Uhmmmm... Waarom naar Garage Band? Ik wil gewoon mijn via Itunes gekochte track in Itunes omzetten naar Beltoon...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Huh! Lies en ik hebben gewoon een mp3tje omgezet in itunes en bewerkt met garageband. Geen andere software voor gebruikt hoor..
Als jij die dan hebt wil je daarmee gewekt gaan worden? Op zich wel een goeiequote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:16 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Uhmmmm... Waarom naar Garage Band? Ik wil gewoon mijn via Itunes gekochte track in Itunes omzetten naar Beltoon...
Er zijn wel workarounds maar dan zit je met 30 seconden... ik wil gewoon de volledige
Tja kwaliteit als beltoon.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:08 schreef Incolumis het volgende:
[..]
mp3 omzetten naar wat anders = slechte kwaliteit
Het Grote BoF! Topic: Waar Frankie stressed is!
daarom download ik ook vooral FLACquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:45 schreef jpjedi het volgende:
Hier ook!
[..]
Tja kwaliteit als beltoon.Sowieso is een mp3 al een gecomprimeerd bestand en geenszins te zien als kwaliteit.
En het dan ook nog eens door je kwaliteits speakers van je phone knallen uiteraard..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:45 schreef jpjedi het volgende:
Hier ook!
[..]
Tja kwaliteit als beltoon.Sowieso is een mp3 al een gecomprimeerd bestand en geenszins te zien als kwaliteit.
Ik had het dan ook niet tegen jou maar tegen de TS en het plaatje in de OP..quote:
Ik neem toch de telefoon best snel op hoor..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:16 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Uhmmmm... Waarom naar Garage Band? Ik wil gewoon mijn via Itunes gekochte track in Itunes omzetten naar Beltoon...
Er zijn wel workarounds maar dan zit je met 30 seconden... ik wil gewoon de volledige
Juist...Op je handdoekje op het strand.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:59 schreef ursel het volgende:
[..]
En het dan ook nog eens door je kwaliteits speakers van je phone knallen uiteraard..
O, ik dacht het plaatje op mijn platenspelerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet tegen jou maar tegen de TS en het plaatje in de OP..
Stelletje prutsers hier..
Mooi manquote:
Dat is de koninginnenrit van de Dauphiné man.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:16 schreef FJD het volgende:
Ik mis de aankomst op Mont Ventoux en niet zo zuinig ookVandaag is er een India-meeting om 16:30 op gepland
Ik weet tquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:49 schreef jpjedi het volgende:
Dat is de koninginnenrit van de Dauphiné man.
[ afbeelding ]
![]()
Machen wir so!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik weet tZal ook pas laat thuis zijn dus echt zwaar zuigend. Ik zal m'n MSN client op m'n iPhone wel aanzetten, kun je me op de hoogte houden
Je kan beter vragen of hij er niet een heeft die het doetquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb je er niet één met NL commentaar? Erger me altijd aan de Franse taal
De stream is al afgelopen he..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je kan beter vragen of hij er niet een heeft die het doet
Krijg een Internal Server Error
Yup alles loopt op rolletjesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:49 schreef jpjedi het volgende:
Heb je het voorlopig koopcontract getekend?
Hoe gaat t klussen? Bijna klaar? Dan heb ik nog wel een laminaatje om te leggenquote:
Wanneer kan je in je huissie?quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoe gaat t klussen? Bijna klaar? Dan heb ik nog wel een laminaatje om te leggen
Als financiering rond is krijg ik de sleutelquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:49 schreef staticdata het volgende:
Wanneer kan je in je huissie?
Dus als je internet hebt ga je over??quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Als financiering rond is krijg ik de sleutelZal nog drie a vier weken duren. Dan nog wat klussen, zal twee a drie weken duren en dan ist leefbaar. Kleine klussen en nieuwe meubels enzo daar kom ik wel overheen voor een paar weken dus daar ga ik niet op wachten
Met tethertering op m'n iPhone kan ik al direct internetten dus geen enkel probleemquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Met tethertering op m'n iPhone kan ik al direct internetten dus geen enkel probleem
Zit in Apple OS 3.0. Ik begrijp dat je als Windows gebruiker gewend bent om voor elke nieuwe feature opnieuw te moeten betalen maar bij Apple doen ze daar niet zo moeilijk over.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:37 schreef ursel het volgende:Alsof jij gelijk de nieuwe iPhone gelijk gaat halen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |