijf me gewoon keurig inhouden anders
Ik heb wat beloofd en daar houd ik me ook aan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is fijn
Dan zeg ik ook niks meer (Merk wel dat ik niet gauw iets over hem zeg omdat ik bang ben dat er commentaar op komt als er bepaalde types zijnTerwijl ik dat soms best wil. )
Je mag in dit topic natuurlijk ook niets posten over vriendjesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is fijn
Dan zeg ik ook niks meer (Merk wel dat ik niet gauw iets over hem zeg omdat ik bang ben dat er commentaar op komt als er bepaalde types zijnTerwijl ik dat soms best wil. )
idd...ik wil mijn geld terugquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:54 schreef HeatWave het volgende:
ja, sloeries, wordt er nog een beetje met modder gegooid of hoe zit dat verdomme.
Ook dat nog eens, wat doe je in Singles als je een vriendje hebt?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je mag in dit topic natuurlijk ook niets posten over vriendjes
Ze merkt het vanzelf wel.quote:
Naja zeg, dat is nog eens een kut bericht in je foboquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze merkt het vanzelf wel.
En anders komen er weer mensen in mijn fotoboek posten dat ik er best lief uit zie voor zo'n ontzettende bitch. Of zo.
Door het te nemen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoe kun je iets terug krijgen wat nooit van jou is geweest?
O, sorryquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat nog eens, wat doe je in Singles als je een vriendje hebt?.
Scharrel ok, maar zodra je een relatie hebt tief je maar naar de OUD slowchat.
Hij is leuk en liefquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je mag in dit topic natuurlijk ook niets posten over vriendjes
ik zou bijna verhuizen voor je...naar Boxtel ofzoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
En anders komen er weer mensen in mijn fotoboek posten dat ik er best lief uit zie voor zo'n ontzettende bitch. Of zo.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, maar niets over je vriendje postenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik kom hier al lang!
Moet ik jullie ineens negeren omdat ik niet meer single ben dan?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zou bijna verhuizen voor je...naar Boxtel ofzo
bijna....oftewel; niet
details...maar het resultaat is goed genoegquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:00 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is jezelf iets onrechtmatig toeeigenen
Je kan toch gewoon berichten uit je fobo verwijderen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Naja zeg, dat is nog eens een kut bericht in je foboBen je een ontzettende bitch dan?
ik kan nooit ver genoeg van Amsterdam af wonenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:01 schreef Ripley het volgende:
[..]Waarom zou je voor mij verhuizen naar Boxtel man? Da's kei-ver van Amsterdam
Ik krijg persoonlijk liever iets.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
details...maar het resultaat is goed genoeg
misschien toch langzaam aan veder kijken als dit zo door gaatquote:
Nee hoor, ik doe dat echt zeldenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, maar niets over je vriendje postenMoeilijke uitdaging
![]()
en nerdquote:
Heerlijk duidelijke postquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe dat echt zelden
Ik zeg hooguit dat ik me zo lekker voel, niet zozeer waarom(en daar ligt het ook niet altijd aan, soms wel )
zoals?quote:
Ik wil wel met je chatten hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, sorry
[..]
Hij is leuk en lief
En ik kom hier al lang!
Moet ik jullie ineens negeren omdat ik niet meer single ben dan?
Ik zeg alleen dat ik het niet zo vaak over Ado heb hierquote:
ik heb nu vastcontract dus iets meer zekerheid... zo kan je het ook zien. Het beste voor mij is veel afwisseling in zitten/lopen/staan aangezien die niet bestaat blijf ik voorlopiug bij mijn vastcontractquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
misschien toch langzaam aan veder kijken als dit zo door gaat*hoop natuurlijk wel dat het beter word
je krijgt liever 1 euro dan dat je 1 miljoen neemt?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het onderwerp waar het aanvankelijk over ging bv.
Zit je te plagenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik het niet zo vaak over Ado heb hier
Ik zeg weleens dat ik een heerlijk weekend heb gehad ofzo
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik heb nu vastcontract dus iets meer zekerheid... zo kan je het ook zien. Het beste voor mij is veel afwisseling in zitten/lopen/staan aangezien die niet bestaat blijf ik voorlopiug bij mijn vastcontract
Jup, grote kans dat die miljoen weer terug moet. Dan haal ik toch liever een softijsje van mijn euroquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je krijgt liever 1 euro dan dat je 1 miljoen neemt?
oeh...softijsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jup, grote kans dat die miljoen weer terug moet. Dan haal ik toch liever een softijsje van mijn euro
ijsjesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jup, grote kans dat die miljoen weer terug moet. Dan haal ik toch liever een softijsje van mijn euro
Dat weet ik, maar het ging ws wel over iets wat je tegen/over mij en/of Ado zei, die post in je fobo, of niet?quote:
ik koop er zelf wel 1...dan heb ik er nog 999.998 overquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Das lief!
* Deelt softijsje met Artic
Nee, schat, het was een zinloze post van mij in haar foboquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het ging ws wel over iets wat je tegen/over mij en/of Ado zei, die post in je fobo, of niet?
Waar jij blij van wordtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik koop er zelf wel 1...dan heb ik er nog 999.998 over
schepijs lekker, softijs lekker, gewoon ijs lekker... waterijsquote:
een bolletje is wel 10cent meerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar schepijs is duurder dan een euro
Valt ook wel mee, kan zo een bol halen voor ¤1,-. En een flinke bol.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar schepijs is duurder dan een euro
laten we het daar maar niet over hebbenquote:
Je moet ook de Festini perenijsjes hebbenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
schepijs lekker, softijs lekker, gewoon ijs lekker... waterijs
Waar?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, kan zo een bol halen voor ¤1,-. En een flinke bol.
O, okee, dan heb ik niets gezegdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, schat, het was een zinloze post van mij in haar fobo
Die zijn lekker jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je moet ook de Festini perenijsjes hebbenMAAK ME GEK!
Wat is dat met mannen en perenijsjes van Festiniquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Best verleidelijk zo'n ijsco tent om de hoekquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
net een mars icecream open bij me om de hoek kan je ontzettend lekker schepijs kopen
[..]
een bolletje is wel 10cent meer
Waterijs.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
net een mars icecream open bij me om de hoek kan je ontzettend lekker schepijs kopen
[..]
een bolletje is wel 10cent meer
Helemaal in het zuiden des landes?quote:
hehe ook die niet.. hou echt niet van peren of wat er ook maar op lijktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
80 cent zelfsquote:
ach een echte kennerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:16 schreef Ripley het volgende:
De structuur is wat die perenijsjes maakt - lekker met van die bolletjes erin, net als een echte peer
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:16 schreef Ripley het volgende:
De structuur is wat die perenijsjes maakt - lekker met van die bolletjes erin, net als een echte peer
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hehe ook die niet.. hou echt niet van peren of wat er ook maar op lijkt
Het is beide rond de -7 tot -12... Anders is het schepijs te hard om te scheppen.quote:
je verteld iets over jezelfquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is beide rond de -7 tot -12... Anders is het schepijs te hard om te scheppen.
* Tegan verkoopt ijs for a living.
Dat heb ik ook 1 dag gedaan, maar was het niet eens met de bedrijfsmentaliteit dat een bolletje maar 35 gram mocht wegenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is beide rond de -7 tot -12... Anders is het schepijs te hard om te scheppen.
* Tegan verkoopt ijs for a living.
jik ben het niet van je gewendquote:
Wij hebben alleen softijs, en geen schepijs en ik maak ze zo groot als ik zelf wilquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook 1 dag gedaan, maar was het niet eens met de bedrijfsmentaliteit dat een bolletje maar 35 gram mocht wegen
Ik doe het tegenwoordig idd niet zo vaak meer, maar in principe mag je alles weten hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jik ben het niet van je gewend
of ik let gewoon niet op....
Doe mij er eens 6quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:21 schreef Duimelot het volgende:ik las iets over perenijsjes.... die liggen hier in de vriezer mjammjam
Zijn die wel voor jou, of voor de kidsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:21 schreef Duimelot het volgende:ik las iets over perenijsjes.... die liggen hier in de vriezer mjammjam
ik stuur wel ff een invullijstjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik doe het tegenwoordig idd niet zo vaak meer, maar in principe mag je alles weten hoor.
klinkt als de jaminquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wij hebben alleen softijs, en geen schepijs en ik maak ze zo groot als ik zelf wil. Maar naast ijs verkopen wij nog 9382493 andere dingen
.
Ik kan er vijf tegelijk tappen.
bij mij liggen ze nu ook in de vriezer en ik heb geeneens kidsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zijn die wel voor jou, of voor de kids
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
bij mij liggen ze nu ook in de vriezer en ik heb geeneens kids
Ik heb geen ijsjes in de vriezer, op en steeds vergeten te kopenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik pas op het huis en de hondjes van mijn ouders en die hebben een paar dingen gehaald die ik lekker vindquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen ijsjes in de vriezer, op en steeds vergeten te kopen
Lopen is misschien snellerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:26 schreef ArTiC het volgende:
nog 12km file op mijn route...should I stay or should I go...tadadada hmmm
Wat voor hondjes zijn datquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik pas op het huis en de hondjes van mijn ouders en die hebben een paar dingen gehaald die ik lekker vind
Wowquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:26 schreef ArTiC het volgende:
nog 12km file op mijn route...should I stay or should I go...tadadada hmmm
2 bejaarde maltezer leeuwtjesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wat voor hondjes zijn dat
6 meteen toe maar!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:22 schreef getl0st het volgende:
[..]
Doe mij er eens 6those are my favorite!
voor ons allemaal natuurlijk, ik ben net zo'n ijsmonster als de kidsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zijn die wel voor jou, of voor de kids
jij bent gewoon zelf een groot kindquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
het was 28 een uur geledenquote:
Dat zijn idd leuke hondjesquote:
Nee hoor, het zijn gewoon keffende kwijlende mormelsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat zijn idd leuke hondjes
6 is nog maar het beginquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
6 meteen toe maar!
[..]
voor ons allemaal natuurlijk, ik ben net zo'n ijsmonster als de kids
ja maar ja maarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:32 schreef getl0st het volgende:
[..]
6 is nog maar het begindie dingen zijn goddelijk
hij heeft nog nooit een eigen doos gehadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar ja maar
ik wil best eentje geven als je dr 6 wil haal je maar een eigen doos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Wat is er dan aan de hand?quote:
Doe er dan maar eentje.. ik wil niet naar de supermarktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar ja maar
ik wil best eentje geven als je dr 6 wil haal je maar een eigen doos
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij heeft nog nooit een eigen doos gehadIk vond hem stiekem wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got more game than Monopoly.
Daar heb ik slechte herinnering aan - ik moest altijd viennetta met vanillevla halen voor mijn exquote:
regenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat is er dan aan de hand?
Of niets bijzonders?
Met vanillevlaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar heb ik slechte herinnering aan - ik moest altijd viennetta met vanillevla halen voor mijn ex
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
Doe er dan maar eentje.. ik wil niet naar de supermarkt
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij heeft nog nooit een eigen doos gehadvooral je spoiler is een slechte kutgrapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
hmm ook lekkerquote:
You must be joking.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vanillevla in de magnetron is ook lekker
Goede reden om het uit te makenquote:
Hij heeft het uitgemaaktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Goede reden om het uit te maken
Ik? I always do.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Don't play the innocent card with me, dude
Die ook iddquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vooral je spoiler is een slechte kutgrap![]()
nee, warme vanillevla is best lekkerquote:
gadver nu heb ik zo'n kwijlstreep aan binnenkant van mijn schermquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:41 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ja dankje.. nu heb ik er echt trek in
* geeft lik aan scherm
lik aan het stopcontact, dat geeft meer smaakquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:41 schreef getl0st het volgende:
[..]
* geeft lik aan scherm
graag gedaanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:41 schreef getl0st het volgende:
[..]
* geeft lik aan scherm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met mij heeft nog nooit iemand het uitgemaakt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij heeft het uitgemaakt
Tot mijn groot plezier overigens
en je bent zo geweldig...hoe kan je dan gedumpt wordenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij heeft het uitgemaakt
Tot mijn groot plezier overigens
Hm, zal het een keer proberen dan. Heb laatst vanille yoghurt ontdektquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die ook idd
[..]
nee, warme vanillevla is best lekker
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
graag gedaanZo maak je ijs wel erg aantrekkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got more game than Monopoly.
gaan we op de vanille toer?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hm, zal het een keer proberen dan. Heb laatst vanille yoghurt ontdekt.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
graag gedaanieuw Duim!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb ook zin
maar niet in ijs dus
compact en kleverig.
Dat at ik al toen ik een nog kleiner Klutsje was.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
waarin dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ieuw Duim!
ik heb ook zin
maar niet in ijs dus
dat is ook lekker jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haiquote:
Ik heb nooit gezegd dat ik geweldig ben hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en je bent zo geweldig...hoe kan je dan gedumpt worden
gewoon dankje zeggen als je een complimentje krijgtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik geweldig ben hoorNooit gedacht ook
ik ging ff af op die horde mannelijke fans hierquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik geweldig ben hoorNooit gedacht ook
IEK sexquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sex met een niet nader te noemen persoon
Zeker die tip van murm opgevolgdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:46 schreef Kluts het volgende:
Eten koken.
Krieltjes met broccoli en kipfilet en andere lekkere meuk.
Ik ken het gewoon pas een maand ofzo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat at ik al toen ik een nog kleiner Klutsje was.
voor de 24ste keer... ik wil nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sex met een niet nader te noemen persoon
Ow, dat verwacht ik hier nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gewoon dankje zeggen als je een complimentje krijgt
geen compliment cq slijmpoging maar ook geen sneer...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:49 schreef Ripley het volgende:
![]()
[..]
Ow, dat verwacht ik hier nietIk dacht dat het weer een sneer was of zo
heej kwaker... hoe bevalt nieuwe job tot nu toe?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:54 schreef kwaakvaak het volgende:
hahaha... die topic titel!...![]()
Maar ff serieus, murm... jij bent een stoer wief!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:56 schreef ArTiC het volgende:
ik ga de oversteek naar het mooieBrabant
wagen
Vergeet je jachtgeweer niet!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:56 schreef ArTiC het volgende:
wagen
Sterktequote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:56 schreef ArTiC het volgende:
wagen
huhquote:
verkeerd gelezenquote:
Klinkt niet zo positief *knuffel*quote:
gaat goed eigenlijk... Leuke dingetjes te doen, waar ik tot op heden nog wel voor vol aangezien wordt en vrijgelaten wordt. Wat een verademing vergeleken bij dat vorige strafkamp zeg!...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heej kwaker... hoe bevalt nieuwe job tot nu toe?
heej box bye box
Valt wel mee, ik heb er geen last vanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:02 schreef Ripley het volgende:
![]()
[..]
Loslopende brabo's! 's gevaarlijk man!
nee amsterdammers is fijn volk.. tssssquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:02 schreef Ripley het volgende:![]()
[..]
Loslopende brabo's! 's gevaarlijk man!
Hoiquote:
Hoiquote:
Nee, dat eet ik regelmatig.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zeker die tip van murm opgevolgd
meer ijsjes bij marinilo eten 's avondsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
gaat goed eigenlijk... Leuke dingetjes te doen, waar ik tot op heden nog wel voor vol aangezien wordt en vrijgelaten wordt. Wat een verademing vergeleken bij dat vorige strafkamp zeg!...
Oja... en ik heb besloten dat ik overdag niet meer op fok ga zijn.. Zo drastisch als Murmeli het doet met haar exit doe ik het nog niet, maar ik wil overdag gewoon op zelf discipline niet meer op fok rond hangen en dat moet lukken. Is mij vorig jaar ook een aantal maanden gelukt, en nu wil ik het voortzetten. Ook s'avonds minder fokken en andere dingen gaan doen is een streven, Niet omdat ik het hier niet tof meer vind ofzo, maar vooral omdat ik merk dat ik zoveel andere leuke dingen laat schieten voor mijzelf om hier heel de avond rond te hangen.. Mijn gemakszucht is te gemakkelijk ofzo...
Cool dat je nieuwe baan leuk is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
gaat goed eigenlijk... Leuke dingetjes te doen, waar ik tot op heden nog wel voor vol aangezien wordt en vrijgelaten wordt. Wat een verademing vergeleken bij dat vorige strafkamp zeg!...
Oja... en ik heb besloten dat ik overdag niet meer op fok ga zijn.. Zo drastisch als Murmeli het doet met haar exit doe ik het nog niet, maar ik wil overdag gewoon op zelf discipline niet meer op fok rond hangen en dat moet lukken. Is mij vorig jaar ook een aantal maanden gelukt, en nu wil ik het voortzetten. Ook s'avonds minder fokken en andere dingen gaan doen is een streven, Niet omdat ik het hier niet tof meer vind ofzo, maar vooral omdat ik merk dat ik zoveel andere leuke dingen laat schieten voor mijzelf om hier heel de avond rond te hangen.. Mijn gemakszucht is te gemakkelijk ofzo...
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:06 schreef Ofresca het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn touchpad doet 't weer!![]()
![]()
Nadat ik er vanmorgen thee overheen had gegooid.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:06 schreef Ofresca het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mutsje, computers lusten geen theequote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:06 schreef Ofresca het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat lusten computers dan wel?quote:
Gaat ie ook zo lekker van pakkenquote:
Wat voor chips?quote:
heheh... ik ben zeker niet tegen... je hebt mijn nummerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
meer ijsjes bij marinilo eten 's avonds
2 vrouwen al die hun computer te drinken gavenquote:
quote:
Oude kaas lusten ze ookquote:
Zeker blond?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
2 vrouwen al die hun computer te drinken gaven
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:18 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Vooral chips gemaakt van electronica onderdelen
Zit Witje nog in zijn kooi?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oude kaas lusten ze ook
Ik lit kruimeltjes vallen op mn toetsenbord en die zijn verdwenen
QFTquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
eigenlijk worden die gemaakt van zand en goud.. Dus goed beschouwt is een computer net een vrouw, die houden ook van goud.. Zand ook wel, maar dan in de vorm van een palmstrand enzo
Ze doen ook altijd net wat je niet wilt dat ze doenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
eigenlijk worden die gemaakt van zand en goud.. Dus goed beschouwt is een computer net een vrouw, die houden ook van goud.. Zand ook wel, maar dan in de vorm van een palmstrand enzo
En dan heb je zeker ook nog Apple en Microsoft?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Quoted For Truthquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:22 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ze doen ook altijd net wat je niet wilt dat ze doen
wat is dat microsoft waar je het over hebt??quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En dan heb je zeker ook nog Apple en Microsoft?
Terring jantje jij eet snel, dacht dat ik snel wasquote:
Wat heb je gegeten?quote:
Broccoli, krieltjes en kip en andere meuk, met zo'n sausje enzo.quote:
Lekkerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Broccoli, krieltjes en kip en andere meuk, met zo'n sausje enzo.
Dat maffe bedrijf in haarlemer meerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:24 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wat is dat microsoft waar je het over hebt??
Het is maar een vraagquote:
Oh, bedoelde het ook niet naar, ik ben gewoon bot.quote:
Okequote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, bedoelde het ook niet naar, ik ben gewoon bot.
toch maar een pathekaart nemen (ik verveel me ook vaak 's avonds haha)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
heheh... ik ben zeker niet tegen... je hebt mijn nummerMijn beurt om te trakteren
Heb hier genoeg te doen als je je verveeltquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
toch maar een pathekaart nemen (ik verveel me ook vaak 's avonds haha)
Wat dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb hier genoeg te doen als je je verveelt
Gaat wel snel vervelen... Al ontdekt hoe je elkaar kan meppen ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:30 schreef Kluts het volgende:
Little Big Planet is trouwens een te cute spel.
ik verveel mij niet echt eigenlijk, ik heb zat ideeen voor allerlij dingetjes te doen, alleen doordat ik hier op fok (net als nu dus) rondhang gebeurt er gewoon geen ene flikker.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
toch maar een pathekaart nemen (ik verveel me ook vaak 's avonds haha)
zegt me niksquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat maffe bedrijf in haarlemer meer
Hoofdkantoor in Nederland zit daar, ken het gebouw uit me hoofd, heb het jaren terug mede gemaaktquote:
Klopt, zat op Schiphol-Rijk. Microsoft is inmiddels verhuisd naar Schiphol zelf.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Hoofdkantoor in Nederland zit daar, ken het gebouw uit me hoofd, heb het jaren terug mede gemaakt
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, zat op Schiphol-Rijk. Microsoft is inmiddels verhuisd naar Schiphol zelf.
noukjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, zat op Schiphol-Rijk. Microsoft is inmiddels verhuisd naar Schiphol zelf.
Ik kom elke dag langs hun oude pand, ik woon er 5/10 min vandaanquote:
Lieverd!quote:
Ga je zo vaak op vakantie danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kom elke dag langs hun oude pand, ik woon er 5/10 min vandaanDaarbij heb ik daar gewerkt(op Schiphol-Rijk dus) en op Schiphol kom ik ook meer dan regelmatig
![]()
[..]
Lieverd!
Haha, I wish.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:49 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ga je zo vaak op vakantie dan
Dat ik dan nog niet tegen gekomen ben kom er vaak genoeg, voor het werk bij kcs, en dan gelijk even winkelenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, I wish.Nee, ik woon er zo dichtbij dat ik er nog wel eens ga shoppen op rare tijden/zondag óf boodschappen doen als ik echt niets meer heb (24 uur per dag open op Schiphol)
Zit midden in een verbouwing, zat te doenquote:
Zeg het maar, heb een beetje wiskunde gehadquote:
Jaaaa! Jijquote:
Dat niveau gaat mij niet lukken, ben ik bangquote:
* Knuffelzacht doet met je meequote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat niveau gaat mij niet lukken, ben ik bangNog niet iig
Ik ga even lekker ontspannen zonder laptop!
Is dat een wiskundige vraag of een feitquote:
een feitquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Is dat een wiskundige vraag of een feit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |