Dover in het Spaans, volgens mij is het wel het enige nummer...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:14 schreef ranja het volgende:
Spaanstalig? Nee. Daar heb ik niks mee. Ik heb volgens mij maar van 1 Spaanse band een paar cd's en dat is Dover. Die zingen wel in het Engels.
Oja, Negu Goriak ook nog. Maar dat is ook niet Spaanstalig maar Basks.
Omg dit doet mij gelijk denken aan m'n vakantie deze zomer! Op Tenerife zat ik een beetje radio te luisteren op de enige zender die ik daar kon ontvangen (Cadena Dial) Dit nummer toen wel enige keren voorbij horen komen. Mooiquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:28 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
ik weet het de embed is uitgeschakelt
geniaal lekker nr
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:55 schreef RedFever007 het volgende:
Even een kickje. Ik zag zojuist deze video van Michael Bose en Shakira. Die laatste bewijst hier in ieder geval nog steeds goede muziek te kunnen maken na dat vreselijke She Wolf (Loba geldt hetzelfde voor)
Me encanta![]()
[..]
Omg dit doet mij gelijk denken aan m'n vakantie deze zomer! Op Tenerife zat ik een beetje radio te luisteren op de enige zender die ik daar kon ontvangen (Cadena Dial) Dit nummer toen wel enige keren voorbij horen komen. Mooi
quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:07 schreef Terreros85 het volgende:
Fito y los Fitipaldis nog niet genoemd?
Yepquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:58 schreef bazbo het volgende:
Laten we potdomme Amparanoia niet vergeten!
Volgens mij bedoelen we hetzelfdequote:Op zaterdag 26 september 2009 22:35 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Geniaal inderdaad
Loba is echt¿¡ por queeeeeee!?
![]()
Ik luister nuquote:Op maandag 22 maart 2010 22:17 schreef reem het volgende:
RedFever, wellicht vind je Aterciopelados uit Colombia wat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |