wil je erover praten?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
was het maar zo....zou een stuk minder vervelend zijn
Maar wel lekkerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:22 schreef Chanel5 het volgende:
Paling![]()
maar er wordt gezegd dat dat toch niet zo gezond is
Had nooit gegeten en wil wel alles proberen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik ook! Eerst lustte ik geen van beiden maar je moet het inderdaad leren eten
Ik lust ze nog steeds allebei niet. Net als wijn trouwensquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik ook! Eerst lustte ik geen van beiden maar je moet het inderdaad leren eten
Gek genoeg eet ik het niet eens zo heel vaak. Het hangt een beetje van de omstandigheden af, maar door het niet te vaak te eten blijft het een enorm lekkernij.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk ook een visliefhebber
Dat je op mister D lijkt.quote:
Nee, ik heb altijd een hekel gehad aan de politie. Denken altijd dat ze heel wat zijn met hun uniformpjequote:
Zeetong is het ultieme,mits in roomboter gebakkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gek genoeg eet ik het niet eens zo heel vaak. Het hangt een beetje van de omstandigheden af, maar door het niet te vaak te eten blijft het een enorm lekkernij.
Daar ben ik even stil vanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
neuh....maar als je het wil weten moet je ff mn blog lezen op hyves
Paling op zich is hartstikke gezond, zolang er maar geen dioxine in zit. En dat vind je tegenwoordig vrij vaak vis, maar daar kan die vis niets aan doenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:22 schreef Chanel5 het volgende:
Paling![]()
maar er wordt gezegd dat dat toch niet zo gezond is
dat hoeft niet.....ik heb er compleet vrede mee....wat klinkt dat weer stom...maar het is wel zoquote:
Eens in de paar weken ga in lunchen met mijn zus lunchen bij een zeevishandel in Rotterdamquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gek genoeg eet ik het niet eens zo heel vaak. Het hangt een beetje van de omstandigheden af, maar door het niet te vaak te eten blijft het een enorm lekkernij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |