quote:
Nou ja, ik ben ziek, dus ik zat zelf ook niet in de trein.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:50 schreef mrbox het volgende:
We jammer dat ik het trein ritje met je gemist hebkluts
quote:
Niets ergs hopelijk ?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben ziek, dus ik zat zelf ook niet in de trein.
En kon hij het een beetje ?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Anders zoek ik mij even rot naar het topic
Hij kan heel goed masserenquote:
Nee joh, buikpijn, rugpijn, koppijn, niks bijzonders.quote:
En kaarslicht dan ?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:52 schreef Nouk84 het volgende:
Ligt eraan wat voor licht trouwens. Geen problemen met licht aan, maar dat licht in mijn slaapkamer is echt niet tof
quote:
Geoorloofdquote:
Ow de tijd van de maandquote:Op maandag 8 juni 2009 23:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee joh, buikpijn, rugpijn, koppijn, niks bijzonders.
zoenenquote:
Ik ken Kluts niet, maar ik heb niet het idee dat zij daarvoor thuis blijft.quote:
quote:
Wat reageer je fel, is het soms die tijd van de maand?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:56 schreef Nouk84 het volgende:
Daarbij vind ik het echt een kutconclusie, als een vrouw daar last van heeft is het niet direct "de tijd van de maand" hoor
Ik wist dat er iemand ging happen maar niet verwacht dat jij het wasquote:Op maandag 8 juni 2009 23:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ken Kluts niet, maar ik heb niet het idee dat zij daarvoor thuis blijft.
Daarbij vind ik het echt een kutconclusie, als een vrouw daar last van heeft is het niet direct "de tijd van de maand" hoor
ja hoor.... ik moet eigenlijk es slapen....quote:
Heldquote:Op maandag 8 juni 2009 23:58 schreef rival het volgende:
[..]
Wat reageer je fel, is het soms die tijd van de maand?
Vraag Jonkel even, je mag vast zijn hoodf wel even lenenquote:
Ga dan!quote:Op maandag 8 juni 2009 23:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja hoor.... ik moet eigenlijk es slapen....
en doe es lief tegen noukje!
Vuile flikker.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:58 schreef rival het volgende:
Wat reageer je fel, is het soms die tijd van de maand?
Je moest eens weten hoe graag ik hapquote:Op maandag 8 juni 2009 23:59 schreef mrbox het volgende:
Ik wist dat er iemand ging happen maar niet verwacht dat jij het was![]()
Zie mijn reactie hierbovenquote:
De mijne moet uit...ik hoef geen andere...zeker geen tweedehands exemplaarquote:Op maandag 8 juni 2009 23:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vraag Jonkel even, je mag vast zijn hoodf wel even lenen
Ook in kaarslicht ?quote:
*zoekt naar het knopje.. en zoekt.. en zoekt.. kan niks vindenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De mijne moet uit...ik hoef geen andere...zeker geen tweedehands exemplaar
hey......ga us slapen!...quote:Op maandag 8 juni 2009 23:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja hoor.... ik moet eigenlijk es slapen....
en doe es lief tegen noukje!
ja sorry sextekort dan ga ik altij zo flauw doen... wen er maar vast aanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Het wordt tijd voor mij om te slapen neuken
quote:
Doe wat je wiltquote:
En dat nog minstens 6/7 jaar!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:05 schreef Murmeli het volgende:
ja sorry sextekort dan ga ik altij zo flauw doen... wen er maar vast aan
geeft niet hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:05 schreef Murmeli het volgende:
ja sorry sextekort dan ga ik altij zo flauw doen... wen er maar vast aan
*poef*quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
*zoekt naar het knopje.. en zoekt.. en zoekt.. kan niks vinden*
Tot je volgende ONSquote:
quote:
aha... dus dat bedoelt dat meisje bij de slagerij als ze mij knipogend vraagt of het een onsje meer mag zijn!..quote:
Precies!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:11 schreef kwaakvaak het volgende:
aha... dus dat bedoelt dat meisje bij de slagerij als ze mij knipogend vraagt of het een onsje meer mag zijn!..
uhuhquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:11 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
aha... dus dat bedoelt dat meisje bij de slagerij als ze mij knipogend vraagt of het een onsje meer mag zijn!..
slapen... das het enige wat kwaak nu go doen... Onsjes zijn niet voor mij, ik wordt daar heel ongelukkig van, en ongelukkig zijn ben ik klaar meequote:
Heel goed!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:13 schreef kwaakvaak het volgende:
slapen... das het enige wat kwaak nu go doen... Onsjes zijn niet voor mij, ik wordt daar heel ongelukkig van, en ongelukkig zijn ben ik klaar mee
nee hoor dat doe ik niet, ik ben braaf en lief.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:12 schreef mrbox het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:19 schreef rival het volgende:
Truste lieve noukie!AaahhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee hoor dat doe ik niet, ik ben braaf en lief.nee maar i kga mijn leven niet verpesten enzo
dank je
Ach soms is vreemd ook wel net zo leukquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
* Murmeli heeft wel een heel wazig image hierzo
ik zou hem PMmen, die slaapt zegt iequote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:23 schreef mrbox het volgende:
Kwaak heb je die nieuwe iphone voice control gezien(phone zelf valt wat tegen maar die voice control
)
Hehehehehe singles die vreemdgaanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
misschine ben ik vreemd, dat is beter dan vreemdgaan
Moest het gewoon ff kwijtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik zou hem PMmen, die slaapt zegt ie
maar ja dat weet je nooit bij kwaak he
haha dat zou wel een toffe TT zijn ja... maar dat wordt morgen denk ik zoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hehehehehe singles die vreemdgaanleuke volgende TT
[..]
Moest het gewoon ff kwijtje reactie is ook al prima
Hoef jij niet naar je bedje ? Tis morgen geen woensdag ? wel gezellig zo hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha dat zou wel een toffe TT zijn ja... maar dat wordt morgen denk ik zo
ja moet wel, wil niet. deze week donderdag vrij maar dan moet ik smorgens om 8.15 bij de psychiater zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoef jij niet naar je bedje ? Tis morgen geen woensdag ? wel gezellig zo hoor
oeh zonde, daar kan je best kapot van terug komen (en heb je relatief weinig meer aan je dag)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja moet wel, wil niet. deze week donderdag vrij maar dan moet ik smorgens om 8.15 bij de psychiater zijn
Denk het hoewel ik denk ik ook zo mijn bedje ga opzoekenquote:
ja ik ga ook zo slapen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
oeh zonde, daar kan je best kapot van terug komen (en heb je relatief weinig meer aan je dag)
[..]
Denk het hoewel ik denk ik ook zo mijn bedje ga opzoeken
Ik ga ook slaap lekker meis !quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:43 schreef Murmeli het volgende:
ja, ik weet het zeker, i kga slapen. trusten box
Ik moet gewoon 'werken' hoor vandaagquote:
capucino bestaat niet dus ik zou voor espresso gaan als ik jou wasquote:
cappuccino danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
capucino bestaat niet dus ik zou voor espresso gaan als ik jou was
wat een kutleven heb jequote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:51 schreef KudFokker het volgende:
Ik word er zó chagrijnig van heh
Dit is gewoon al de 2e dag dat mijn ouders, mijn zussie & haar vriend kunnen uitslapen en ik gewoon om 6 uur op moet
Dat is heel zwaar hoor!quote:
ik zou wel willen dat het bij 2 dagen bleef...om 6 uur zit ik meestal al in de autoquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zou wel willen dat het bij 2 dagen bleef...om 6 uur zit ik meestal al in de auto
als ik om half 9 hier wil zijn moet ik welquote:
waarom heb je die 14 in je naam?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:03 schreef erikje14 het volgende:
ik mag morgen om 5.00 paraat zitten, das dus om een uur of 4.00 van huis![]()
leven van een netwerk engineer gaat niet over rozen
Dat meen je niet! wow..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als ik om half 9 hier wil zijn moet ik wel![]()
kut A2
Maar je weet dat getallen vaak gekoppeld worden aan leeftijd?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:07 schreef erikje14 het volgende:
vroeger, alsin heel lang geleden toen ik m'n hotmail accountje aanmaakte was erikje al weg, evenals erikje1, 2 3 enz, toen heb ik de sprong naar 14 gemaakt. Ik gebruik eingelijk altijd Erikje als nick tenzij die weg is, dan is de 2e keuze erikje14 (en die was hier vrij toen ik destijds m'n acocunt hier aanmaakte).
Heb d'r dus niets mee
I can top that, 5 uurquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zou wel willen dat het bij 2 dagen bleef...om 6 uur zit ik meestal al in de auto
quote:
Jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Getlost
Ga jij hier wat actie in aanbrengen.. tis erg stil hier
murmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
verkapt ik ben stoer met umts post?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:32 schreef KudFokker het volgende:
Ik moet over een uur naar Utrecht
Neem maar even mijn laptop met UMTS mee voor als ik me verveel
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Vanacht weer eens gedroomd dat ik op het toilet zat zonder deuren en dat ie overloopt. (droom ik regelmatig)
Dus ik dacht ik ga eens kijken.. dit zegt het internet:Dat het ook echt serieus te vinden isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got more game than Monopoly.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Vanacht weer eens gedroomd dat ik op het toilet zat zonder deuren en dat ie overloopt. (droom ik regelmatig)
Dus ik dacht ik ga eens kijken.. dit zegt het internet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik weet daar wel iets voor
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Natuurlijk, zijn hele boeken over geschreven hoorquote:
lekker geregeld.... check jij es ff je fobo... of eigenlijk stuur maar gewoon meteen een PMquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:31 schreef Den_Haag het volgende:
vanmiddag een afspraak in Uithoorn. nu lekker thuiswerken.
Dat ding is van mijn werkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:34 schreef getl0st het volgende:
[..]
verkapt ik ben stoer met umts post?
wat ga je in utrecht doen?
hey kingie! lekekr frambozen. ik moet mn aardbeien dringend opeten, die heb ik gisteren gehaald. gewoon vergeten....doozquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:38 schreef kingmob het volgende:
Hey murm
Hmmm, ik heb frambozen als 2e ontbijt![]()
[ afbeelding ]
Ziet dat er dan ongeveer zo uit?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk, zijn hele boeken over geschreven hoor
Dat deed ik vroeger vaakquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:39 schreef KudFokker het volgende:
Ik droom bijna elke nacht dat ik kan vliegenben benieuwd wat dat betekent
en je nodigt mij dan niet eens uit? tsssquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:41 schreef KudFokker het volgende:
Frambozen met een glas champagne
Had ik laatst bij de bbq
Nee geen tussendeuren.. grote openbare ruimte.. dus iedereen kan je zien en naast je staan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:41 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ziet dat er dan ongeveer zo uit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je droomde dus dat je vloog maar dat je het eigenlijk niet kon.... en dat durf jij op fok te zettenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger vaak![]()
en dan ging ik echt fladderen met mijn armen... of een soort van zwembeweging maken... soms moest ik echt mijn stinkende best doen
Astu: http://www.droominfo.nl/droomwoordenboek/droom/uitleg/index.php?c=droomwoordenboek&m=search&droom=Vliegenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:39 schreef KudFokker het volgende:
Van welke site heb je dat Cue?
Ik droom bijna elke nacht dat ik kan vliegenben benieuwd wat dat betekent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
ik onthoud mijn dromen nooit. toen ik net aan mn medicijnen zat droomde ik echt weird maar dat is na een paar weken weer overgegaanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:42 schreef kingmob het volgende:
Ik heb jarenlang gedroomd dat ik mijn verfijnde motoriek verloor tijdens een sport (meestal hockey of voetbal). Vaak viel ik uiteindelijk en kon ik ook niet meer opstaan. Uiteindelijk kon ik ook niet meer praten. Ja hele leuke droom was dat altijd
Zomaar verdwenen gelukkig![]()
Nog steeds ga ik voortdurend dood enzo in mijn dromen
Hmm, heb ik als ik migraine krijg, maar dan voor 't echie, kan ik niet meer uit m'n woorden komen :/quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:42 schreef kingmob het volgende:
Uiteindelijk kon ik ook niet meer praten. Ja hele leuke droom was dat altijd
Dat lees jij heul niet goedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je droomde dus dat je vloog maar dat je het eigenlijk niet kon.... en dat durf jij op fok te zetten![]()
mietje!
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Astu: http://www.droominfo.nl/droomwoordenboek/droom/uitleg/index.php?c=droomwoordenboek&m=search&droom=VliegenBen leuk om me in te gaan verdiepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik vlieg altijd als een acrobaat!
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Er zit een voordeel aan dromen vergeten, ik onthoud ze nu ook meestal niet meer, behalve als ik slecht slaap. Dan gaan in je herrineringen namelijk werkelijkheid en dromen door elkaar lopen en dat is zwaar irritant. Niet dat je denkt dat je echt gevlogen hebt, maar de wat meer aardse zaken wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik onthoud mijn dromen nooit. toen ik net aan mn medicijnen zat droomde ik echt weird maar dat is na een paar weken weer overgegaanwel jammer want ik beleefde echt de meest vreemde avonturen (alleen weet ik nu niet meer wat)
dat past goed hoor, alleen het werkt niet zo bestquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:48 schreef KudFokker het volgende:
En ja hoor, nóg een mongool op mijn werk die het voor elkaar gekregen heeft om een USB kabel in de UTP aansluiting te proppen!
Je kan zeggen wat je wilt, maar het past wel gewoon en sluit netjes aanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:48 schreef KudFokker het volgende:
En ja hoor, nóg een mongool op mijn werk die het voor elkaar gekregen heeft om een USB kabel in de UTP aansluiting te proppen!
Ik word altijd door een hond gebeten in mijn rugquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ben leuk om me in te gaan verdiepen!
Ik vlieg altijd als een acrobaat!
Klinkt pijnlijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:50 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik word altijd door een hond gebeten in mijn rug
ik ga vooral dromen als ik in slaap val geloof ik. dan zit ik in de randstadrail te dromen enzo. en dan krijg ik vaak ook kleine stuipjes in mn armen of benen. maar dat is van die kutpillen. hopelijk krijg ik vanaf donderdag andere....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:48 schreef kingmob het volgende:
[..]
Er zit een voordeel aan dromen vergeten, ik onthoud ze nu ook meestal niet meer, behalve als ik slecht slaap. Dan gaan in je herrineringen namelijk werkelijkheid en dromen door elkaar lopen en dat is zwaar irritant. Niet dat je denkt dat je echt gevlogen hebt, maar de wat meer aardse zaken wel.
En als je lang genoeg niet slaapt ga je dromen terwijl je wakker bent. Hallucineren zonder drugs![]()
verrassendquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:51 schreef erikje14 het volgende:
Hmm, vrijdag een bedrijfsuitje, denk niet dat ik ga
Mijn ex had dat ook, weet je zeker dat het van de pillen komt? Ik zei altijd weltrusten als d'r rechterarm zo'n raar trekje maakte, dat was altijd luttele seconden voordat ze echt in slaap viel. Maar dan ook echt altijdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ga vooral dromen als ik in slaap val geloof ik. dan zit ik in de randstadrail te dromen enzo. en dan krijg ik vaak ook kleine stuipjes in mn armen of benen. maar dat is van die kutpillen. hopelijk krijg ik vanaf donderdag andere....
Zo'n schrik reactie bedoel jequote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ga vooral dromen als ik in slaap val geloof ik. dan zit ik in de randstadrail te dromen enzo. en dan krijg ik vaak ook kleine stuipjes in mn armen of benen. maar dat is van die kutpillen. hopelijk krijg ik vanaf donderdag andere....
Ja dat is echt kut wakker wordenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:51 schreef kingmob het volgende:
[..]
Klinkt pijnlijk![]()
Ook kut is dat vallen vlak voor je in slaap valt. Is niet goed voor m'n hart...
Dan word je ook helemaal bezweet en klam wakkerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:54 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ja dat is echt kut wakker worden
Hart in je keel en ook echt het gevoel dat je gebeten word bij het wakker worden
Dat vallen heb ik ook vaak!is het bij jou dan ook net of je nog valt als je wakker wordt?
Ja, ik heb ook wel eens gedroomd dat ik tegen een muur liep en toen gooide ik me in m'n slaap ook echt tegen de muurquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:54 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ja dat is echt kut wakker worden
Hart in je keel en ook echt het gevoel dat je gebeten word bij het wakker worden
Dat vallen heb ik ook vaak!is het bij jou dan ook net of je nog valt als je wakker wordt?
Ik kon het altijd, moest er soms gewoon iets harder voor werken dan andersquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jawel dat lees ik prima maar jij wilt het niet horen
waarom niet?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:51 schreef erikje14 het volgende:
Hmm, vrijdag een bedrijfsuitje, denk niet dat ik ga
Dat is heel natuurlijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:52 schreef Cuegirllie het volgende:
En mijn dromen over seks betekent gewoon dat ik een tekort heb
mjah, waarom wel ?quote:
ghehe, dat zou ik niet eens herkennen denk ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat is heel natuurlijk![]()
Ik droom in die categorie vooral over dat ik verliefd word
Beetje socializen manquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:57 schreef erikje14 het volgende:
[..]
mjah, waarom wel ?
Avondje pokeren met de afdeling en wat te knauwen, ach, kan ook wel gaan, scheelt een avondje koken
dat is natuurlijk ook een optie.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:57 schreef kingmob het volgende:
Dat is heel natuurlijk![]()
Ik droom in die categorie vooral over dat ik verliefd word
Ik zie de reden om niet te gaan nergens?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:57 schreef erikje14 het volgende:
[..]
mjah, waarom wel ?
Avondje pokeren met de afdeling en wat te knauwen, ach, kan ook wel gaan, scheelt een avondje koken
Is heel kut wakker worden omdat dat gevoel dan zo uit je 'wegebt'. En dan blijf je met een soort van kater overquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat is natuurlijk ook een optie.
Ik ben nog nooit verliefd geworden in een droom
voordat ik die pillen had had ik het zo goed als nooit, nu heb ik het bijna altijd. hoewel in bed wordt het wel steeds minder bedenk ik me. mijn ex die had het ook en die slikte ook die pillen (maar wel een ander soort) maargoed ik vind die stuipne niet het ergste van die rommel. gespannend gevoel 24/7 in mijn lichaam is erger.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:53 schreef kingmob het volgende:
[..]
Mijn ex had dat ook, weet je zeker dat het van de pillen komt? Ik zei altijd weltrusten als d'r rechterarm zo'n raar trekje maakte, dat was altijd luttele seconden voordat ze echt in slaap viel. Maar dan ook echt altijd
Lekker sociaal doen!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:57 schreef erikje14 het volgende:
[..]
mjah, waarom wel ?
ik ook niet maar heb wel regelmatig gedroomd dat eenvriendje van me dood ging of dat hij bij me wegliep en ik maar roepen dat ie niet weg mocht gaan. maargoed dat droom ik alleen als ik depressief ben geloof ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat is natuurlijk ook een optie.
Ik ben nog nooit verliefd geworden in een droom
Mjah, is m'n trainingsavond van de volleybal en ik hou helemaal niet van uitgaan en ook niet van pokerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:59 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik zie de reden om niet te gaan nergens?
Beide dingen die ik nooit doequote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:01 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker sociaal doen!
onder de mensen zijn...
dan blijf je alleen bij het eten. is wel goed om even je gezicht te laten zien. al ga je een uurtje.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:03 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Mjah, is m'n trainingsavond van de volleybal en ik hou helemaal niet van uitgaan en ook niet van poker
Ja, dan leer je na verloop van tijd ook de dingen kennen die je zegt te missenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:03 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Beide dingen die ik nooit doeMaar goed, misschien eens mee beginnen
Als je depressief bent, zijn je gedachten natuurlijk ook anders.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:03 schreef Murmeli het volgende:
ik ook niet maar heb wel regelmatig gedroomd dat eenvriendje van me dood ging of dat hij bij me wegliep en ik maar roepen dat ie niet weg mocht gaan. maargoed dat droom ik alleen als ik depressief ben geloof ik.
Waarom nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:03 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Beide dingen die ik nooit doeMaar goed, misschien eens mee beginnen
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:06 schreef KudFokker het volgende:
Poker is echt fokking gruwelijk
Standaard met een dikke zonenbril, een sigaar en een goed glas Scotch!
drink & rook niet eejquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:06 schreef KudFokker het volgende:
Poker is echt fokking gruwelijk
Standaard met een dikke zonenbril, een sigaar en een goed glas Scotch!
Beetje op de bank hangen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waarom niet?
En wat doe je dan in je vrije tijd?
ieh gevoelens uitenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je depressief bent, zijn je gedachten natuurlijk ook anders.
Ik maar moet dus m'n gevoelens gaan uiten, dat wordt nog wat
Met vrienden manquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:07 schreef getl0st het volgende:
[..]
Poker achter je laptop met een biertje
Vind je dat serieus leuker dan uitgaanquote:
dan met zonnebril en een bak koffie/theequote:
Heb wel eens gehoord dat je echt doodgaat als je droomt dat je dood gaat, maar jij bent dus het levende bewijs dat dit bullshit is?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:42 schreef kingmob het volgende:
Nog steeds ga ik voortdurend dood enzo in mijn dromen
Mogguhquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Heb wel eens gehoord dat je echt doodgaat als je droomt dat je dood gaat, maar jij bent dus het levende bewijs dat dit bullshit is?
Zie je jezelf dan ook echt doodliggen enzo?
Btw: Morguh allemaal
Ik droomde vorige maand dat ik verdronken werd door een of ander middeleeuws martelwerktuigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Heb wel eens gehoord dat je echt doodgaat als je droomt dat je dood gaat, maar jij bent dus het levende bewijs dat dit bullshit is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Heel simpel eej, als je ergens nooit mee begintquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vind je dat serieus leuker dan uitgaan?
Wat dat vind ik echt moeilijk te begrijpen
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik droomde vorige maand dat ik verdronken werd door een of ander middeleeuws martelwerktuig
Maar ik ben er nog steeds
hahaha nou zover ik weet haten we je niet hoor.... ik sowieso nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik droomde vorige maand dat ik verdronken werd door een of ander middeleeuws martelwerktuig
Maar ik ben er nog steeds
Maar ga je dan ook écht dood of word je wakker op het moment dat je stikt? En hoe gaat je droom dan als je dood bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zal je dan maar even uit je "dromen" helpenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Aah dus je zit gelukkig niet alleen maar op de bankquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:11 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Heel simpel eej, als je ergens nooit mee begint
een kijken hoe een week d'r uitziet,
werken van 8.30-1700, rond 1800 thuis, dan koken/soppen/wassen enz, dinsdag naar de muziekverenigigin van 1930-2200, woensdag volleybal training, vrijdag volleybal training, meestal zaterdag een wedstrijd en verder nog wat motorrijden enz
doe je dan op de volleybal geen conatcten op? sportvereningingen zijn toch altijd onwijs gezellig? (ik weet niet hoor ik zit nooit ergens op want ik ben allergisch voor verplichtingen) maar het is iig niet zo dat je niks doet ofzo. kan het niet zo zijn dat je eenzaamheid niet zozeer zit in wat je doet, maar in je gevoel erover?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:11 schreef erikje14 het volgende:
[..]
werken van 8.30-1700, rond 1800 thuis, dan koken/soppen/wassen enz, dinsdag naar de muziekverenigigin van 1930-2200, woensdag volleybal training, vrijdag volleybal training, meestal zaterdag een wedstrijd en verder nog wat motorrijden enz
Het werd zwart...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar ga je dan ook écht dood of word je wakker op het moment dat je stikt? En hoe gaat je droom dan als je dood bent?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
doe je dan op de volleybal geen conatcten op? sportvereningingen zijn toch altijd onwijs gezellig? (ik weet niet hoor ik zit nooit ergens op want ik ben allergisch voor verplichtingen) maar het is iig niet zo dat je niks doet ofzo. kan het niet zo zijn dat je eenzaamheid niet zozeer zit in wat je doet, maar in je gevoel erover?
Er zijn mensen die veel minder doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:11 schreef erikje14 het volgende:
[..]
werken van 8.30-1700, rond 1800 thuis, dan koken/soppen/wassen enz, dinsdag naar de muziekverenigigin van 1930-2200, woensdag volleybal training, vrijdag volleybal training, meestal zaterdag een wedstrijd en verder nog wat motorrijden enz en af en toe een weekje storingsdienst
Mjah, natuurlijk ken ik wel wat mensen via de volleybal maar ook niet echt, teamgenoten enz ken ik wel en daar drink ik ook af en toe wel eens wat mee na de wedstrijd maar verder ook nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
doe je dan op de volleybal geen conatcten op? sportvereningingen zijn toch altijd onwijs gezellig? (ik weet niet hoor ik zit nooit ergens op want ik ben allergisch voor verplichtingen) maar het is iig niet zo dat je niks doet ofzo. kan het niet zo zijn dat je eenzaamheid niet zozeer zit in wat je doet, maar in je gevoel erover?
Voortaan je Versace maar opdoen als je gaat slapenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het werd zwart...
Daarna (ja het klinkt cliché) een witte straal licht, een soort tunnel, totdat het oogverblinderd werd.
Toen werd ik wakker...
Helemaal drijfnat van het zweet en super hyperventilerend![]()
uitgaan, in de vorm van hoe ik denk dat jij uitgaan bedoeld (disco/kroeg, dronken) ben je op een gegeven moment ook wel "zat" dan hoeft dat niet meer elke week, en ga je vanzelf de "burgelijke" dingen meer waarderenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vind je dat serieus leuker dan uitgaan?
Wat dat vind ik echt moeilijk te begrijpen
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:17 schreef rival het volgende:
[..]
uitgaan, in de vorm van hoe ik denk dat jij uitgaan bedoeld (disco/kroeg, dronken) ben je op een gegeven moment ook wel "zat" dan hoeft dat niet meer elke week, en ga je vanzelf de "burgelijke" dingen meer waarderen
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Voortaan je Versace maar opdoen als je gaat slapen![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Voortaan je Versace maar opdoen als je gaat slapen![]()
Wie zegt dat ik dat elke week doequote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:17 schreef rival het volgende:
[..]
uitgaan, in de vorm van hoe ik denk dat jij uitgaan bedoeld (disco/kroeg, dronken) ben je op een gegeven moment ook wel "zat" dan hoeft dat niet meer elke week, en ga je vanzelf de "burgelijke" dingen meer waarderen
dat maakt toch niet uit, dan kan je toch nog wat gaan doen met je sportmaatjes? desnoods bij eentje thuis iets drinken ofzo? maar hoe loopt het bij jou dan na een training/wedstrijd?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:13 schreef erikje14 het volgende:
[..]
middle of nowhere hier eej1.5 kroegen geloof ik en verder niets
* Knuffelzacht geeft rival aai over de bolquote:
HIj was eigenlijk echt te slecht, maar aangezien niemand hier nog grappig is en ik nog niet zo lang wakker ben én veeeeeeeeeeel te kort heb geslapen en nicotine te kort heb (wat ik probeer te negeren), moeten we het er maar mee doenquote:
jij?quote:
blijft mij het gevoel bekruipen dat het meer in jouw hoofd zit dan in de activiteiten. deel je wel eens persoonlijke dingen met die mensen? of vraag je naar persoonlijke dingen? vooral vragen stellen is redelijk veilig en versterkt de band, waardoro je een soort van vriendschap kan opbouwen....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:15 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Mjah, natuurlijk ken ik wel wat mensen via de volleybal maar ook niet echt, teamgenoten enz ken ik wel en daar drink ik ook af en toe wel eens wat mee na de wedstrijd maar verder ook niet
Heej murm, wanneer gaan we wat bij jou thuis drinken?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat maakt toch niet uit, dan kan je toch nog wat gaan doen met je sportmaatjes? desnoods bij eentje thuis iets drinken ofzo? maar hoe loopt het bij jou dan na een training/wedstrijd?
An sich wel grappig, heb jaren voor/bij een entertainment buro gewerkt, drive in/lichtshows enz opbouwen en bedienen. Maar voor mezelf naar zo'n evenement/disco/kroeg gaan zou ik nooit voor m'n plezier doenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:17 schreef rival het volgende:
[..]
was dat nou die jongen waar je na 1 avond verliefd op was? hoe is dat gisteren gelopen dan? niet te zat worden steeds he, dat is niet handig in het versierenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:20 schreef lichtekooi het volgende:
Ik was vannacht zo zat dat ik geen topic kon openen
en vanavond zie ik die jongen weer. Ik denk dat ze gaan poolen. Ik heb hoofdpijn![]()
na een wedstrijd? meestal wat drinken, douchen en naar huisquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat maakt toch niet uit, dan kan je toch nog wat gaan doen met je sportmaatjes? desnoods bij eentje thuis iets drinken ofzo? maar hoe loopt het bij jou dan na een training/wedstrijd?
Dat was een paar maanden terug, maar drink nu een stuk minder gelukkigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:20 schreef rival het volgende:
[..]
jij?![]()
Maar die verhalen draaien weleens, want dan heb je anderhalf kratje bier op. dan drink je al 2 weken niet....
ik heb natuurlijk ook geen notitieboekje waar ik alles echt in bij hou![]()
ik heb het vermoeden dat je aardig wat weekenden doet wat ik net beschrijf
weet niet, ff niet nog, druk bezig met teveel dingen. en moet ook nog beetje rust zien te nemen. moet bijkomen van alles wat er gebeurt in mijn hoofdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heej murm, wanneer gaan we wat bij jou thuis drinken?
Ooit ga ik me ook zo gedragenquote:
Thats all?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht geeft rival aai over de bol
als jij nou eens erikje meeneemt naar iets leuks dat niet stappen is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat was een paar maanden terug, maar drink nu een stuk minder gelukkig
Maar ik ga ook vaak genoeg naar de bios, een optreden, thuis bij iemand pokeren, filmavondjes, af en toe naar het casino, een dagje varen, een dagje survival, enz
Ok, succesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
weet niet, ff niet nog, druk bezig met teveel dingen. en moet ook nog beetje rust zien te nemen. moet bijkomen van alles wat er gebeurt in mijn hoofd
Ik vind het bestquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als jij nou eens erikje meeneemt naar iets leuks dat niet stappen is.
Hou volquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
HIj was eigenlijk echt te slecht, maar aangezien niemand hier nog grappig is en ik nog niet zo lang wakker ben én veeeeeeeeeeel te kort heb geslapen en nicotine te kort heb (wat ik probeer te negeren), moeten we het er maar mee doen
ik ook ja.... HH hoe oud ben jij?quote:
ongetwijfeldquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
blijft mij het gevoel bekruipen dat het meer in jouw hoofd zit dan in de activiteiten.
quote:deel je wel eens persoonlijke dingen met die mensen?
quote:of vraag je naar persoonlijke dingen?
tsja, lastigquote:vooral vragen stellen is redelijk veilig en versterkt de band, waardoro je een soort van vriendschap kan opbouwen....
haha tja meer wilde je voorlopig nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ooit ga ik me ook zo gedragen
[..]
Thats all?(wel lief hoor
)
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ook ja.... HH hoe oud ben jij?
* Murmeli doet wedstrijdje oud zijn
Leedvermaak is het beste vermaakquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:25 schreef KudFokker het volgende:
Het valt wel op, dat de meeste grappen die hier gemaakt worden, ten koste van iemand anders zijn
Edit: dat is het makkelijkst soort humor
zooo ff verbeterdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:25 schreef KudFokker het volgende:
Het valt wel op, dat de meeste grappen die hier gemaakt worden, ten koste van iemand anders mij zijn
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ok, succes
Ik heb wel een leuke film gevonden trouwens
http://www.filmladder.nl/hello.php?show=movie&list=city&movie=7432
Nou zeker in Singlesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:25 schreef KudFokker het volgende:
Het valt wel op, dat de meeste grappen die hier gemaakt worden, ten koste van iemand anders zijn
Is geen haast bij hoor! (en deze film was een geintje)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]niks voor mij....
gisteren ging het hier over een grappige film volgens mij. hangover ofzo?
maar deze week kan ik niet. misschien volgende of in dat weekend. beetje druk dus enzosorry
eens kijken,quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat was een paar maanden terug, maar drink nu een stuk minder gelukkig
Maar ik ga ook vaak genoeg naar de bios, een optreden, thuis bij iemand pokeren, filmavondjes, af en toe naar het casino, een dagje varen, een dagje survival, enz
Dat kan ik beterquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:24 schreef Murmeli het volgende:
ik ook ja.... HH hoe oud ben jij?
* Murmeli doet wedstrijdje oud zijn
Ooh wacht, ik had het fout, jouw 'humor' is de makkelijkste soort humorquote:
Ik alleen op mijn benen, netjes buiten de zon gaan zitten op het terras, maar dan wel de beetjes in de zonquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:28 schreef Howl het volgende:
Morgen
Ik ben net een slang op het moment, zo erg ben ik aan het vervellen.
Je moet er wel wat voor over hebben hehquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:29 schreef erikje14 het volgende:
[..]
eens kijken,
Bios is hier niet in de buurt (minimaal half uur rijden) laatste keer dat ik in de bios was draaide Jurassic Park,
optredens wel meegemaakt vanuit m'n hobby/werk bij dat entertainment buro maar dan wel als werk dus(en met oordoppen in),
thuis bij iemand pokeren nog nooit gedaan, zullen we vrijdag wel zien dan
filmavondjes doe ik af en toe bij een maat van me
casino zal hier ook wel niet in de buurt zijn
dagje varen/survival, mjah zou ook nog kunnen
om een vraag te stellen hoef je niet zoveel te praten he. lijkt me een goede oefening voor vridjag bij het etentje. ga je collega's eens vragen wat voor sport ze doen ofzo. of naar hun kinderen hoe het daarmee gaat. kan je soms de interessantste verhalen horen, en zij zijn blij dat ze kunen lullen en jij hoeft alelen maar te luistern en afentoe te knikken. it's so easyquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:25 schreef erikje14 het volgende:
[..]
ongetwijfeld
[..]
[..]
[..]
tsja, lastigben niet echt een prater
hier op fok is het de makkelijkste soort humor.... buiten fok is het van betere kwaliteitquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ooh wacht, ik had het fout, jouw 'humor' is de makkelijkste soort humor
Nee maar serieus mensen, kom even met die ekte ekte humorniet dit slappe simpele gedoe
Ik ben gisteren bij een vriendin gaan eten. Had ik gezegt dat dat gisteren was dan? Het is vanavondquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
was dat nou die jongen waar je na 1 avond verliefd op was? hoe is dat gisteren gelopen dan? niet te zat worden steeds he, dat is niet handig in het versieren
valt te proberenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
om een vraag te stellen hoef je niet zoveel te praten he. lijkt me een goede oefening voor vridjag bij het etentje. ga je collega's eens vragen wat voor sport ze doen ofzo. of naar hun kinderen hoe het daarmee gaat. kan je soms de interessantste verhalen horen, en zij zijn blij dat ze kunen lullen en jij hoeft alelen maar te luistern en afentoe te knikken. it's so easy
woon je in westfriesland ofzo?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:29 schreef erikje14 het volgende:
[..]
eens kijken,
Bios is hier niet in de buurt (minimaal half uur rijden) laatste keer dat ik in de bios was draaide Jurassic Park,
optredens wel meegemaakt vanuit m'n hobby/werk bij dat entertainment buro maar dan wel als werk dus(en met oordoppen in),
thuis bij iemand pokeren nog nooit gedaan, zullen we vrijdag wel zien dan
filmavondjes doe ik af en toe bij een maat van me
casino zal hier ook wel niet in de buurt zijn
dagje varen/survival, mjah zou ook nog kunnen
he slangetje! dat is waar, jij bent veul ouderderderderder dan ikke. toch zeker een jaar gheghequote:
dat dusquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
om een vraag te stellen hoef je niet zoveel te praten he. lijkt me een goede oefening voor vridjag bij het etentje. ga je collega's eens vragen wat voor sport ze doen ofzo. of naar hun kinderen hoe het daarmee gaat. kan je soms de interessantste verhalen horen, en zij zijn blij dat ze kunen lullen en jij hoeft alelen maar te luistern en afentoe te knikken. it's so easy
Alles wat je zegt kan en zal tegen je gebruikt worden merk ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
haha tja meer wilde je voorlopig niet![]()
Voor de simpele zieltjes is dat het beste vermaak jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hier op fok is het de makkelijkste soort humor.... buiten fok is het van betere kwaliteitdan pak ik ook mensen op taal e.d. of dingen die ze eerst zeggen en daarna.
maar je weet wat ze zeggen... het beste vermaak is leedvermaak
Laat zien wat je kanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Voor de simpele zieltjes is dat het beste vermaak ja
Woordgrappen en zinspelingen die spontaan op de situatie worden geplaatst !
Dat is pas humor
quote:
nee je zei vandaag maar je had het erover dat je vandaag dezelde jongen ging zien als gisteren dus ik dacht: oh dan heb je hm gisteren ook gezien ofzo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:31 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik ben gisteren bij een vriendin gaan eten. Had ik gezegt dat dat gisteren was dan? Het is vanavond![]()
Ik ben heel zenuwachtig en dan nog die hoofdpijn
Dat is wel mijn schuld, van de alcohol
Op een forum ?quote:
een oud vriendinnetje van mij woont erquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:33 schreef erikje14 het volgende:
[..]
ze hebben het wel eens bij Zeeland willen stoppen
Ik draag vaak een t-shirt met lange broek. Dus bij mij is het vooral op mijn armen. Maar het ziet er niet uitquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:29 schreef HeatWave het volgende:
Ik alleen op mijn benen, netjes buiten de zon gaan zitten op het terras, maar dan wel de beetjes in de zon.
Bullshit, ook op FOK! is scherp en alert zijn mogelijk, komop zegquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Op een forum ?
Daar heb je altijd dezelfde situatie...
sochtends op de motor zitten, een wijf versieren, smiddags neuken en savonds eten en bijkomenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:34 schreef rival het volgende:
Erik, als ik jou was zou ik gewoon de hele godganse dag op de motor zitten
Mjah, moet ook nog ff werken eejquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:34 schreef rival het volgende:
Erik, als ik jou was zou ik gewoon de hele godganse dag op de motor zitten
we moeten het simpel houden, anders begrijp je het nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Voor de simpele zieltjes is dat het beste vermaak ja
veel plezier en niet verdwalen he zoontjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:35 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga maar eens richting Utrecht
Wish me luck!
Dude.. je klaagt net dat er maar een bepaald soort grap word gebruikt hier..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Op een forum ?
En snachts begin je gewoon weer opnieuwquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sochtends op de motor zitten, een wijf versieren, smiddags neuken en savonds eten en bijkomen
dat eerste lukt welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sochtends op de motor zitten, een wijf versieren, smiddags neuken en savonds eten en bijkomen
dan moet je ook niet zeuren dat er op een forum altijd zelfde standaard grapjes gemaakt worden..... je bent niet in een irl situatie dus kan je ook niet de mooie grappen maken zoals in irl...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Op een forum ?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
Alles wat je zegt kan en zal tegen je gebruikt worden merk ik
Er staat ga terug! waarom ging je niet terug?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:36 schreef erikje14 het volgende:
[..]
dat eerste lukt wel
[ afbeelding ]
de rest misschien ooit nog eens
de makkelijkste zijn soms wel de meest briljante!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
we moeten het simpel houden, anders begrijp je het niet![]()
hoe makkelijker, hoe beter![]()
KZ heeft goesting!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan moet je ook niet zeuren dat er op een forum altijd zelfde standaard grapjes gemaakt worden..... je bent niet in een irl situatie dus kan je ook niet de mooie grappen maken zoals in irl...
[..]
waarom zaterdag niet ff langsgekomen??
quote:
kijk dat begint er al op te lijken. je gaat dus varen, survivallen, motorrijden, vragen stellen aan mensen en ze lekekr laten lullen en misschien ook nog een wijf versierenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:36 schreef erikje14 het volgende:
[..]
dat eerste lukt wel
[ afbeelding ]
wat heb ik? dat woord komt niet voor in mijn woordenboekquote:
zo is het beter, 's avonds is het lekker rustig op de wegquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:35 schreef Murmeli het volgende:
sochtends op de motor zitten, een wijf versieren, smiddags neuken en savonds eten en bijkomen weer op de motor!
Sociaal zijn is niet iets wat vanzelf komt. Als je niet oefent en jezelf achter je muurtje verschuilt, dan blijft het niets. Maar goed, look who's talking. Ik ben zo een beetje de oudste hier en mij lukt het ook niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:36 schreef erikje14 het volgende:
dat eerste lukt wel
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kijk dat begint er al op te lijken. je gaat dus varen, survivallen, motorrijden, vragen stellen aan mensen en ze lekekr laten lullen en misschien ook nog een wijf versieren neuken![]()
Waarom? is ie niet leuk?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:38 schreef lichtekooi het volgende:
Ik vindt het eng
Ik heb nu wel hoofdpijn, dat kan ik als ecxuus gebruiken om af te bellen...
Daar denk ik echt aan nu
dat is dan ook weer waar, dan moet je snachts maar bijkomen!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
zo is het beter, 's avonds is het lekker rustig op de weg
Nee, niet afzeggen doos!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:38 schreef lichtekooi het volgende:
Ik vindt het eng
Ik heb nu wel hoofdpijn, dat kan ik als ecxuus gebruiken om af te bellen...
Daar denk ik echt aan nu
eh ja sorry komt door kwaak dat is belgisch voor zin...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat heb ik? dat woord komt niet voor in mijn woordenboek
En dan heb je het nog niet eens over scherp zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
eh ja sorry komt door kwaak dat is belgisch voor zin...
Andere dingen gedaanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
waarom zaterdag niet ff langsgekomen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |