Geloof je dat serieus? Vandaar dat ie de hele Koran wil verbieden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, Wilders is niet bang voor een geloof maar hij heeft het gehad met bepaalde personen die uit naam van een geloof alles verpesten door hun gedrag en acties.
Dat maakt mensen warm voor de verondergoedisering van Nederland!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:45 schreef sp3c het volgende:
wat doet het er nou in godsnaam toe?!?!
voor mijn part draagt ze haar ondergoed op dr hoofd
Maar dan nog, een presentatrice kiest toch haar eigen kleding uit? Misschien is ze er wel gewend aan geraakt en vindt ze dat comfortabeler?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:03 schreef vanhal het volgende:
Ik vind wel wat verschil zitten tussen het 8 uur journaal en een travelprogramma op llink.
onvergelijkbaar jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:03 schreef vanhal het volgende:
Ik vind wel wat verschil zitten tussen het 8 uur journaal en een travelprogramma op llink.
Hoe maakt een hoofddoekje Nederland dan klaar voor verIslamisering? Als je altijd Tweede Kamerleden in pak ziet lopen, leidt dat er ook toe dat iedereen in Nederland in pak gaat lopen?quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Walgelijk weer van de PVV, weer een sloot belastinggeld verkwist met onzinvragen.
Je mag niet meer vrij zijn in dit land . Je moet doen wat Wilders goed voor ons vindt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:45 schreef sp3c het volgende:
wat doet het er nou in godsnaam toe?!?!
voor mijn part draagt ze haar ondergoed op dr hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |