Tuurlijk, logisch. Alleen dáár zitten ook veel users die TBO nauwelijks of helemaal niet gevolgd hebben en er een aversie tegen hebben. Dus dan maar in de SC van het bunkerforum. Zo pragmatisch hè..quote:
Je was de hele tijd naakt?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:47 schreef Laysa het volgende:
ik zei het toch...mwaohahaha...pff en nu ben ik echt aankleden
Dan zijn het ook geen echte RLS'ers, dus hebben ze daar sowieso niets te zoekenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk, logisch. Alleen dáár zitten ook veel users die TBO nauwelijks of helemaal niet gevolgd hebben en er een aversie tegen hebben. Dus dan maar in de SC van het bunkerforum. Zo pragmatisch hè..
Als je erom blijft vragen dan zal dat vast wel een keer gebeurenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Smart thinking. Voor je het weet stoot je weer iemand tegen de borst. Of knie.
Dat maken we zelf wel uit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:50 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zijn het ook geen echte RLS'ers, dus hebben ze daar sowieso niets te zoeken
Ik lees overal mee. Ook in LIF enzo. Ook dat maken "we" helemaal zelf uit.quote:
Ik lees ook in heel veel mee, maar ik post eigenlijk alleen hier of in de GC RLS, omdat ik misschien wel een beetje éénkennig benquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik lees overal mee. Ook in LIF enzo. Ook dat maken "we" helemaal zelf uit.
It's amaaaaaaaaazing!
Kindertjes die vragen worden toch overgeslagen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je erom blijft vragen dan zal dat vast wel een keer gebeuren
ik durf amper in de Gc Rls te postenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees ook in heel veel mee, maar ik post eigenlijk alleen hier of in de GC RLS, omdat ik misschien wel een beetje éénkennig ben
Ik bemoei me bijna overal meequote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees ook in heel veel mee, maar ik post eigenlijk alleen hier of in de GC RLS, omdat ik misschien wel een beetje éénkennig ben
Hier ook regen (en onweer) maar heb geen natte poesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:24 schreef Laysa het volgende:
het regent...zo het boven raampje naar binnen boven op de kat...die op mn vloerbedekking lag...wat een gezeik
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:35 schreef D. het volgende:
[..]
Hier ook regen (en onweer) maar heb geen natte poes
dat zal je leren...grapjes over katten makenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:47 schreef D. het volgende:
Ik wilde een grapje maken over Poes aaien en met Kleine spelen toen ik ineens van internet afgegooid was
Ik kijk wel uit voortaanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zal je leren...grapjes over katten maken
dat neem ik me ook altijd voor...alles netjes neerleggen...maar dan zoek ik wat en dan ligt alles weer overhoopquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:55 schreef evaxsis het volgende:
Hoi,
Mijn boekenkasten met wieltjes staan en op dit moment wordt er nog een linnenkast in het zijkamertje ik elkaar gezet, door de allerbeste (timmer)man
Nu kan ik eindelijk mijn linnengoed straks weer netjes in de kast leggen
bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:58 schreef Laysa het volgende:
en ik moet afwassen...dus ik ga maar even aan de slag
Wat een medelevenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja anders raak je miss in paniek en dat wil ik niet
Ik mag het nu gaan inruimen want hij is klaar en ik ben weer ¤100,= lichterquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat neem ik me ook altijd voor...alles netjes neerleggen...maar dan zoek ik wat en dan ligt alles weer overhoop![]()
Timmerman?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:55 schreef evaxsis het volgende:
Hoi,
Mijn boekenkasten met wieltjes staan en op dit moment wordt er nog een linnenkast in het zijkamertje ik elkaar gezet, door de allerbeste (timmer)man
Nu kan ik eindelijk mijn linnengoed straks weer netjes in de kast leggen
* bokst NMNSquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je erom blijft vragen dan zal dat vast wel een keer gebeuren
Hij heeft de linnenkast ook in elkaar gezet en hij heeft planken voor daarin gezaagd en volgens mij heb ik hem toch echt horen tikkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Timmerman?
Het is soms wel weerbarstig spul, van Ikea, maar dat er een hamer aan te pas moet komen dat klopt volgens mij niet hoor.
Dat zal dan toch wel voor het achterwandje zijn geweestquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hij heeft de linnenkast ook in elkaar gezet en hij heeft planken voor daarin gezaagd en volgens mij heb ik hem toch echt horen tikken
Of neem voor iedereen een kapsalon meequote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is die Eindhovense friettent daar een beetje goed? Ik ga direct uit 't werk. Of is 't een gevalletje 'wat is een waterfiets'
?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is die Eindhovense friettent daar een beetje goed? Ik ga direct uit 't werk. Of is 't een gevalletje 'wat is een waterfiets'
?
Dat denk ik wel, ik heb dat niet gezien want dat was in de zijkamerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal dan toch wel voor het achterwandje zijn geweest
Je kunt het toch ook in de trein op eten of is het een gevalletje van 'ik ga met de auto'?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
?
Een keer een OK broodje gehaald daar. Hoe het met de frituurmeuk is weet ik niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
?
Dat doe ik sowieso niet, ik heb er ook een pleurishekel aan als iemand anders dat doetquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:58 schreef Manu82 het volgende:
Je kunt het toch ook in de trein op eten of is het een gevalletje van 'ik ga met de auto'?
Ahquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:58 schreef Manu82 het volgende:
Je kunt het toch ook in de trein op eten of is het een gevalletje van 'ik ga met de auto'?
Toch maar teruglezen danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:05 schreef Copycat het volgende:
Wat ís een waterfiets? Buiten een fiets te water.
weet jij dat nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:05 schreef Copycat het volgende:
Wat ís een waterfiets? Buiten een fiets te water.
ach scattie toch das niet van die inslagquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:24 schreef D. het volgende:
Bliksem sloeg hier in
*nog hartkloppingen heeft van de knal
Ik hoorde hem ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:24 schreef D. het volgende:
Bliksem sloeg hier in
*nog hartkloppingen heeft van de knal
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:25 schreef D. het volgende:
[..]
Toch maar teruglezen dan
Een frietje met 2 frikandellen eronder
ja nijmegen bij onweer...oeh en weer een knal en flitsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik hoorde hem ook
En het stortregent hier nu
Nee, hij klopt altijd, maar net ietsje harder dan normaalquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
ach scattie toch das niet van die inslag![]()
Jawel, dat is bak patat met twee frikadellen eronder.quote:
3quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
een friet speciaal met uitjes erbij en 3 frikandellen....en dan heb je ook nog een friet super
ghehe.......vals spelertquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel, dat is bak patat met twee frikadellen eronder.
Bij Laysa zijn het er 3quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
En van een taalpurist had ik toch wel verwacht dat ze frikandel ipv frikadel zou schrijvenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
ik zie het...ik maakte een foutjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:34 schreef D. het volgende:
[..]
Jij zei 3, en nee, zonder mag niet, want dan is het een frietje ,ayo/curry
Zijn allebei goed. Voor foodklanten gebruiken we hier steevast frikadel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:35 schreef D. het volgende:
En van een taalpurist had ik toch wel verwacht dat ze frikandel ipv frikadel zou schrijven
Ik heb geleerd dat frikadel toch echt fout is. De fabrikanten zetten ook frikandel op de verpakking. (al zegt dat ook niet allesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn allebei goed. Voor foodklanten gebruiken we hier steevast frikadel.
Ik heb er nog steeds geen gehadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:41 schreef Laysa het volgende:
ik krijg trek in een frietje waterfiets.....alweer
Ik hou toch liever de Dikke van Dale aan dan Wikiquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:41 schreef D. het volgende:
Ik heb geleerd dat frikadel toch echt fout is. De fabrikanten zetten ook frikandel op de verpakking. (al zegt dat ook niet alles)
Daarbij is frikadel ook iets anders
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frikadel
Die (tenminste de online versie) zegt ook frikandelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hou toch liever de Dikke van Dale aan dan Wiki.
De papieren versie zegt allebeiquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:45 schreef D. het volgende:
Die (tenminste de online versie) zegt ook frikandel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |