Haring op een broodje is eigenlijk zonde. Ik doe het heel af en toe ook wel, maar 't is niet hetzelfde en het smaakt ook anders.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Normaal op een broodje maar nu, traditioneel, aan zijn staart door de uitjes gehaald en hoppetaaa. Hij is TOP. Morgen weer 1. We hebben er 5 gehaald en schoongemaakt waar we bij stonden.
nee hoor......ik blijf je] volgen totdat je gillend weg rentquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wou net gaan posten dat je kennelijk ons verlaten had
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee hoor......ik blijf je] volgen totdat je gillend weg rent
Ook lekker met een glas wijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:15 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben meer een Camembert type, iets meer smaak.
Kernhem is ook lekkehhquote:
Er zijn nog winkels openquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ook....maar heb geen brie of broodje in huis
Olijvenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kun je het niet beter omdraaien, met een glas wijn....
owquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zit een beetje aan huis vast deze week dus gaat niet lukken
Nu gaat D. vragen: Geboeid?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zit een beetje aan huis vast deze week dus gaat niet lukken
jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
ow
Nouja, hou het in gedachte voor de eerstvolgende mogelijkheid
Ja ik ook! Eerst lustte ik geen van beiden maar je moet het inderdaad leren etenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jaaa, heb ik een paar jaar geleden "leren"eten net zoals ansjovis.
alleen A is goedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En als de haring op is, dan gaan we voor gerookte makreel, zo warm van het vuur.![]()
![]()
Trouwens, alleen vis met een A erin is goed en gezond hè, dat we het maar weten
Jij bent duidelijk ook een visliefhebberquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En als de haring op is, dan gaan we voor gerookte makreel, zo warm van het vuur.![]()
![]()
Trouwens, alleen vis met een A erin is goed en gezond hè, dat we het maar weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |