Wat is dat met mannen en perenijsjes van Festiniquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je moet ook de Festini perenijsjes hebbenMAAK ME GEK!
Best verleidelijk zo'n ijsco tent om de hoekquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
schepijs lekker, softijs lekker, gewoon ijs lekker... waterijs
net een mars icecream open bij me om de hoek kan je ontzettend lekker schepijs kopen
[..]
een bolletje is wel 10cent meer
Waterijs.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
schepijs lekker, softijs lekker, gewoon ijs lekker... waterijs
net een mars icecream open bij me om de hoek kan je ontzettend lekker schepijs kopen
[..]
een bolletje is wel 10cent meer
Helemaal in het zuiden des landes?quote:
hehe ook die niet.. hou echt niet van peren of wat er ook maar op lijktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je moet ook de Festini perenijsjes hebbenMAAK ME GEK!
80 cent zelfsquote:
ach een echte kennerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:16 schreef Ripley het volgende:
De structuur is wat die perenijsjes maakt - lekker met van die bolletjes erin, net als een echte peer
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:16 schreef Ripley het volgende:
De structuur is wat die perenijsjes maakt - lekker met van die bolletjes erin, net als een echte peer
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hehe ook die niet.. hou echt niet van peren of wat er ook maar op lijkt
Het is beide rond de -7 tot -12... Anders is het schepijs te hard om te scheppen.quote:
je verteld iets over jezelfquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is beide rond de -7 tot -12... Anders is het schepijs te hard om te scheppen.
* Tegan verkoopt ijs for a living.
Dat heb ik ook 1 dag gedaan, maar was het niet eens met de bedrijfsmentaliteit dat een bolletje maar 35 gram mocht wegenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is beide rond de -7 tot -12... Anders is het schepijs te hard om te scheppen.
* Tegan verkoopt ijs for a living.
jik ben het niet van je gewendquote:
Wij hebben alleen softijs, en geen schepijs en ik maak ze zo groot als ik zelf wilquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook 1 dag gedaan, maar was het niet eens met de bedrijfsmentaliteit dat een bolletje maar 35 gram mocht wegen
Ik doe het tegenwoordig idd niet zo vaak meer, maar in principe mag je alles weten hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jik ben het niet van je gewend
of ik let gewoon niet op....
Doe mij er eens 6quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:21 schreef Duimelot het volgende:ik las iets over perenijsjes.... die liggen hier in de vriezer mjammjam
Zijn die wel voor jou, of voor de kidsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:21 schreef Duimelot het volgende:ik las iets over perenijsjes.... die liggen hier in de vriezer mjammjam
ik stuur wel ff een invullijstjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik doe het tegenwoordig idd niet zo vaak meer, maar in principe mag je alles weten hoor.
klinkt als de jaminquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wij hebben alleen softijs, en geen schepijs en ik maak ze zo groot als ik zelf wil. Maar naast ijs verkopen wij nog 9382493 andere dingen
.
Ik kan er vijf tegelijk tappen.
bij mij liggen ze nu ook in de vriezer en ik heb geeneens kidsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zijn die wel voor jou, of voor de kids
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
bij mij liggen ze nu ook in de vriezer en ik heb geeneens kids
Ik heb geen ijsjes in de vriezer, op en steeds vergeten te kopenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik pas op het huis en de hondjes van mijn ouders en die hebben een paar dingen gehaald die ik lekker vindquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen ijsjes in de vriezer, op en steeds vergeten te kopen
Lopen is misschien snellerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:26 schreef ArTiC het volgende:
nog 12km file op mijn route...should I stay or should I go...tadadada hmmm
Wat voor hondjes zijn datquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik pas op het huis en de hondjes van mijn ouders en die hebben een paar dingen gehaald die ik lekker vind
Wowquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:26 schreef ArTiC het volgende:
nog 12km file op mijn route...should I stay or should I go...tadadada hmmm
2 bejaarde maltezer leeuwtjesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wat voor hondjes zijn dat
6 meteen toe maar!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:22 schreef getl0st het volgende:
[..]
Doe mij er eens 6those are my favorite!
voor ons allemaal natuurlijk, ik ben net zo'n ijsmonster als de kidsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zijn die wel voor jou, of voor de kids
jij bent gewoon zelf een groot kindquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
het was 28 een uur geledenquote:
Dat zijn idd leuke hondjesquote:
Nee hoor, het zijn gewoon keffende kwijlende mormelsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat zijn idd leuke hondjes
6 is nog maar het beginquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
6 meteen toe maar!
[..]
voor ons allemaal natuurlijk, ik ben net zo'n ijsmonster als de kids
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |