Die schijten minder vloeibaar dan runderen, hou het dan maar op "gewone" koeienquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:00 schreef Chanel5 het volgende:
Gezien het formaat flats wat hier wel eens op de auto ligt, vermoed ik dat er olifanten in de boom zitten

Dat proef je gelijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:58 schreef Chanel5 het volgende:
Ze zijn dit jaar dan ook ruim 1 week later gevangen dan andere jaren.

quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja jammer...als je door had gerijmd dan........maja....

en een peperroomsausjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die ja, van dat ff om en om in de pan, met champignons

Ik snap 'm ineensquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik snap het ook niet...miss bedoeld pietje iets over een andere topic

Heb nog niet geproefd. Zag ook dat ze ietsje groter zijn dan de afgelopen jaren, alhoewel vorig jaar viel mee maar die 2 jaren daarvoorquote:

Had ik het toch goed gesnaptquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee niet over een ander topic. Ik rijmde door op af nadat de eerste rijm kaduuk was gegaan. Alleen zat Laysa er met een post tussen dus sloef 't nergens meer op
.

aha...dan gaan we door.....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee niet over een ander topic. Ik rijmde door op af nadat de eerste rijm kaduuk was gegaan. Alleen zat Laysa er met een post tussen dus sloef 't nergens meer op
.

quote:

Nouja zeg, mot jequote:

Niets is lekkerder dan een dag op het water in de zon, windkracht vijf of zes, de haven in, een ietwat rood/bruin verbrand hoofd, blikjes koud bier en haringen met uien en daarna een tukje doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb nog niet geproefd. Zag ook dat ze ietsje groter zijn dan de afgelopen jaren, alhoewel vorig jaar viel mee maar die 2 jaren daarvoor

Klinkt heel goedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niets is lekkerder dan een dag op het water in de zon, windkracht vijf of zes, de haven in, een ietwat rood/bruin verbrand hoofd, blikjes koud bier en haringen met uien en daarna een tukje doen.
En die haring, die moet vet zijn, moddervet

behalve die haring vind ik het heel mooi klinkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, niets is lekkerder is dan wel weer wat overdreven hè.![]()
Maar inderdaad, een lekkere moddervette haring in je keel laten glijden, samen met een blik bier in de ondergaande zon op het achterdek. Daar kan geen waterfiets tegenop, ook niet in de haven

Inderdaad, gewoon doenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:04 schreef Chanel5 het volgende:
Potverdorie, ik ga het doen.

Wat zou jij dan graag achterin je keel laten glijden?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
behalve die haring vind ik het heel mooi klinken

Ik wou net gaan posten dat je kennelijk ons verlaten hadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
behalve die haring vind ik het heel mooi klinken

Normaal op een broodje maar nu, traditioneel, aan zijn staart door de uitjes gehaald en hoppetaaa. Hij is TOP. Morgen weer 1. We hebben er 5 gehaald en schoongemaakt waar we bij stonden.quote:

euhm..........briequote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat zou jij dan graag achterin je keel laten glijden?![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |