quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:15 schreef JeroenV het volgende:
El Canto Del Loco, mainstream pop/rockgroepje uit Madrid. Volgens mij de grootste band in Spanje, ik vind ze ook wel goed.
Verder Mana natuurlijk.
haha.. khad me post gemaakt en toen schoot me ook nog van alles binnen, mooi lijstje man!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:08 schreef Knoekie het volgende:
Zelf een half jaar in Spanje en Mexico gewoond. Ik luister vrijwel alleen maar Spaanse muziek op dit moment. Ook lekker dat ik gewoon mee kan zingen![]()
Julietta Venegas![]()
![]()
El Canto Del Loco![]()
(Naar een concert geweest in Mexico City)
La Quinta Estacion![]()
![]()
Carlos Santana![]()
![]()
Buena Vista Social Club![]()
![]()
Verder luister ik regelmatig naar
Belanova
Antonio Vega
Andres Calamaro
Jorge Drexler
Quique Gonzalez
Conchita (Ik kwam haar tegen in Madrid)
Revolver
Hombres G
Complices
Los Panchos
La Fuga
In de auto luister ik altijd naar Molotov
En dan vergeet ik gewoon CAFE TACUBA![]()
![]()
![]()
Ja ik ben er ook nog wel wat vergetenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
haha.. khad me post gemaakt en toen schoot me ook nog van alles binnen, mooi lijstje man!
![]()
jorge drexler is diep
quote:
oja natturlijkquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:21 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vergeet helemaal The Mars Volta
Ze hebben vooral Engelstalige nummers, maar ook wat Spaans.
quote:Op zondag 29 maart 2009 19:56 schreef happyme28 het volgende:
Mijn favo's:
Alejandro Sanz
Alex Ubago
David Bustamente
David Bisbal
Maar wat ik ook heerlijk vind is:
Maná
Mecano (en nee, niet Hijo de la luna, dat vind ik niets)
Leuk topic ditNog effe een paar zoeken.
Edit: ik zie nu dat Maná al genoemd was, vond het al raar dat het er niet stond, maar heb de Unplugged CD dus helemaal grijs gedraaid.
Oh en raar maar waar, Shakira vind ik in het Spaans ook heerlijk, maar in het Engels kan ik het niet aanhoren.
CD 'Dónde están los ladrones? ' vind ik fantastisch
als je van shakira houd idd... Kany Garcia heeft beetje 'dezelfde' stijl stem/muziekquote:Op zondag 29 maart 2009 21:28 schreef Knoekie het volgende:
Shakira heeft inderdaad goede nummersHeb ik veel naar geluisterd toen ik Spaans aan het leren was. Nu kan ik sommige liedjes zelfs meezingen.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:28 schreef sezten het volgende:
La madre del topo
De vrouw is van Andalusië, man uit Badalona.
Sinlache
Compleet Andalusisch
Fondo Flamenco
Idem.
El Arrebato
Andalusiër, de clip is ook mooi vind ik.
DJ Marta
Wat een topper, op evenementen is het zo bloedmooi. Fiesta del Fuego, Fuesta del Agua. Radicaaal![]()
Make
Een eerbetoon aan Antonio Puerta, voetballer van Sevilla. Geen idee waar Make vandaan komt eerlijk gezegd.
Dat is de spaanse muziek die ik luisterVind bijna alles wel mooi!
Klopt ja, ben je wel eens geweest?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:49 schreef U het volgende:
Jarabe de Palo kan ik ook altijd goed luisteren, komen ook nog wel meestal 1x per jaar naar NL (einde maand in Paradiso of Melkweg als ik het goed heb)
Vorig jaar in Tivoli de Helling, erg leuk concert!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:00 schreef HybridTheory het volgende:
[..]
Klopt ja, ben je wel eens geweest?
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:06 schreef ukga het volgende:
Tego Calderon; reggaeton/spaanse rap maar echt op het niveau; dont give a fuck
geweldige stem, en zit altijd lekker op de(originele) beat.
zoek maar ff het album; el abayrade (abayarde is een irritante vlieg geloof ik. vrij vertaald betekent het ook wel; kut kind)
heir een lekker nummertje;
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |