Naja zeg, dat is nog eens een kut bericht in je foboquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze merkt het vanzelf wel.
En anders komen er weer mensen in mijn fotoboek posten dat ik er best lief uit zie voor zo'n ontzettende bitch. Of zo.
Door het te nemen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoe kun je iets terug krijgen wat nooit van jou is geweest?
O, sorryquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat nog eens, wat doe je in Singles als je een vriendje hebt?.
Scharrel ok, maar zodra je een relatie hebt tief je maar naar de OUD slowchat.
Hij is leuk en liefquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je mag in dit topic natuurlijk ook niets posten over vriendjes
ik zou bijna verhuizen voor je...naar Boxtel ofzoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
En anders komen er weer mensen in mijn fotoboek posten dat ik er best lief uit zie voor zo'n ontzettende bitch. Of zo.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, maar niets over je vriendje postenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik kom hier al lang!
Moet ik jullie ineens negeren omdat ik niet meer single ben dan?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zou bijna verhuizen voor je...naar Boxtel ofzo
bijna....oftewel; niet
details...maar het resultaat is goed genoegquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:00 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is jezelf iets onrechtmatig toeeigenen
Je kan toch gewoon berichten uit je fobo verwijderen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Naja zeg, dat is nog eens een kut bericht in je foboBen je een ontzettende bitch dan?
ik kan nooit ver genoeg van Amsterdam af wonenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:01 schreef Ripley het volgende:
[..]Waarom zou je voor mij verhuizen naar Boxtel man? Da's kei-ver van Amsterdam
Ik krijg persoonlijk liever iets.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
details...maar het resultaat is goed genoeg
misschien toch langzaam aan veder kijken als dit zo door gaatquote:
Nee hoor, ik doe dat echt zeldenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, maar niets over je vriendje postenMoeilijke uitdaging
![]()
en nerdquote:
Heerlijk duidelijke postquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe dat echt zelden
Ik zeg hooguit dat ik me zo lekker voel, niet zozeer waarom(en daar ligt het ook niet altijd aan, soms wel )
zoals?quote:
Ik wil wel met je chatten hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, sorry
[..]
Hij is leuk en lief
En ik kom hier al lang!
Moet ik jullie ineens negeren omdat ik niet meer single ben dan?
Ik zeg alleen dat ik het niet zo vaak over Ado heb hierquote:
ik heb nu vastcontract dus iets meer zekerheid... zo kan je het ook zien. Het beste voor mij is veel afwisseling in zitten/lopen/staan aangezien die niet bestaat blijf ik voorlopiug bij mijn vastcontractquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
misschien toch langzaam aan veder kijken als dit zo door gaat*hoop natuurlijk wel dat het beter word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |