abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69867666
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:48 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Meen je dit nu?

Wil je ook een PM?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:49:09 #27
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_69867669
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:34 schreef Scorpie het volgende:
Nou ja, opmerkelijk is het wel. Is het misschien gedaan omdat het lokaal gebruik is daar?
Het is dan dus ook een lokaal gebruik om Tel Aviv als hoofdstad te zien?
pi_69867683
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:48 schreef Diederik_Duck het volgende:
Meen je dit nu?
Lees jij wel eens PI's?
Zo ja, weet je hun betekenis?
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:49:32 #29
8369 speknek
Another day another slay
pi_69867688
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:47 schreef Sander het volgende:
Wat de fuck? Ze dragen al 10.000 jaar hoofddoekjes als ze verslag doen vanuit Iran. Wtf is er veranderd?
De PVV heeft zelfbevestiging gekregen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_69867699
Kom we gaan de discussie opnieuw voeren in een ander subforum.
pi_69867730
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Lees jij wel eens PI's?
Zo ja, weet je hun betekenis?
Het was grapje, kijk maar hier.

Kamervragen PVV over kledij NOS-correspondenten
pi_69867744
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:49 schreef IHVK het volgende:

[..]

Wil je ook een PM?
Nou, ik denk dat ik het zo ook al weet.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:51:10 #33
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_69867747
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:37 schreef Sapstengel het volgende:
Hoezo opmerkelijk? Als je als vrouw in dat soort landen de straat op gaat is het gewoon algemeen gebruik dat je een hoofddoek op doet.

Het moet van twee kanten komen he? Ik bedoel, allochtonen moeten respect hebben voor onze cultuur en gebruiken en moeten zich daar aan aanpassen als ze hier zijn, anders kunnen ze opflikkeren. Als wij dan in een ander land te gast zijn, lijkt het me niet meer dan logisch om je ook aan te passen aan hun gebruiken, wat in dit geval het dragen van een hoofddoek is.
Daarmee zeg je dus in weze dat alle hoofddoek dragende figuren hier in Nederland hun hoofddoek af moeten doen.. "Het moet immers van twee kanten komen hè".

Het is hier immers ook algemeen gebruik om zonder hoofddoek de straat op te gaan..!
pi_69867788
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:51 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Daarmee zeg je dus in weze dat alle hoofddoek dragende figuren hier in Nederland hun hoofddoek af moeten doen.. "Het moet immers van twee kanten komen hè"
Is er in Nederland een wet die het dragen van hoofddoeken verbied? Voor zover ik weet niet, dus mogen ze die gewoon ophouden. Okay algemeen gebruik was misschien de verkeerde woordkeus, maar in Nederland is beide geaccepteerd. Althans, door mensen die niet zo kortzichtig zijn als de PVV-aanhang.

Wat ik bedoel is: De PVV wil dat buitenlanders zich aanpassen aan onze wetten, als je dat niet wil doen als jij in een geval de buitenlander bent, is vrij hypocriet.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:52:50 #35
188345 Py
op zich
pi_69867808

Alsof die vrouwen veel keus hebben.
Froukje gaat de volgende keer in burka.
  PR/Manusje van alles dinsdag 9 juni 2009 @ 16:53:56 #36
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_69867841
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:34 schreef Heerlijkheid het volgende:
DAT DIT KAN IN TEHERAN!!!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:54:25 #37
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_69867862
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:45 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dat is het sowieso volgens mij. Waarom zou de PVV anders zo populair zijn in kleine dorpen in bijvoorbeeld Limburg waar geen enkele allochtoon woont. Allemaal angst voor het onbekende. De grote kwade Islam komt eraan.
Ja want in de grote steden wordt geen overlast ondervonden van een deel van deze allochtonen?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:55:40 #38
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_69867906
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:52 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Is er in Nederland een wet die het dragen van hoofddoeken verbied? Voor zover ik weet niet, dus mogen ze die gewoon ophouden. Okay algemeen gebruik was misschien de verkeerde woordkeus, maar in Nederland is beide geaccepteerd. Althans, door mensen die niet zo kortzichtig zijn als de PVV-aanhang.

Wat ik bedoel is: De PVV wil dat buitenlanders zich aanpassen aan onze wetten, als je dat niet wil doen als jij in een geval de buitenlander bent, is vrij hypocriet.
Als je het andersom dan niet zou doen terwijl je het van een ander wel verlangt is inderdaad hypocriet. Maar dat rechtvaardigt nog niet om de hoofdstad van een land niet te erkennen op geloofsbasis..
pi_69867924
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:54 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Ja want in de grote steden wordt geen overlast ondervonden van een deel van deze allochtonen?
Daar zitten natuurlijk ook PVV stemmers die ook vast wel vanwege negatieve ervaringen met allochtonen voor deze partij kiezen. Maar het valt mij op dat mensen in grote steden altijd wat milder tegenover allochtonen staan, sowieso al omdat de helft van de inwoners allochtoon is . Maar zij kennen ook de andere kant, in plaats van alleen die slechte verhalen uit de media of Geert Wilders-propaganda.
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:55 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Maar dat rechtvaardigt nog niet om de hoofdstad van een land niet te erkennen op geloofsbasis..
Dat klopt inderdaad.
pi_69867969
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:43 schreef IHVK het volgende:

[..]

Niet eens algemeen gebruik. In Iran is het gewoon verplicht. Niets meer en niets minder.
Dat dus.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:58:42 #41
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_69868008
ik vind het een goed iets!

wij verwachten ook dat ze zich hier aanpassen aan de gewoonten van het land, dan is het toch normaal dat ze daar een doekje op doet zoals de rest van de vrouwen daar ook doet?!
Niet iedereen is slim genoeg om z'n eigen domheid te bevatten...
pi_69868031
Dus de PVV wil wel dat moslims die in Nederland zitten zich aanpassen, maar als Nederlanders naar een moslimland gaan hoeven zij zich niet aan te passen?

Ik vind de PVV toch een behoorlijk extreem rechts zootje ongeregeld.
pi_69868111
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:59 schreef RealZeus het volgende:
Dus de PVV wil wel dat moslims die in Nederland zitten zich aanpassen, maar als Nederlanders naar een moslimland gaan hoeven zij zich niet aan te passen?
Als jij naar het Dritte Reich gaat, solliciteer jij ook meteen bij de SS?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:02:42 #44
8369 speknek
Another day another slay
pi_69868159
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:52 schreef Sapstengel het volgende:
Nou is de gemiddelde PVVer natuurlijk retehypocriet, want ALS WIJ NI HET BUITENLANDT ZIJN DAN PASEN WIJ ONS OOK AAN DUS HUNNIE MOETEN DAT OOK HEIR!!1, maar wat jij zegt is natuurlijk een vorm van cultuurrelativisme, waar Wilders dan juist niet aan mee doet. Je past je niet aan alleen maar omdat dat hoort, maar omdat de Nederlandse cultuur superieur is aan de Iraanse.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_69868179
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:59 schreef RealZeus het volgende:

Ik vind de PVV toch een behoorlijk extreem rechts zootje ongeregeld.
Respect voor NOS...

Ik snap werkelijk niet waarom PVV angstig is voor de Islaam ?
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  † In Memoriam † dinsdag 9 juni 2009 @ 17:06:42 #46
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_69868306
De stupiditeit en hypocrisie van de PVV blijft me verbazen. Blijkbaar moeten moslims in NL zich volledig aanpassen aan de NL gebruiken (maar liever oprotten) maar moeten Nederlanders in het buitenland zich vooral niet aanpassen want dat is 'buigen voor de Islam'.

Huftertje Wilders laat weer eens zien niet beter te zijn dan de haatbaarden die hij beweert te bestrijden.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_69868320
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:03 schreef Meki het volgende:
Dezelfde angst die er bij Wilders is voor de Islam zie ik bij jou terugkomen in je angst voor Wilders. Jij en Wilders lijken meer op elkaar dan je zelf denkt.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:07:44 #48
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_69868346
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:03 schreef Meki het volgende:

[..]

Respect voor NOS...

Dat er kanten aan de Islam en de moslimcultuur zitten die zeker vanuit Westers perspectief een aantal eeuwen achterhaald zijn, kan ik me nog voorstellen. Denk aan de meest basale mensenrechten: vrijheid van godsdienst, meningsuiting, vereniging, persvrijheid, etc. Dat er vervolgens een soort van ideologische strijd wordt gevoerd die geen ruimte laat voor nuance of zelfreflectie is ook ernstig.
  † In Memoriam † dinsdag 9 juni 2009 @ 17:08:00 #49
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_69868356
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:01 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Als jij naar het Dritte Reich gaat, solliciteer jij ook meteen bij de SS?
Als jij naar de VS gaat martel je ook gewoon een willekeurige Afghaan?
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_69868430
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:07 schreef buachaille het volgende:

[..]

Dezelfde angst die er bij Wilders is voor de Islam zie ik bij jou terugkomen in je angst voor Wilders. Jij en Wilders lijken meer op elkaar dan je zelf denkt.
Ik ben voor niemand bang.. ook niet voor kabinet Wilders..
In tegenstelling heeft Wilders angst en is bang voor een geloof...
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')