Onderzoek onder brittenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:49 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)nde-vriendschap.html
En dan nog niet eens de mensen erbij geteld die je ook had WILLEN zoenenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
BUUUHUUUUUUUUUHik ben een slet! een rasechte slet! gedver!
Hehehequote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dan nog niet eens de mensen erbij geteld die je ook had WILLEN zoenen
En nog kleden ze zich kut.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:49 schreef Nouk84 het volgende:
jamaar... dit is echt iets van de laatste weken...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dan nog niet eens de mensen erbij geteld die je ook had WILLEN zoenen
Heyquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:48 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)nemen-verder-af.html
Jij wel johquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:38 schreef Klonterpot het volgende:
Het overkomt een man gewoon wel eens dat 'ie opeens met een man staat te zoenen, ook als hetero zijnde. Vooral als je probeert om twee meiden met elkaar te laten zoenen, en moet bewijzen dat hetero-hetero zoenen tussen twee verschillende sekses heel normaal is
Gefeliciteerd dat jij dat al wist.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:50 schreef mrbox het volgende:
Heydat zei ik al een poos , half juli komt echt de klap
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor het einde van de basisschool al met 4 meisjes gezoend had
en dan niet een oppervlakkig kusje op de wang ofzo.
idioten!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:49 schreef Nouk84 het volgende:
Dan is het nóg ERGER!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
jamaar... dit is echt iets van de laatste weken...
hee half je bent er weer! what happened? jij was toch een paar dagen weg ofzo?quote:
Ooh je wil nu toch in plaats van slet een hoerrrrr worden?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
jah, wrijf het er maar in.. ik ga een rood raampje huren! dan verdien ik er nog wat aan
een goedkope hoer?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh je wil nu toch in plaats van slet een hoerrrrr worden?
duh, RIJK wil ik worden!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh je wil nu toch in plaats van slet een hoerrrrr worden?
quote:
Keurig ventje!quote:
hoeveel mannen heb jij gezoend dan? DJ Ass?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
[..]
Keurig ventje!
Ik vond zoenen toen al heerlijk
eh nee, die teller staat op 0, en dat wil ik graag zo houden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoeveel mannen heb jij gezoend dan? DJ Ass?
oh kut dit ging niet meer over het mannen zoenen
Terecht!quote:
wat gebeurt er in juli dan volgens jou? dan kan ik vast gaan sparenquote:
trap ik hier in?quote:Beste Ik vond uw prachtige coupe en zag meteen dat het een liefhebber auto is, daarom ben ik bijna persoonlijk aangesproken . Ik ben bezeten van E30's... Ik sta er mee op, en ga er mee slapen... en wanneer ik uw wagen zag, hoewel hij van een klasse te hoog is vrees ik.. MOEST ik even mailen! Buiten de standaard vragen zoals, km-stand, eventuele gebreken, roest, mechanische minpuntjes (men weet nooit met wagens die al +15 jaar niet meer gebouwd worden) Aangezien ik student ben, en helaas zeker niet de hoofdprijs kan betalen, zou ik toch erg graag uw bodemprijs weten? Ik kan u alvast erg gerust verzekeren dat hij als meer dan heilig zal verzorgd en gereden worden! Vriendelijke groeten!
Zijn niet echt berichten waar ik op zit te wachtenquote:
ach voor jij rijk bent dat duurt nog wel ff, tegen die tijd neem ik aan dat kwaak wel weer iemand heeft volgeblaftquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dan pas? maar dan mogen we niet seksen..moet eerst Kwaak een singletje volblaffen
vaag bericht ookquote:
Ik kan al net doen alsof ik rijk ben...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach voor jij rijk bent dat duurt nog wel ff, tegen die tijd neem ik aan dat kwaak wel weer iemand heeft volgeblaftalthans ik hoop het wel voor hem.
ik dacht eerst dat het zo'n door de computer vertaalde mail was van een oostblokslet, maar het ging gewoon over auto's...quote:
Toch jammer, want snuit zit net op te scheppen dat hij 2 auto's heeftquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat het zo'n door de computer vertaalde mail was van een oostblokslet, maar het ging gewoon over auto's...
maar gaan slapen en opstaan met een auto wordt, althans in mijn bed, erg krapjes
daar trap ik niet in. ik wil eerst het bewijs zien.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik kan al net doen alsof ik rijk ben...2 auto's een boot en een penthouse
![]()
Nee het is gewoon iemand die mijn auto voor weinig wilt hebbenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat het zo'n door de computer vertaalde mail was van een oostblokslet, maar het ging gewoon over auto's...
maar gaan slapen en opstaan met een auto wordt, althans in mijn bed, erg krapjes
what happened?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is hier donker binnen.
En het onweert.
Past wel bij mn gevoel op het moment
Ach ja, je kan niet elke dag in een jubelstemming zijn he
*knuffel*quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is hier donker binnen.
En het onweert.
Ach ja, je kan niet elke dag in een jubelstemming zijn he
blijkbaar.... nja je kan nog de prijs noemen die je aan iedereen zou noemen.... of staat die er al bij?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
Nee het is gewoon iemand die mijn auto voor weinig wilt hebben
vandaar dat je JB een knuffel geeft?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
*knuffel*
Ik ben in een goeie bui vandaag
dank jequote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
*knuffel*
Ik ben in een goeie bui vandaag
neuh sparen heeft weinig zinquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat gebeurt er in juli dan volgens jou? dan kan ik vast gaan sparen
onee kut ik ging net meer geld uitgeven aan een schoonmaaksterarrogante kutjup die ik ben, maar ja mn huis wordt zo'n ranzige teringzooi anders
hoor je wel vaker...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
vaag bericht ookalsof iemand zoveel moeite gaat doen om zo'n lulverhaal op te hangen
Hey, heb ik weer een excuus om JB een dikke vette knuffel te gevenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
ah ok. nou ja dan zien we het wel he. als ik in eens heel arm word dan ehhhhh... kweetnie.... dan stop ik wel met eten en ga ik weer mn eigen huis schoonmaken.... dan word ik waarschijnlijk toch ontslagen...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
neuh sparen heeft weinig zinmaar wrs beginnen we dan pas echt de krisis te voelen
(maar dat is wat lastig te zeggen omdat de regerening elke keer acties onderneemt waardoor het uitgesteld word)
Niet echt hahaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:04 schreef erikje14 het volgende:
daar was ik weer, even AFK gaan is niet handig hier merk ik al
Komen ze bij mij niet ver meequote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:04 schreef rival het volgende:
ga mij lekker op mijn schuldgevoelens en humanitaire gevoelens aanspreken
Na jarenlang mij verstopt te hebben van het leven lijkt het erop dat alles wat ik mogelijk gemist zou hebben zich in een soort van stortvloed over me heen dendert. De laatste paar dagen waren spannend en ik moest tot inkeer komen om alles even te laten bezinken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hee half je bent er weer! what happened? jij was toch een paar dagen weg ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |