Uhmmmm... Waarom naar Garage Band? Ik wil gewoon mijn via Itunes gekochte track in Itunes omzetten naar Beltoon...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Huh! Lies en ik hebben gewoon een mp3tje omgezet in itunes en bewerkt met garageband. Geen andere software voor gebruikt hoor..
Als jij die dan hebt wil je daarmee gewekt gaan worden? Op zich wel een goeiequote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:16 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Uhmmmm... Waarom naar Garage Band? Ik wil gewoon mijn via Itunes gekochte track in Itunes omzetten naar Beltoon...
Er zijn wel workarounds maar dan zit je met 30 seconden... ik wil gewoon de volledige
Tja kwaliteit als beltoon.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:08 schreef Incolumis het volgende:
[..]
mp3 omzetten naar wat anders = slechte kwaliteit
Het Grote BoF! Topic: Waar Frankie stressed is!
daarom download ik ook vooral FLACquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:45 schreef jpjedi het volgende:
Hier ook!
[..]
Tja kwaliteit als beltoon.Sowieso is een mp3 al een gecomprimeerd bestand en geenszins te zien als kwaliteit.
En het dan ook nog eens door je kwaliteits speakers van je phone knallen uiteraard..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:45 schreef jpjedi het volgende:
Hier ook!
[..]
Tja kwaliteit als beltoon.Sowieso is een mp3 al een gecomprimeerd bestand en geenszins te zien als kwaliteit.
Ik had het dan ook niet tegen jou maar tegen de TS en het plaatje in de OP..quote:
Ik neem toch de telefoon best snel op hoor..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:16 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Uhmmmm... Waarom naar Garage Band? Ik wil gewoon mijn via Itunes gekochte track in Itunes omzetten naar Beltoon...
Er zijn wel workarounds maar dan zit je met 30 seconden... ik wil gewoon de volledige
Juist...Op je handdoekje op het strand.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:59 schreef ursel het volgende:
[..]
En het dan ook nog eens door je kwaliteits speakers van je phone knallen uiteraard..
O, ik dacht het plaatje op mijn platenspelerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet tegen jou maar tegen de TS en het plaatje in de OP..
Stelletje prutsers hier..
Mooi manquote:
Dat is de koninginnenrit van de Dauphiné man.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:16 schreef FJD het volgende:
Ik mis de aankomst op Mont Ventoux en niet zo zuinig ookVandaag is er een India-meeting om 16:30 op gepland
Ik weet tquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:49 schreef jpjedi het volgende:
Dat is de koninginnenrit van de Dauphiné man.
[ afbeelding ]
![]()
Machen wir so!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik weet tZal ook pas laat thuis zijn dus echt zwaar zuigend. Ik zal m'n MSN client op m'n iPhone wel aanzetten, kun je me op de hoogte houden
Je kan beter vragen of hij er niet een heeft die het doetquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb je er niet één met NL commentaar? Erger me altijd aan de Franse taal
De stream is al afgelopen he..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je kan beter vragen of hij er niet een heeft die het doet
Krijg een Internal Server Error
Yup alles loopt op rolletjesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:49 schreef jpjedi het volgende:
Heb je het voorlopig koopcontract getekend?
Hoe gaat t klussen? Bijna klaar? Dan heb ik nog wel een laminaatje om te leggenquote:
Wanneer kan je in je huissie?quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoe gaat t klussen? Bijna klaar? Dan heb ik nog wel een laminaatje om te leggen
Als financiering rond is krijg ik de sleutelquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:49 schreef staticdata het volgende:
Wanneer kan je in je huissie?
Dus als je internet hebt ga je over??quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Als financiering rond is krijg ik de sleutelZal nog drie a vier weken duren. Dan nog wat klussen, zal twee a drie weken duren en dan ist leefbaar. Kleine klussen en nieuwe meubels enzo daar kom ik wel overheen voor een paar weken dus daar ga ik niet op wachten
Met tethertering op m'n iPhone kan ik al direct internetten dus geen enkel probleemquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Met tethertering op m'n iPhone kan ik al direct internetten dus geen enkel probleem
Zit in Apple OS 3.0. Ik begrijp dat je als Windows gebruiker gewend bent om voor elke nieuwe feature opnieuw te moeten betalen maar bij Apple doen ze daar niet zo moeilijk over.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:37 schreef ursel het volgende:Alsof jij gelijk de nieuwe iPhone gelijk gaat halen..
Cool, Coolquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Als financiering rond is krijg ik de sleutelZal nog drie a vier weken duren. Dan nog wat klussen, zal twee a drie weken duren en dan ist leefbaar. Kleine klussen en nieuwe meubels enzo daar kom ik wel overheen voor een paar weken dus daar ga ik niet op wachten
Tis nog gratis parkeren daar en ruimte zat. Kan er wel een parkeerplaats bijkopen maar neem toch geen auto mee naar Rotterdamquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:43 schreef staticdata het volgende:
Cool, Cool
Zit er ook al een gratis parkeervergunning bij
Is goed, doen wequote:Op woensdag 10 juni 2009 09:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis nog gratis parkeren daar en ruimte zat. Kan er wel een parkeerplaats bijkopen maar neem toch geen auto mee naar Rotterdam
We kunnen trouwens vrijdagmiddag zelfs even gaan kijkenKan gewoon de sleutel ophalen bij de makelaar om maten te gaan meten.
Jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:59 schreef staticdata het volgende:
Is goed, doen we. WE hadden toch de 19e, afgesproken?
Of gewoon de sleutel om half 5 naar een sleutelboer brengen, half uurtje wachten, tot de replica klaar is. Dan naar de makelaar en kunnen we de hele avond metenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja
Kijken wel even met het huis, pest is nml wel dat de sleutel dan voor half 6 weer bij de makelaar moet zijn dus moeten we wel zo rond half 5 bij t appartement zijn.
Sleutelboeren zijn wel erg traag bij julliequote:Op woensdag 10 juni 2009 10:28 schreef staticdata het volgende:
[..]
Of gewoon de sleutel om half 5 naar een sleutelboer brengen, half uurtje wachten, tot de replica klaar is. Dan naar de makelaar en kunnen we de hele avond meten
Zei m'n zus ook al ja maar dan zul je vervolgens zien dat de buren de politie bellen en dat we opgepakt worden voor inbraakquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:28 schreef staticdata het volgende:
Of gewoon de sleutel om half 5 naar een sleutelboer brengen, half uurtje wachten, tot de replica klaar is. Dan naar de makelaar en kunnen we de hele avond meten
Ze zijn al heel de week aan het kutten met de AH aktiesquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Zei m'n zus ook al ja maar dan zul je vervolgens zien dat de buren de politie bellen en dat we opgepakt worden voor inbraakDan wachten we wel gewoon een paar weken extra
Jumbo actie in SpitsGeniaal
Wat is zo geniaal aan die actie? Hun site werkt niet eens???quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Zei m'n zus ook al ja maar dan zul je vervolgens zien dat de buren de politie bellen en dat we opgepakt worden voor inbraakDan wachten we wel gewoon een paar weken extra
Jumbo actie in SpitsGeniaal
Geen thetering in NL voorlopigquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Zit in Apple OS 3.0. Ik begrijp dat je als Windows gebruiker gewend bent om voor elke nieuwe feature opnieuw te moeten betalen maar bij Apple doen ze daar niet zo moeilijk over.
misschien wordt Frank nu wakker
In je mailquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat is zo geniaal aan die actie? Hun site werkt niet eens???
Service Packs van Microsoft zijn ook gratisquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Zit in Apple OS 3.0. Ik begrijp dat je als Windows gebruiker gewend bent om voor elke nieuwe feature opnieuw te moeten betalen maar bij Apple doen ze daar niet zo moeilijk over.
misschien wordt Frank nu wakker
Microsoft is vet beterder dan Applequote:Op woensdag 10 juni 2009 12:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Service Packs van Microsoft zijn ook gratis
http://www.cyclingnews.com/news.php?id=news/2009/jun09/jun10news2quote:UCI to take action, Tour riders face army of testers
The International Cycling Union (UCI) announced that it will be taking disciplinary action against an undisclosed number of professional riders whose biological passports have shown abnormal results, at a press conference in Paris on Wednesday.
"The riders will be informed early next week," said UCI president Pat McQuaid, according to AFP. "We will inform their teams and national federations. We will [then] name the riders and will start disciplinary proceedings against them."
McQuaid did not reveal the names of the riders involved nor the teams effected. Sources within the UCI have indicated that the names of riders could emerge on Monday of next week.
McQuaid went on to explain that the UCI would not itself be suspending the named riders, instead leaving it to teams to decide what action should be taken immediately against their riders. "There will be no provisional suspension. It will be up to the teams to decide what they do," said McQuaid.
The UCI president also revealed that riders in next months Tour de France will face the biggest anti-doping army ever seen at a major sports event.
AFP reported that improved relations between the UCI and the various anti-doping agencies will ensure the most comprehensive testing procedures in cycling's history. "The Tour de France in 2009 will probably be the most tested sports event in history," McQuaid said.
"Our [the UCI and testing agency AFLD] collaboration at the Paris-Nice race (in March) worked extremely well, we continued discussions and came up with an anti-doping programme leading up to and through the 2009 TDF," added McQuaid.
"During the race we will do three to four hundred tests. Tour officials have provided us with a long list of riders likely to be racing the Tour."
The news comes just a day after rider Antonio Colom, was suspended by his team, Russian squad Team Katusha. The Spaniard returned a positive test for the banned blood agent EPO. The rider is currently awaiting the results of testing on his B-sample.
Doping vrij heb ik de Tour de BoF! ruimschoots gewonnenquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:39 schreef staticdata het volgende:
Wielrennen zonder doping is niet meer mogelijk schijnt ......
ja omdat er niemand beschikbaar was om die uilenzeik van jou te checken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Doping vrij heb ik de Tour de BoF! ruimschoots gewonnen
Nee omdat de rest wel doping had gehad, maar die was niet echt stimulerendquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja omdat er niemand beschikbaar was om die uilenzeik van jou te checken.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee omdat de rest wel doping had gehad, maar die was niet echt stimulerend
Voor de lievhebbers deze keer een stream in het Frans en Japansquote:Top-10 op dit moment;
1 Bert GRABSCH THR 00:51:26.480
2 Koos MOERENHOUT RAB a 1:19
3 Mikel ASTARLOZA CHARREAU EUS 0:01:23
4 Rinaldo NOCENTINI ALM 0:01:24
5 Robert GESINK RAB 0:01:43
6 Joost POSTHUMA RAB 0:01:47
7 Lazlo BODROGI KAT 0:02:08
8 Jürgen VAN DE WALLE QST 0:02:11
9 Ivan BASSO LIQ 0:02:15
10 Simon SPILAK LAM 0:02:15
Ik was zelfs eerder boven dan de dopingbusquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:07 schreef jpjedi het volgende:
ja omdat er niemand beschikbaar was om die uilenzeik van jou te checken.
het zijn allemaal middenveldersquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:20 schreef jpjedi het volgende:
nog even trouwens en Real heeft alleen maar spitsen volgend seizoen.
PMquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:30 schreef IJsmuts het volgende:
@ursel: kan je ff je mobiel nr op de PM gooien? ik moet mn site over 2 mnd in de lucht hebben
voor jou hou ik wel een dagje vrijquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoe gaat t klussen? Bijna klaar? Dan heb ik nog wel een laminaatje om te leggen
Dat weet ik pas als ik de douchebak er uit heb geslooptquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:05 schreef Sickert het volgende:
tegelen? of enkel een kastje plaatsen/douchebak etc?
Leuk man dat werken in Utrechtquote:Op donderdag 11 juni 2009 07:13 schreef ursel het volgende:
kolere. Is gewoon heel de A12 afgesloten.
werken in 030quote:Op donderdag 11 juni 2009 07:13 schreef ursel het volgende:
kolere. Is gewoon heel de A12 afgesloten.
Yupz! Als je iemand vind, hou me dan ook op de hoogte.. Het is vanaf 16:00 op Eurosport.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:08 schreef FJD het volgende:
Werken bij je baas
Zeg Arie, als jij meeting met diner hebt dan kun je me zeker niet op de hoogte houden van Dauphine
ff checken of we dat mobiel kunnen ontvangen..quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Yupz! Als je iemand vind, hou me dan ook op de hoogte.. Het is vanaf 16:00 op Eurosport.
Ik zit in een meeting dus dat lijkt me niet echt handigquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:21 schreef ursel het volgende:
ff checken of we dat mobiel kunnen ontvangen..
Nee is helaas niet op sporza... Die vinden de ronde van Zwitserland belangrijker..quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik hoop dat het ook op sporza is
Als het goed is heb ik tot 15:30 mijn laatste vergadering dus dat zou moeten passen.
Als ik het kan kijken zal ik geinteresseerde wel via msn op de hoogte houden
Ik beloof niks, maar ga het wel proberen.
In een meeting MSN-en is wel zo handig wou je zeggen..quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zit in een meeting dus dat lijkt me niet echt handig
Bewegend beeld valt enorm op, af en toe verspringend MSN scherm niet. Plus dat je dan ook nog de vergadering kan volgen aangezien je alleen maar een paar highlights voorbij ziet komenquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:56 schreef ursel het volgende:
In een meeting MSN-en is wel zo handig wou je zeggen..
Het voordeel van flexibel met je werktijden (incl. weekenden) omgaan is dat je je met dit soort dingen niet schuldig hoeft te voelenquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:46 schreef RudyCarell het volgende:
Of je gaat gewoon werken...
Precies! De ene week werk je je helemaal de tering, zodat je de week erna 1 uurtje wielrennen kan kijkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Het voordeel van flexibel met je werktijden (incl. weekenden) omgaan is dat je je met dit soort dingen niet schuldig hoeft te voelen
channelchooser anders?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
KAK!
Justin.tv werkt ook niet op kantoor
Kijken of ik vanmiddag weer thuis kan werken
Oehquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ga jij naar Rammstein Static? Ik twijfel nog, zijn wel altijd toffe shows met vuur enzoVoorverkoop begint trouwens morgen al!
Muse is ook erg gaaf Live. Heb ze al 4x live gezien op diverse festivals, spelen erg strak
Ook de sfeer, maar die wordt volgens Frankie niet gemaakt bij ander soort feesten..quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dacht dat jij voor de muziek ging als ik een discussie herinner met Fer over dit onderwerp?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dacht dat jij voor de muziek ging als ik een discussie herinner met Fer over dit onderwerp?
Gaan ze nu met 11 spitsen spelen ofwa?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Cristiano Ronaldo naar Real Madrid voor 93 miljoen euro! WTF...
Homo kan toch ook op het middenveld?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Gaan ze nu met 11 spitsen spelen ofwa?
De toppers?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Ook de sfeer, maar die wordt volgens Frankie niet gemaakt bij ander soort feesten..![]()
Ik ga vrijdag lekker naar de Toppers..![]()
DAT is pas een show..![]()
Dat lijkt mij ook enorm lachen voor een avondje.. Alleen jammer dat het in de arena is, wat dus eigenlijk na ieder concert wel gezeik op het geluid gaat leveren..quote:
niet dat dit problemen gaat opleveren bij de Toppers.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook enorm lachen voor een avondje.. Alleen jammer dat het in de arena is, wat dus eigenlijk na ieder concert wel gezeik op het geluid gaat leveren..
Vorig jaar nog welquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:05 schreef jpjedi het volgende:
Denk
[..]
niet dat dit problemen gaat opleveren bij de Toppers.
een Bof!fer op het middenveldquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Homo kan toch ook op het middenveld?
gaat mijn vriendin zaterdag naar toequote:Op donderdag 11 juni 2009 12:01 schreef ursel het volgende:
[..]
De toppers ja..
Leipe shit man..![]()
Geweldige sfeer en show..![]()
quote:Wo 15 juli - Melkweg Rabozaal
Special set!
Wie Jamie Lidell eerder op het podium aan het werk heeft gezien weet dat we hier te maken hebben met één van de meeste enerverende live-acts van de afgelopen jaren. Begonnen als een experimentele pionier op het gebied van electronica, pop en soul, heeft Lidell zich de laatste paar jaar vooral toegelegd op het laatste genre. Zijn dansbare funk doet denken aan het beste van artiesten als Prince en George Clinton, aangevuld met de soul uit de roemruchte Motownsound.
Op deze avond geeft Jamie Lidell een speciaal optreden waar intieme uitvoeringen van zijn latere op soul geënte songs afgewisseld zullen worden met zijn befaamde electronica freestyles. Op het podium zal hij worden bijgestaan door zijn magistrale, swingende begeleidingsband, genaamd Street Material, waarmee hij de nodige duetten zal doen. Daarnaast zal er ook genoeg ruimte zijn voor de het echte solomateriaal waar Lidell het gevecht zal aangaan met zijn elektronische apparatuur.
De nieuwe Rabozaal van de Melkweg heeft zowel staan- als zitplaatsen beschikbaar en biedt de ideale entourage voor een groots maar intiem concert. De afgelopen tournees van Lidell richtten zich met name op het subtielere werk, maar nu komt de geluidskunstenaar van weleer ook ruimschoots aan bod. Een uniek optreden dus, waarin de beide muzikale kanten van Jamie Lidell uitvoerig belicht zullen worden. Liefhebbers weten genoeg!
quote:#880444 +(732)- [X]
PROTOtype2k6: Hey Fel you know the difference between Michael phelps and Hitler?
Felathan: no clue proto.
PROTOtype2k6: At least Michael Phelps could finish a race.
Kopenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:05 schreef FJD het volgende:
Bospop kaartje kost 60,- en dan heb je uurtje Guano Apes, best veel geld...rest vh programma is best ruk nml. Plus dat ik niemand meekrijg![]()
Hawx trouwens voor 20,- op Gamehubs
Vind Ace Combat 6 beter... Hawx besturing zuigt... RS alleen voor kijken?!quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:05 schreef FJD het volgende:
Bospop kaartje kost 60,- en dan heb je uurtje Guano Apes, best veel geld...rest vh programma is best ruk nml. Plus dat ik niemand meekrijg![]()
Hawx trouwens voor 20,- op Gamehubs
quote:Guano Apes
Queensrÿche
Beth Hart
Fun Lovin' Criminals
Jeff Beck
Guus Meeuwis
Fiction Plane
Novastar
Foreigner
Paul Carrack
The Sheer
Niets mis mee hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:13 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Vind Ace Combat 6 beter... Hawx besturing zuigt... RS alleen voor kijken?!
Maar je gebruikt enkel de linkerstick om te vliegen das toch triest... Ik wil met de rechterstick YAWen!quote:
Interesseert mij dat?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:16 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Maar je gebruikt enkel de linkerstick om te vliegen das toch triest... Ik wil met de rechterstick YAWen!
[ afbeelding ]
Bekende ruknamen, dat kloptquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:13 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Vind Ace Combat 6 beter... Hawx besturing zuigt... RS alleen voor kijken?!
En er zijn best bekende namen hoor;
[..]
AHA! je kunt dus yawen met LB/RB! Dat wist ik nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Interesseert mij dat?
Linker stick voor "beneden/ boven en links/ rechts rollen" en LB/RB voor links/ rechts met de neus (zeg maar).
Werkt opzich wel goed
De schietknoppen zitten ook goed en met assistance off is het helemaal dikke pret![]()
Zei ook niet dat ze goed waren...quote:
2x op "gas" of op "rem".quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
AHA! je kunt dus yawen met LB/RB! Dat wist ik nietDan zal ik de controls ook wel kunnen aanpassen, de game is nl. wel vele malen mooier als Ace Combat! Ik had hem namelijk na 5 minuten uitgegooid vanwege de controls... En die assistance ga ik ook uitknallen...
Helaas werkt ook nietquote:
Een beetje regen is niet erg om in te fietsen.quote:
Nou, denk dat de meningen daarin wel een beetje verschillen..quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Een beetje regen is niet erg om in te fietsen.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ah, nee da's niet echt fijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:21 schreef FJD het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Daar fietste Ursel ongeveer
Dat donkere gedeelte kwam vlak nadat ik thuis was. Had een stuk van het front ervoor..quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ah, nee da's niet echt fijn
Hopelijk had hij zijn zwembandjes om
Mij te link en ik hou er niet van mijn fiets te kuisen!quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:55 schreef jpjedi het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)g-battlefield-3.html
![]()
Weekendje slapen en ik ben zo 20% duurder gewordenquote:
Verdiende je zo weinig dan??quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Weekendje slapen en ik ben zo 20% duurder gewordenIk heb wel eens slechter geslapen kan ik je vertellen
Hier kan je ze kopen..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:54 schreef staticdata het volgende:
Grafsite van proximus.be. Geen kaarten voor Rammstein in Belgie
Van 100,- naar 120,- p/mquote:
Rare gemiddeldes hebben jullie dan..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Van 100,- naar 120,- p/m![]()
Ik verdiende tegen gemiddeld aan maar nu zit ik daar wel een stuk boven gok ik
Rest wordt uitbetaald in komkommersquote:
Je moet ook gewoon bij een bank gaan werken..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:42 schreef staticdata het volgende:
wees blij, ik krij hier altijd een zakje met gas mee
Dan krijg je een zakje met hypotheekschuld meequote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon bij een bank gaan werken..![]()
Niet voor tere zieltjes;quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:42 schreef staticdata het volgende:
wees blij, ik krij hier altijd een zakje met gas mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Niet voor tere zieltjes;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Per minuut neem ik aan...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Van 100,- naar 120,- p/m![]()
Ik verdiende tegen gemiddeld aan maar nu zit ik daar wel een stuk boven gok ik
Pfff ga de strijd toch aan met die oude doos! Zal Apple nu ook Safari uit z'n OS moeten halen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:45 schreef ursel het volgende:
Microsoft haalt IE uit Europese Windows 7Toch slim van MS.
Ze voldoen aan de eisen, de gemiddelde huis-tuin-keuken gebruiker heeft geen browser om een andere browser te downloaden en weet niet hoe ze moeten FTP-en om wat binnen te hengelen.
MS levert netjes op CD IE8 apart bij et voila. Zelfde situatie, alleen de gebruikers hebben een stukje op een aparte cd..
Vind het maar debiel van die Kroes.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:45 schreef ursel het volgende:
Microsoft haalt IE uit Europese Windows 7Toch slim van MS.
Ze voldoen aan de eisen, de gemiddelde huis-tuin-keuken gebruiker heeft geen browser om een andere browser te downloaden en weet niet hoe ze moeten FTP-en om wat binnen te hengelen.
MS levert netjes op CD IE8 apart bij et voila. Zelfde situatie, alleen de gebruikers hebben een stukje op een aparte cd..
Nee hoor, volgens mij is Windows Update gewoon geintegreerd in Windows en is het niet afhankelijk van IE.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vind het maar debiel van die Kroes.
Je hebt IE toch nodig voor Windows Update
Inderdaad:quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens mij is Windows Update gewoon geintegreerd in Windows en is het niet afhankelijk van IE.
quote:Bedankt voor uw belangstelling om updates te downloaden van onze site.
Voor het gebruik van deze site moet u Internet Explorer versie 5 of later gebruiken.
Als u een upgrade naar de laatste versie van de browser wilt uitvoeren, gaat u naar de website Downloads voor Internet Explorer.
Als u een andere webbrowser wilt gebruiken, kunt u updates ophalen via Microsoft Downloadcentrum of u kunt met Automatisch updates de nieuwste essentiële updates en beveiligingsupdates downloaden. Automatische updates inschakelen:
1. Klik op Start en op Configuratiescherm.
2. Afhankelijk van de weergave van het Configuratiescherm (Klassiek of Categorie), gaat u als volgt te werk:
* Klik op Systeem en klik op de tab Automatische updates.
* Klik op Prestaties en onderhoud, klik op Systeem en klik op de tab Automatische updates.
3. Klik op de gewenste optie. Controleer of Automatische updates is ingeschakeld.
quote:Maar goed ik blijf het een beetje raar vinden sancties op te leggen tegen die browsers...
Ze zijn allen gratis en erg lastig te verkrijgen als je geen browser hebt
Tja dat is als je het via de browser doet ja, je kan het ook via windows laten regelen.quote:
Staat er toch in?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja dat is als je het via de browser doet ja, je kan het ook via windows laten regelen.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:48 schreef FJD het volgende:
Ik kom nooit in Automatic Update. Krijg gewoon de melding dat Windows voor t afsluiten nog even die updates gaat installeren. Zie het nut van IE daar niet zo in.
Ik kom nooit in Automatic Update. Krijg gewoon de melding dat Windows voor t afsluiten nog even die updates gaat installeren. Zie het nut van IE daar niet zo in.
XP..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik onderbreek hem
Ik gebruik het wel eens als ik een Windows OS opnieuw heb geinstalleerd en direct alle Windows Updates wil installeren. In XP moet dit nog via een browser. In Vista en 7 zit dit ingebouwd in het OS en is een browser niet nodig.
Ik ook niet. Microsoft Update kom ik daarentegen regelmatig.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:48 schreef FJD het volgende:
Inkopen gedaan voor we weg gingen uit india. Originelen kosten daar max 60 euro (Y)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:56 schreef RudyCarell het volgende:
Goedkope RayBan? http://www.dealperfect.com/products.aspx?category=80
WOW! Das erg cheap, ja... Maar ze hebben bij die site wel moeite gedaan met verpakkingen etc... Ze lijken echt!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Inkopen gedaan voor we weg gingen uit india. Originelen kosten daar max 60 euro (Y)
Veel groentequote:
Jammer dat je niet bij een brouwer werktquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Veel groenteProefdag oid geweest en alles wat niet wordt meegenomen gaat naar de stort
Dus je krijgt straks een grote zak met groente
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jammer dat je niet bij een brouwer werkt
Ik ga zo lekker naar de Toppers...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh ja Pokeren.
Veel plezier JP, Lies, Ferdi en andere. Dat het een mooie avond mag worden.
Ik ga vanavond lekker een bordspel (A&A) spelen met een biertje erbij
Allemaal goed weekend
Ga t wel proberenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je eet de groente toch ook niet allemaal ter plekke op
moet je effe op usenet kijken, Guano Apes @ Rock Am Ring, lekker in de stemming komenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Oeh
Ik twijfel nog over Bospop...Guano Apes![]()
Kheb de DVD van GA in Paradisoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:56 schreef Incolumis het volgende:
moet je effe op usenet kijken, Guano Apes @ Rock Am Ring, lekker in de stemming komen
lekker gitaarwerk maar die stemquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:02 schreef Sickert het volgende:
Als we dan toch over Live Dvd's bezig zijn:komt binnenkort uit
Optreden van Alter Bridge in HMH
fucking geniaal optreden
Ik zal het in augustis wel ff voordoen..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:53 schreef FJD het volgende:
Tour de BoF! > Dauphine Libere
Col du Galibier (top) vs Col du Galibier (entree tunnel)
Prutsers! Stelletje wijven!
Kom maar opquote:
Denk dat je in oktober wel moet gaan nadenken om vast te gaan zetten.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:37 schreef FJD het volgende:
Essent verlaagt tarieven met 26%
Mensen die prijzen vast hebben laten zetten
Even wat olie op t vuur gooien;quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:40 schreef ursel het volgende:
Ja, zit al ongeduldig te wachten tot het zover is..![]()
en hoe snel ging je terug?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Even wat olie op t vuur gooien;
BoF!-uurrecord is zojuist op 32.700m gezet. Komt u maarNog een paar weken Brieenoord opknallen en ik rijd iedereen er weer af in Arnhem
![]()
Gewoon rondjes Rozenburg van een km of 8 dus nee het lag niet aan de windquote:
Tis nu bezig..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Gewoon rondjes Rozenburg van een km of 8 dus nee het lag niet aan de wind
Dauphine gaat los over een kwartierje oid
Wat een dag voor Gesinkquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat een dag voor Gesink![]()
Rij je als broekie van 23 even Contador, Evans & Valverde er af op de Madelaine
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:28 schreef -Raffie- het volgende:
Zo vandaag 92 km gefiets. Alleen jammer dat laatste stukje in ziekenauto was omdat ik hard onder uit ging.
@ ursel: Weet nog of ik 20 juni mee rijd. Fiets is namelijk beetje stuk en weet niet of ik die binnen een week gerepareerd krijg. Nu eerst maar eens hopen dat mijn koppijn een beetje over gaat.
Had me helm wel op maar kabeltje niet vast. Was helemaal kapot en dat kleine stukje naar huis kan wel. Vervolgens gevallen en wond aan em hoofd op gelopen. Man die het zag gebeuren had meteen ziekenauto gebeld. Valt allemaal wel mee maar ja fijn is anders.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:46 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Wat hebbie gedaan?
(los van op je bek gegaan)
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:28 schreef -Raffie- het volgende:
Zo vandaag 92 km gefiets. Alleen jammer dat laatste stukje in ziekenauto was omdat ik hard onder uit ging.
@ ursel: Weet nog of ik 20 juni mee rijd. Fiets is namelijk beetje stuk en weet niet of ik die binnen een week gerepareerd krijg. Nu eerst maar eens hopen dat mijn koppijn een beetje over gaat.
haterquote:
dat is niet wennen, dat is brainwashenquote:Op zondag 14 juni 2009 23:00 schreef Sickert het volgende:
[..]
hater![]()
Stem is heel apart en daar moet je van houden
ik vond het in het begin mwah.. maar naar mate je er vaker naar luisterd ga je er erg aan wennen
en zelfs mooi vinden, de man heeft zoveel emotie in zn stem
heet jij toevallig niet Frank?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:00 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dat is niet wennen, dat is brainwashen
emotie in zijn stem? had die zanger van Tokyo Hotel dat ook niet? en die klonk als een vrouw! ik zie een verband!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:04 schreef Sickert het volgende:
[..]
heet jij toevallig niet Frank?
die ambtenaar ook! ik zie een verband!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ontken iedere betrokkenheid met deze zogenaamde "stadsarbeider"![]()
dat geeft niet, je hebt Frank vernederdquote:Op zondag 14 juni 2009 23:09 schreef FJD het volgende:
Uiteindelijk wel met pingels verloren ondanks dat Frank met 8 man speelde maar goed
zijwieltjes nodig?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:08 schreef jpjedi het volgende:
Tering Raffie man..hoop dat je snel van je hoofdpijn af bent.
Gisteren mijn eerste rit van 59 km gedaan. Was werkelijk gebroken maar ben tevreden. Had alleen wel de klassieke fout gemaakt om niet uit te klikken met 1 poot en daarom gewoon om te flikkeren bij het oversteken.
had je wat?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:38 schreef ursel het volgende:
Nondeju, FOK! is terug en het eerste wat men doet is weer ieders gevoel van smaak sarren..
Joepie!quote:Op maandag 15 juni 2009 06:46 schreef jpjedi het volgende:
En weer een nieuwe week zwoegen!
Slechte naamgrappenquote:
ik deed het al voor de downtime!quote:Op zondag 14 juni 2009 23:38 schreef ursel het volgende:
Nondeju, FOK! is terug en het eerste wat men doet is weer ieders gevoel van smaak sarren..
en en en??quote:Op maandag 15 juni 2009 08:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ben je met een prima weertje heerlijk op Defqon.. kom je een paar amterdammers tegen terwijl een maat van me een feyenoord ketting omhad...Mja had hem nog gewaarschuwd.
Nu is de grote hamvraag natuurlijk of je het voor een Feyenoorder hebt opgenomen??quote:Op maandag 15 juni 2009 08:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ben je met een prima weertje heerlijk op Defqon.. kom je een paar amterdammers tegen terwijl een maat van me een feyenoord ketting omhad...Mja had hem nog gewaarschuwd.
En hoe hard die Amsterdammers op de vlucht zijn geslagenquote:Op maandag 15 juni 2009 08:31 schreef ursel het volgende:
Nu is de grote hamvraag natuurlijk of je het voor een Feyenoorder hebt opgenomen??
jij gaat met mensen om die een feyenoord ketting dragenquote:Op maandag 15 juni 2009 08:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ook scherpquote:Op maandag 15 juni 2009 08:33 schreef staticdata het volgende:
jij gaat met mensen om die een feyenoord ketting dragen
Zelfs met 8 man own ik hem nog! Daarvoor wel verloren met 2 mega kansen die op de paal en laat gingenquote:Op zondag 14 juni 2009 23:09 schreef FJD het volgende:
Stifjeskoning present
Alle stifjtes die ooit nog gemaakt worden zijn minderwaardig aan mijn geniale stift van vanavondFrank komt uit, ik stift de bal er overheen, de bal rolt/stuitert heel zachtjes richting doel, de keeper pakt de bal op en loopt vervolgens de bal in eigen doel
Ik ben nog ziek van het lachen
![]()
![]()
Uiteindelijk wel met pingels verloren ondanks dat Frank met 8 man speelde maar goed
Told you soquote:Op maandag 15 juni 2009 08:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ja, het varieerde ongeveer per dag geloof ik..quote:Op maandag 15 juni 2009 09:24 schreef dutch_cyclist het volgende:
Gaan we vanavond nog Ursel? Het is en blijft droog
Als je vanaf de A15 komt kan je de A325 opdraaien richting Nijmegen Lent. Ik zou de A12 en de A50 mijden rond dat tijdstip, altijd file.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:29 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, het varieerde ongeveer per dag geloof ik..
Heb voor de zekerheid wel alles meegenomen, dus wat mij betreft gaat ut door..![]()
Kan jij nog even laten weten waar ik het beste de auto kan droppen?
En als je iets eerder wilt afspreken, ik kan vanaf zo'n half 4 al gaan rijden.
Gaan we doen, ga ik ff voor half 4 weg. Is het nog vroeg en zal het nog wel meevallen met de files.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:56 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
Als je vanaf de A15 komt kan je de A325 opdraaien richting Nijmegen Lent. Ik zou de A12 en de A50 mijden rond dat tijdstip, altijd file.
In Lent kan je gratis parkeren bij het station, althans dat staat op de NS site. Vanuit Lent rijden we dan naar Nijmegen, zo'n 2 km.
Ik zal daar rond half 5 zijn
hey niels, gaj e nog naar dancevalley en/of extrema en/of nature one?quote:Op maandag 15 juni 2009 09:56 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
Als je vanaf de A15 komt kan je de A325 opdraaien richting Nijmegen Lent. Ik zou de A12 en de A50 mijden rond dat tijdstip, altijd file.
In Lent kan je gratis parkeren bij het station, althans dat staat op de NS site. Vanuit Lent rijden we dan naar Nijmegen, zo'n 2 km.
Ik zal daar rond half 5 zijn
Nee de feestjes zijn verleden tijd. Ben al een tijd niet meer naar een feestje geweest. Heb nu een andere opvulling gevondenquote:Op maandag 15 juni 2009 10:29 schreef Incolumis het volgende:
[..]
hey niels, gaj e nog naar dancevalley en/of extrema en/of nature one?![]()
Wat voor fiets rij jij eigenlijk? Heb wel eens een foto gezien maar kan het zo niet meer de geest halen.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:42 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
Nee de feestjes zijn verleden tijd. Ben al een tijd niet meer naar een feestje geweest. Heb nu een andere opvulling gevonden
lol mijn vriendin is helemaal losgeslagen dus moet wel meequote:Op maandag 15 juni 2009 10:42 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
Nee de feestjes zijn verleden tijd. Ben al een tijd niet meer naar een feestje geweest. Heb nu een andere opvulling gevonden
Je mist het belangrijkste deel; dat deel van m'n geniale stiftjequote:Op maandag 15 juni 2009 09:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zelfs met 8 man own ik hem nog! Daarvoor wel verloren met 2 mega kansen die op de paal en laat gingen
Kuota Kharmaquote:Op maandag 15 juni 2009 11:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wat voor fiets rij jij eigenlijk? Heb wel eens een foto gezien maar kan het zo niet meer de geest halen.
Dat stifje was weer eens te slecht alleen door mijn keeper werd ie geniaalquote:Op maandag 15 juni 2009 11:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Je mist het belangrijkste deel; dat deel van m'n geniale stiftjeKheb nu spierpijn vh lachen
Het komt allemaal wel weer goed. beetje blauw en geschaafd:Pquote:Op maandag 15 juni 2009 09:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sterkte Raffie. Klote ook dat je fiets kapot is.
Hoe laat ga je starten?quote:Op maandag 15 juni 2009 12:20 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Het komt allemaal wel weer goed. beetje blauw en geschaafd:P
Morgen fiets weg brengen en hopen dat hij weer voor vrijdag klaar is zodat ik zaterdag weer mee kan fietsen in de jan janssen classic
Mocht dat niet lukken, ik heb nog steeds mijn reserve fiets. Je kan ermee de Alp D'Huez op, dus dan moet de JJC ook wel lukken.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:20 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Het komt allemaal wel weer goed. beetje blauw en geschaafd:P
Morgen fiets weg brengen en hopen dat hij weer voor vrijdag klaar is zodat ik zaterdag weer mee kan fietsen in de jan janssen classic
nah pillekes doen hun werk sowieso welquote:Op maandag 15 juni 2009 11:58 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
Kuota Kharma
[ afbeelding ]
@Inco
Geen pillekes met alcohol combineren he
Gaat denk meer om hoe ik mezelf voelquote:Op maandag 15 juni 2009 12:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Mocht dat niet lukken, ik heb nog steeds mijn reserve fiets. Je kan ermee de Alp D'Huez op, dus dan moet de JJC ook wel lukken.
Ook geen onbelangrijke factoor nee..quote:Op maandag 15 juni 2009 12:36 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Gaat denk meer om hoe ik mezelf voelMaar dat bekijk ik donderdag/vrijdag.
Niet echt, moet zwagertje ff bellen nog.quote:Maar weet jij al hoe laat je wil gaan starten ?
Is al gesloten, alle 6000 kaarten zijn al verkocht, maar je kan natuurlijk wel gewoon meerijden natuurlijk..quote:Op maandag 15 juni 2009 13:13 schreef FJD het volgende:
Kun je je nog inschrijven voor die classic en wat kost da?
Raffie, mijn zwager en ik iig de 110. Volgens mij is er verder geen tijd of iets dergelijks afgesproken.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:26 schreef FJD het volgende:
Welke afstand ga je doen en wat ga je aan tijd doen?Lijkt me wel geinig
Volgens mij zit die rode stip precies boven Nijmegen rond kwart voor 5..quote:Op maandag 15 juni 2009 14:20 schreef dutch_cyclist het volgende:
Ja ik doe de 150.
Weet niet of we het droog houden, ziet er niet dreigend uit buiten, maar op buienradar wel.
Beslis om half 4 wel of we kunnen gaan
Ik twijfel efkes door. Ik kreeg afgelopen weekend wat last van m'n rug maar dat is volgens mij vooral door m'n manier van fietsen veroorzaakt. Maar goed, had ook al last van m'n reetquote:Op maandag 15 juni 2009 13:35 schreef ursel het volgende:
Raffie, mijn zwager en ik iig de 110. Volgens mij is er verder geen tijd of iets dergelijks afgesproken.
Niels, jij deed de 150 toch?
Verkoop je kontje dan een weekend eens niet achter het stationquote:Op maandag 15 juni 2009 16:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik twijfel efkes door. Ik kreeg afgelopen weekend wat last van m'n rug maar dat is volgens mij vooral door m'n manier van fietsen veroorzaakt. Maar goed, had ook al last van m'n reetDan is 110km misschien wat te optimistisch
Dan moet jij de enge binnenstad inquote:Op maandag 15 juni 2009 16:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Verkoop je kontje dan een weekend eens niet achter het station
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |