Het is te hopen van nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 07:11 schreef Light het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of dat wel de auto van TS of de vriend van TS is.
En dat is al even kansloos, was al meerdere malen gequote, maar voor de zekerheid nog maar een keertjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:48 schreef _Floddertje_ het volgende:
Eerst trappen jullie TS (die de OP inmiddels heeft verwijderd) <knip>
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:09 schreef Shaienne het volgende:
okee, bedankt voor de antwoorden. Het gaat niet om mij, maar om mijn partner die al jaren zonder rijbewijs rijdt. Als hij in de problemen komt, kan mij niet zoveel schelen, maar hij rijdt ook met onze dochter in de auto en dat vind ik wel zorgelijk. Wij zijn niet getrouwd o.i.d., dus ik ben niet aansprakelijk als hij hierdoor schulden zou maken.
Sjeen heeft de OP inmiddels weer teruggeplaatst.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:26 schreef Sakura het volgende:
[..]
En dat is al even kansloos, was al meerdere malen gequote, maar voor de zekerheid nog maar een keertje
[..]
Welke verzekeringquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:55 schreef Pandora73 het volgende:
Overigens heeft het verlopen zijn van de APK niet per definitie gevolgen voor de verzekering. Ook niet in geval van een ongeval.
We sommen op:quote:Pas als blijkt dat er een defect aan de auto was, wat heeft bijgedragen tot het ontstaan van het ongeval, dat bij de APK naar boven zou zijn gekomen, pas dán heb je een probleem. Als je gewoon een ongeluk krijgt door te hard rijden of door rood of welke andere verkeersfout dan ook, dan heeft het feit dat je geen APK hebt geen consequenties.
Bovendien hoeft het feit dat een auto geen APK heeft, niet te betekenen dat hij per definitie ONveilig is. Er is alleen niet officieel *vastgesteld* dat hij wél veilig is. Maar hij kan dat natuurlijk ondertussen wel prima zijn.
Klopt ook, maar als je kinderen in een auto gaat vervoeren en dat doet iemand zonder rijbewijs, dan weet ik al genoeg, die auto komt echt niet door de apk keuring heen. Denk dat ze weinig geld hebben en dat haar vent daardoor zijn rijbewijs niet haalt, haar hele verhaal over een kind krijgen zonder te trouwen / samenlevingscontract e.d. te tekenen zegt ook al genoeg. Gewoon geen oog voor de toekomst hebben.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:55 schreef Pandora73 het volgende:
Bovendien hoeft het feit dat een auto geen APK heeft, niet te betekenen dat hij per definitie ONveilig is. Er is alleen niet officieel *vastgesteld* dat hij wél veilig is. Maar hij kan dat natuurlijk ondertussen wel prima zijn.
Een doosje merci is vaak genoeg hoor....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je iemand invalide rijdt, kan je beter nog een keer terugzetten. Doodrijden is een stuk goedkoper dan invalide.
Als je niet terugzet, kun je net zo goed stoppen met werken, want ze pakken je de rest van je leven alles af tot je net bijstand over hebt als je iemand 2 jaar het revalidatiecentrum in helpt.
Hahah ja voor de tegenpartij wel( of een bos bloemen voor op de kistquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:23 schreef ASroma het volgende:
[..]
Een doosje merci is vaak genoeg hoor....
Eerder andersom, een beetje kampergezin spelt Cheyenne waarschijnlijk als Shaiennequote:Op donderdag 11 juni 2009 12:52 schreef zagevent het volgende:
Volgens mij komt TS uit een kampergezin gezien haar nickname: Shaienne => Cheyenne.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |