Uhmmmm... Waarom naar Garage Band? Ik wil gewoon mijn via Itunes gekochte track in Itunes omzetten naar Beltoon...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Huh! Lies en ik hebben gewoon een mp3tje omgezet in itunes en bewerkt met garageband. Geen andere software voor gebruikt hoor..
Als jij die dan hebt wil je daarmee gewekt gaan worden? Op zich wel een goeiequote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:16 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Uhmmmm... Waarom naar Garage Band? Ik wil gewoon mijn via Itunes gekochte track in Itunes omzetten naar Beltoon...
Er zijn wel workarounds maar dan zit je met 30 seconden... ik wil gewoon de volledige
Tja kwaliteit als beltoon.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:08 schreef Incolumis het volgende:
[..]
mp3 omzetten naar wat anders = slechte kwaliteit
Het Grote BoF! Topic: Waar Frankie stressed is!
daarom download ik ook vooral FLACquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:45 schreef jpjedi het volgende:
Hier ook!
[..]
Tja kwaliteit als beltoon.Sowieso is een mp3 al een gecomprimeerd bestand en geenszins te zien als kwaliteit.
En het dan ook nog eens door je kwaliteits speakers van je phone knallen uiteraard..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:45 schreef jpjedi het volgende:
Hier ook!
[..]
Tja kwaliteit als beltoon.Sowieso is een mp3 al een gecomprimeerd bestand en geenszins te zien als kwaliteit.
Ik had het dan ook niet tegen jou maar tegen de TS en het plaatje in de OP..quote:
Ik neem toch de telefoon best snel op hoor..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:16 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Uhmmmm... Waarom naar Garage Band? Ik wil gewoon mijn via Itunes gekochte track in Itunes omzetten naar Beltoon...
Er zijn wel workarounds maar dan zit je met 30 seconden... ik wil gewoon de volledige
Juist...Op je handdoekje op het strand.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:59 schreef ursel het volgende:
[..]
En het dan ook nog eens door je kwaliteits speakers van je phone knallen uiteraard..
O, ik dacht het plaatje op mijn platenspelerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet tegen jou maar tegen de TS en het plaatje in de OP..
Stelletje prutsers hier..
Mooi manquote:
Dat is de koninginnenrit van de Dauphiné man.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:16 schreef FJD het volgende:
Ik mis de aankomst op Mont Ventoux en niet zo zuinig ookVandaag is er een India-meeting om 16:30 op gepland
Ik weet tquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:49 schreef jpjedi het volgende:
Dat is de koninginnenrit van de Dauphiné man.
[ afbeelding ]
![]()
Machen wir so!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik weet tZal ook pas laat thuis zijn dus echt zwaar zuigend. Ik zal m'n MSN client op m'n iPhone wel aanzetten, kun je me op de hoogte houden
Je kan beter vragen of hij er niet een heeft die het doetquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb je er niet één met NL commentaar? Erger me altijd aan de Franse taal
De stream is al afgelopen he..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je kan beter vragen of hij er niet een heeft die het doet
Krijg een Internal Server Error
Yup alles loopt op rolletjesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:49 schreef jpjedi het volgende:
Heb je het voorlopig koopcontract getekend?
Hoe gaat t klussen? Bijna klaar? Dan heb ik nog wel een laminaatje om te leggenquote:
Wanneer kan je in je huissie?quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoe gaat t klussen? Bijna klaar? Dan heb ik nog wel een laminaatje om te leggen
Als financiering rond is krijg ik de sleutelquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:49 schreef staticdata het volgende:
Wanneer kan je in je huissie?
Dus als je internet hebt ga je over??quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Als financiering rond is krijg ik de sleutelZal nog drie a vier weken duren. Dan nog wat klussen, zal twee a drie weken duren en dan ist leefbaar. Kleine klussen en nieuwe meubels enzo daar kom ik wel overheen voor een paar weken dus daar ga ik niet op wachten
Met tethertering op m'n iPhone kan ik al direct internetten dus geen enkel probleemquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Met tethertering op m'n iPhone kan ik al direct internetten dus geen enkel probleem
Zit in Apple OS 3.0. Ik begrijp dat je als Windows gebruiker gewend bent om voor elke nieuwe feature opnieuw te moeten betalen maar bij Apple doen ze daar niet zo moeilijk over.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:37 schreef ursel het volgende:Alsof jij gelijk de nieuwe iPhone gelijk gaat halen..
Cool, Coolquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Als financiering rond is krijg ik de sleutelZal nog drie a vier weken duren. Dan nog wat klussen, zal twee a drie weken duren en dan ist leefbaar. Kleine klussen en nieuwe meubels enzo daar kom ik wel overheen voor een paar weken dus daar ga ik niet op wachten
Tis nog gratis parkeren daar en ruimte zat. Kan er wel een parkeerplaats bijkopen maar neem toch geen auto mee naar Rotterdamquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:43 schreef staticdata het volgende:
Cool, Cool
Zit er ook al een gratis parkeervergunning bij
Is goed, doen wequote:Op woensdag 10 juni 2009 09:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis nog gratis parkeren daar en ruimte zat. Kan er wel een parkeerplaats bijkopen maar neem toch geen auto mee naar Rotterdam
We kunnen trouwens vrijdagmiddag zelfs even gaan kijkenKan gewoon de sleutel ophalen bij de makelaar om maten te gaan meten.
Jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:59 schreef staticdata het volgende:
Is goed, doen we. WE hadden toch de 19e, afgesproken?
Of gewoon de sleutel om half 5 naar een sleutelboer brengen, half uurtje wachten, tot de replica klaar is. Dan naar de makelaar en kunnen we de hele avond metenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja
Kijken wel even met het huis, pest is nml wel dat de sleutel dan voor half 6 weer bij de makelaar moet zijn dus moeten we wel zo rond half 5 bij t appartement zijn.
Sleutelboeren zijn wel erg traag bij julliequote:Op woensdag 10 juni 2009 10:28 schreef staticdata het volgende:
[..]
Of gewoon de sleutel om half 5 naar een sleutelboer brengen, half uurtje wachten, tot de replica klaar is. Dan naar de makelaar en kunnen we de hele avond meten
Zei m'n zus ook al ja maar dan zul je vervolgens zien dat de buren de politie bellen en dat we opgepakt worden voor inbraakquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:28 schreef staticdata het volgende:
Of gewoon de sleutel om half 5 naar een sleutelboer brengen, half uurtje wachten, tot de replica klaar is. Dan naar de makelaar en kunnen we de hele avond meten
Ze zijn al heel de week aan het kutten met de AH aktiesquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Zei m'n zus ook al ja maar dan zul je vervolgens zien dat de buren de politie bellen en dat we opgepakt worden voor inbraakDan wachten we wel gewoon een paar weken extra
Jumbo actie in SpitsGeniaal
Wat is zo geniaal aan die actie? Hun site werkt niet eens???quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Zei m'n zus ook al ja maar dan zul je vervolgens zien dat de buren de politie bellen en dat we opgepakt worden voor inbraakDan wachten we wel gewoon een paar weken extra
Jumbo actie in SpitsGeniaal
Geen thetering in NL voorlopigquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Zit in Apple OS 3.0. Ik begrijp dat je als Windows gebruiker gewend bent om voor elke nieuwe feature opnieuw te moeten betalen maar bij Apple doen ze daar niet zo moeilijk over.
misschien wordt Frank nu wakker
In je mailquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat is zo geniaal aan die actie? Hun site werkt niet eens???
Service Packs van Microsoft zijn ook gratisquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Zit in Apple OS 3.0. Ik begrijp dat je als Windows gebruiker gewend bent om voor elke nieuwe feature opnieuw te moeten betalen maar bij Apple doen ze daar niet zo moeilijk over.
misschien wordt Frank nu wakker
Microsoft is vet beterder dan Applequote:Op woensdag 10 juni 2009 12:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Service Packs van Microsoft zijn ook gratis
http://www.cyclingnews.com/news.php?id=news/2009/jun09/jun10news2quote:UCI to take action, Tour riders face army of testers
The International Cycling Union (UCI) announced that it will be taking disciplinary action against an undisclosed number of professional riders whose biological passports have shown abnormal results, at a press conference in Paris on Wednesday.
"The riders will be informed early next week," said UCI president Pat McQuaid, according to AFP. "We will inform their teams and national federations. We will [then] name the riders and will start disciplinary proceedings against them."
McQuaid did not reveal the names of the riders involved nor the teams effected. Sources within the UCI have indicated that the names of riders could emerge on Monday of next week.
McQuaid went on to explain that the UCI would not itself be suspending the named riders, instead leaving it to teams to decide what action should be taken immediately against their riders. "There will be no provisional suspension. It will be up to the teams to decide what they do," said McQuaid.
The UCI president also revealed that riders in next months Tour de France will face the biggest anti-doping army ever seen at a major sports event.
AFP reported that improved relations between the UCI and the various anti-doping agencies will ensure the most comprehensive testing procedures in cycling's history. "The Tour de France in 2009 will probably be the most tested sports event in history," McQuaid said.
"Our [the UCI and testing agency AFLD] collaboration at the Paris-Nice race (in March) worked extremely well, we continued discussions and came up with an anti-doping programme leading up to and through the 2009 TDF," added McQuaid.
"During the race we will do three to four hundred tests. Tour officials have provided us with a long list of riders likely to be racing the Tour."
The news comes just a day after rider Antonio Colom, was suspended by his team, Russian squad Team Katusha. The Spaniard returned a positive test for the banned blood agent EPO. The rider is currently awaiting the results of testing on his B-sample.
Doping vrij heb ik de Tour de BoF! ruimschoots gewonnenquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:39 schreef staticdata het volgende:
Wielrennen zonder doping is niet meer mogelijk schijnt ......
ja omdat er niemand beschikbaar was om die uilenzeik van jou te checken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Doping vrij heb ik de Tour de BoF! ruimschoots gewonnen
Nee omdat de rest wel doping had gehad, maar die was niet echt stimulerendquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja omdat er niemand beschikbaar was om die uilenzeik van jou te checken.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee omdat de rest wel doping had gehad, maar die was niet echt stimulerend
Voor de lievhebbers deze keer een stream in het Frans en Japansquote:Top-10 op dit moment;
1 Bert GRABSCH THR 00:51:26.480
2 Koos MOERENHOUT RAB a 1:19
3 Mikel ASTARLOZA CHARREAU EUS 0:01:23
4 Rinaldo NOCENTINI ALM 0:01:24
5 Robert GESINK RAB 0:01:43
6 Joost POSTHUMA RAB 0:01:47
7 Lazlo BODROGI KAT 0:02:08
8 Jürgen VAN DE WALLE QST 0:02:11
9 Ivan BASSO LIQ 0:02:15
10 Simon SPILAK LAM 0:02:15
Ik was zelfs eerder boven dan de dopingbusquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:07 schreef jpjedi het volgende:
ja omdat er niemand beschikbaar was om die uilenzeik van jou te checken.
het zijn allemaal middenveldersquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:20 schreef jpjedi het volgende:
nog even trouwens en Real heeft alleen maar spitsen volgend seizoen.
PMquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:30 schreef IJsmuts het volgende:
@ursel: kan je ff je mobiel nr op de PM gooien? ik moet mn site over 2 mnd in de lucht hebben
voor jou hou ik wel een dagje vrijquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoe gaat t klussen? Bijna klaar? Dan heb ik nog wel een laminaatje om te leggen
Dat weet ik pas als ik de douchebak er uit heb geslooptquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:05 schreef Sickert het volgende:
tegelen? of enkel een kastje plaatsen/douchebak etc?
Leuk man dat werken in Utrechtquote:Op donderdag 11 juni 2009 07:13 schreef ursel het volgende:
kolere. Is gewoon heel de A12 afgesloten.
werken in 030quote:Op donderdag 11 juni 2009 07:13 schreef ursel het volgende:
kolere. Is gewoon heel de A12 afgesloten.
Yupz! Als je iemand vind, hou me dan ook op de hoogte.. Het is vanaf 16:00 op Eurosport.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:08 schreef FJD het volgende:
Werken bij je baas
Zeg Arie, als jij meeting met diner hebt dan kun je me zeker niet op de hoogte houden van Dauphine
ff checken of we dat mobiel kunnen ontvangen..quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Yupz! Als je iemand vind, hou me dan ook op de hoogte.. Het is vanaf 16:00 op Eurosport.
Ik zit in een meeting dus dat lijkt me niet echt handigquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:21 schreef ursel het volgende:
ff checken of we dat mobiel kunnen ontvangen..
Nee is helaas niet op sporza... Die vinden de ronde van Zwitserland belangrijker..quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik hoop dat het ook op sporza is
Als het goed is heb ik tot 15:30 mijn laatste vergadering dus dat zou moeten passen.
Als ik het kan kijken zal ik geinteresseerde wel via msn op de hoogte houden
Ik beloof niks, maar ga het wel proberen.
In een meeting MSN-en is wel zo handig wou je zeggen..quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zit in een meeting dus dat lijkt me niet echt handig
Bewegend beeld valt enorm op, af en toe verspringend MSN scherm niet. Plus dat je dan ook nog de vergadering kan volgen aangezien je alleen maar een paar highlights voorbij ziet komenquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:56 schreef ursel het volgende:
In een meeting MSN-en is wel zo handig wou je zeggen..
Het voordeel van flexibel met je werktijden (incl. weekenden) omgaan is dat je je met dit soort dingen niet schuldig hoeft te voelenquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:46 schreef RudyCarell het volgende:
Of je gaat gewoon werken...
Precies! De ene week werk je je helemaal de tering, zodat je de week erna 1 uurtje wielrennen kan kijkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Het voordeel van flexibel met je werktijden (incl. weekenden) omgaan is dat je je met dit soort dingen niet schuldig hoeft te voelen
channelchooser anders?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
KAK!
Justin.tv werkt ook niet op kantoor
Kijken of ik vanmiddag weer thuis kan werken
Oehquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ga jij naar Rammstein Static? Ik twijfel nog, zijn wel altijd toffe shows met vuur enzoVoorverkoop begint trouwens morgen al!
Muse is ook erg gaaf Live. Heb ze al 4x live gezien op diverse festivals, spelen erg strak
Ook de sfeer, maar die wordt volgens Frankie niet gemaakt bij ander soort feesten..quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dacht dat jij voor de muziek ging als ik een discussie herinner met Fer over dit onderwerp?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dacht dat jij voor de muziek ging als ik een discussie herinner met Fer over dit onderwerp?
Gaan ze nu met 11 spitsen spelen ofwa?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Cristiano Ronaldo naar Real Madrid voor 93 miljoen euro! WTF...
Homo kan toch ook op het middenveld?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Gaan ze nu met 11 spitsen spelen ofwa?
De toppers?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Ook de sfeer, maar die wordt volgens Frankie niet gemaakt bij ander soort feesten..![]()
Ik ga vrijdag lekker naar de Toppers..![]()
DAT is pas een show..![]()
Dat lijkt mij ook enorm lachen voor een avondje.. Alleen jammer dat het in de arena is, wat dus eigenlijk na ieder concert wel gezeik op het geluid gaat leveren..quote:
niet dat dit problemen gaat opleveren bij de Toppers.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook enorm lachen voor een avondje.. Alleen jammer dat het in de arena is, wat dus eigenlijk na ieder concert wel gezeik op het geluid gaat leveren..
Vorig jaar nog welquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:05 schreef jpjedi het volgende:
Denk
[..]
niet dat dit problemen gaat opleveren bij de Toppers.
een Bof!fer op het middenveldquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Homo kan toch ook op het middenveld?
gaat mijn vriendin zaterdag naar toequote:Op donderdag 11 juni 2009 12:01 schreef ursel het volgende:
[..]
De toppers ja..
Leipe shit man..![]()
Geweldige sfeer en show..![]()
quote:Wo 15 juli - Melkweg Rabozaal
Special set!
Wie Jamie Lidell eerder op het podium aan het werk heeft gezien weet dat we hier te maken hebben met één van de meeste enerverende live-acts van de afgelopen jaren. Begonnen als een experimentele pionier op het gebied van electronica, pop en soul, heeft Lidell zich de laatste paar jaar vooral toegelegd op het laatste genre. Zijn dansbare funk doet denken aan het beste van artiesten als Prince en George Clinton, aangevuld met de soul uit de roemruchte Motownsound.
Op deze avond geeft Jamie Lidell een speciaal optreden waar intieme uitvoeringen van zijn latere op soul geënte songs afgewisseld zullen worden met zijn befaamde electronica freestyles. Op het podium zal hij worden bijgestaan door zijn magistrale, swingende begeleidingsband, genaamd Street Material, waarmee hij de nodige duetten zal doen. Daarnaast zal er ook genoeg ruimte zijn voor de het echte solomateriaal waar Lidell het gevecht zal aangaan met zijn elektronische apparatuur.
De nieuwe Rabozaal van de Melkweg heeft zowel staan- als zitplaatsen beschikbaar en biedt de ideale entourage voor een groots maar intiem concert. De afgelopen tournees van Lidell richtten zich met name op het subtielere werk, maar nu komt de geluidskunstenaar van weleer ook ruimschoots aan bod. Een uniek optreden dus, waarin de beide muzikale kanten van Jamie Lidell uitvoerig belicht zullen worden. Liefhebbers weten genoeg!
quote:#880444 +(732)- [X]
PROTOtype2k6: Hey Fel you know the difference between Michael phelps and Hitler?
Felathan: no clue proto.
PROTOtype2k6: At least Michael Phelps could finish a race.
Kopenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:05 schreef FJD het volgende:
Bospop kaartje kost 60,- en dan heb je uurtje Guano Apes, best veel geld...rest vh programma is best ruk nml. Plus dat ik niemand meekrijg![]()
Hawx trouwens voor 20,- op Gamehubs
Vind Ace Combat 6 beter... Hawx besturing zuigt... RS alleen voor kijken?!quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:05 schreef FJD het volgende:
Bospop kaartje kost 60,- en dan heb je uurtje Guano Apes, best veel geld...rest vh programma is best ruk nml. Plus dat ik niemand meekrijg![]()
Hawx trouwens voor 20,- op Gamehubs
quote:Guano Apes
Queensrÿche
Beth Hart
Fun Lovin' Criminals
Jeff Beck
Guus Meeuwis
Fiction Plane
Novastar
Foreigner
Paul Carrack
The Sheer
Niets mis mee hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:13 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Vind Ace Combat 6 beter... Hawx besturing zuigt... RS alleen voor kijken?!
Maar je gebruikt enkel de linkerstick om te vliegen das toch triest... Ik wil met de rechterstick YAWen!quote:
Interesseert mij dat?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:16 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Maar je gebruikt enkel de linkerstick om te vliegen das toch triest... Ik wil met de rechterstick YAWen!
[ afbeelding ]
Bekende ruknamen, dat kloptquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:13 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Vind Ace Combat 6 beter... Hawx besturing zuigt... RS alleen voor kijken?!
En er zijn best bekende namen hoor;
[..]
AHA! je kunt dus yawen met LB/RB! Dat wist ik nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Interesseert mij dat?
Linker stick voor "beneden/ boven en links/ rechts rollen" en LB/RB voor links/ rechts met de neus (zeg maar).
Werkt opzich wel goed
De schietknoppen zitten ook goed en met assistance off is het helemaal dikke pret![]()
Zei ook niet dat ze goed waren...quote:
2x op "gas" of op "rem".quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
AHA! je kunt dus yawen met LB/RB! Dat wist ik nietDan zal ik de controls ook wel kunnen aanpassen, de game is nl. wel vele malen mooier als Ace Combat! Ik had hem namelijk na 5 minuten uitgegooid vanwege de controls... En die assistance ga ik ook uitknallen...
Helaas werkt ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |