Drogreden. http://nl.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_populumquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:16 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ik vind het ietwat makkelijk om dit steeds op Wilders z'n persoon af te schrijven, immers wilde bijna 60% 3 jaar geleden een verbod op het dragen van een hoofddoek.
Het verschil is dat zij in Iran is. Wat anderen verder vinden doet er niet toe, het is een uitspraak van hem zelf. En zijn uitspraak is uiterst onlogisch, het strookt niet met zijn opvattingen (namelijk, mensen hebben zich aan te passen aan het land van verblijf, wat exact is wat deze vrouw doet.)quote:Wilders staat ongetwijfeld niet alleen hierin, ook al willen sommigen het wel zo laten overkomen.
Het verschil tussen een mensen zoals jij en ik en le Fever is dat le Fever een miljoenen publiek heeft.
Ook binnen in een studio waarvan de beelden worden uitgezonden in nederland?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:10 schreef Slappy het volgende:
Wat een ezels bij Pvv weer,het is verplicht voor vrouwen om met een hoofddoekje rond te lopen in IRAN
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:19 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Drogreden. http://nl.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_populum
[..]
Het verschil is dat zij in Iran is. Wat anderen verder vinden doet er niet toe, het is een uitspraak van hem zelf. En zijn uitspraak is uiterst onlogisch, het strookt niet met zijn opvattingen (namelijk, mensen hebben zich aan te passen aan het land van verblijf, wat exact is wat deze vrouw doet.)
Wat is dit nu weer voor logica? De opname is toch in Iran, de persoon is toch in Iran? Wat doet het er dan toe waar de beelden naartoe gaan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:23 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ook binnen in een studio waarvan de beelden worden uitgezonden in nederland?
In een studio? Bron?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:24 schreef vanhal het volgende:
[..]
In hoeverre is het voor mij en voor jou interessant om te zien dat zij zich in Iran aanpast aan dat land? Per slot van rekening zijn de beelden gemaakt in een studio en zijn die beelden uitgezonden in een niet islamitisch land: Nederland.
Hij zegt dat zij in Teheran is? (op 4:30)quote:
Zeker, dat is mijn punt niet. Ik geloof ook wel dat ze zich daar bevindt, maar ze loopt niet op straat, ze bevindt zich duidelijk in een studioquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:33 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Hij zegt dat zij in Teheran is? (op 4:30)
Ja, of buiten op een dak. Niet op straat tussen de mensen nee. Dus? Moet ie dan maar af? Als ze al de hele dag met dat ding buiten loopt, waarom dan niet binnen ophouden?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:35 schreef vanhal het volgende:
[..]
Zeker, dat is mijn punt niet. Ik geloof ook wel dat ze zich daar bevindt, maar ze loopt niet op straat, ze bevindt zich duidelijk in een studio
Nee, Wilders is niet bang voor een geloof maar hij heeft het gehad met bepaalde personen die uit naam van een geloof alles verpesten door hun gedrag en acties.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben voor niemand bang.. ook niet voor kabinet Wilders..
In tegenstelling heeft Wilders angst en is bang voor een geloof...
Ik kan me voorstellen dat wanneer ze zich buiten op straat bevindt ze een hoofddoek op moet vanwege de geldende gebruiken/regels die daar gelden. Maar binnenshuis, of in een studio?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:37 schreef Bowlingbal het volgende:
Ja, of buiten op een dak. Niet op straat tussen de mensen nee. Dus? Moet ie dan maar af? Als ze al de hele dag met dat ding buiten loopt, waarom dan niet binnen ophouden?
Iedere vrouw loopt er in Iran zo bij. Misschien wisten sommigen dat niet, en nu wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:39 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat wanneer ze zich buiten op straat bevindt ze een hoofddoek op moet vanwege de geldende gebruiken/regels die daar gelden. Maar binnenshuis, of in een studio?
Als ik foto's van le Fever opzoek, dan zie ik ook foto's van haar zonder hoofddoek.
Ik vraag me dus af waarom ze binnen in een studio een hoofddoek om heeft. De beelden die van haar worden per slot van rekening in Nederland uitgezonden. Ik vraag me dan af wat de toegevoegde waarde van het hoofddoekje voor de kijker is.
Ik vermoed dat er wel een Iranees bij was om te kijken of alles wel gebeurt zoals zij willen dat het gebeurt. Ze zijn daar niet zo soepel in. Sowieso, wat is de toegevoegde waarde voor de kijker als ze zonder hoofddoekje op de buis komt?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:39 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat wanneer ze zich buiten op straat bevindt ze een hoofddoek op moet vanwege de geldende gebruiken/regels die daar gelden. Maar binnenshuis, of in een studio?
Als ik foto's van le Fever opzoek, dan zie ik ook foto's van haar zonder hoofddoek.
Ik vraag me dus af waarom ze binnen in een studio een hoofddoek om heeft. De beelden die van haar worden per slot van rekening in Nederland uitgezonden. Ik vraag me dan af wat de toegevoegde waarde van het hoofddoekje voor de kijker is.
Ik ben nog nooit in Iran geweest. Moet een vrouw binnenshuis ook een hoofddoek om?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:45 schreef Bowlingbal het volgende:
Iedere vrouw loopt er in Iran zo bij. Misschien wisten sommigen dat niet, en nu wel.
Geloof je dat serieus? Vandaar dat ie de hele Koran wil verbieden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, Wilders is niet bang voor een geloof maar hij heeft het gehad met bepaalde personen die uit naam van een geloof alles verpesten door hun gedrag en acties.
Dat maakt mensen warm voor de verondergoedisering van Nederland!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:45 schreef sp3c het volgende:
wat doet het er nou in godsnaam toe?!?!
voor mijn part draagt ze haar ondergoed op dr hoofd
Maar dan nog, een presentatrice kiest toch haar eigen kleding uit? Misschien is ze er wel gewend aan geraakt en vindt ze dat comfortabeler?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:03 schreef vanhal het volgende:
Ik vind wel wat verschil zitten tussen het 8 uur journaal en een travelprogramma op llink.
onvergelijkbaar jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:03 schreef vanhal het volgende:
Ik vind wel wat verschil zitten tussen het 8 uur journaal en een travelprogramma op llink.
Hoe maakt een hoofddoekje Nederland dan klaar voor verIslamisering? Als je altijd Tweede Kamerleden in pak ziet lopen, leidt dat er ook toe dat iedereen in Nederland in pak gaat lopen?quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Walgelijk weer van de PVV, weer een sloot belastinggeld verkwist met onzinvragen.
Je mag niet meer vrij zijn in dit land . Je moet doen wat Wilders goed voor ons vindt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:45 schreef sp3c het volgende:
wat doet het er nou in godsnaam toe?!?!
voor mijn part draagt ze haar ondergoed op dr hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |