als ik om half 9 hier wil zijn moet ik welquote:
waarom heb je die 14 in je naam?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:03 schreef erikje14 het volgende:
ik mag morgen om 5.00 paraat zitten, das dus om een uur of 4.00 van huis![]()
leven van een netwerk engineer gaat niet over rozen
Dat meen je niet! wow..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als ik om half 9 hier wil zijn moet ik wel![]()
kut A2
Maar je weet dat getallen vaak gekoppeld worden aan leeftijd?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:07 schreef erikje14 het volgende:
vroeger, alsin heel lang geleden toen ik m'n hotmail accountje aanmaakte was erikje al weg, evenals erikje1, 2 3 enz, toen heb ik de sprong naar 14 gemaakt. Ik gebruik eingelijk altijd Erikje als nick tenzij die weg is, dan is de 2e keuze erikje14 (en die was hier vrij toen ik destijds m'n acocunt hier aanmaakte).
Heb d'r dus niets mee
I can top that, 5 uurquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zou wel willen dat het bij 2 dagen bleef...om 6 uur zit ik meestal al in de auto
quote:
Jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Getlost
Ga jij hier wat actie in aanbrengen.. tis erg stil hier
murmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
verkapt ik ben stoer met umts post?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:32 schreef KudFokker het volgende:
Ik moet over een uur naar Utrecht
Neem maar even mijn laptop met UMTS mee voor als ik me verveel
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Vanacht weer eens gedroomd dat ik op het toilet zat zonder deuren en dat ie overloopt. (droom ik regelmatig)
Dus ik dacht ik ga eens kijken.. dit zegt het internet:Dat het ook echt serieus te vinden isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got more game than Monopoly.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Vanacht weer eens gedroomd dat ik op het toilet zat zonder deuren en dat ie overloopt. (droom ik regelmatig)
Dus ik dacht ik ga eens kijken.. dit zegt het internet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik weet daar wel iets voor
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Natuurlijk, zijn hele boeken over geschreven hoorquote:
lekker geregeld.... check jij es ff je fobo... of eigenlijk stuur maar gewoon meteen een PMquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:31 schreef Den_Haag het volgende:
vanmiddag een afspraak in Uithoorn. nu lekker thuiswerken.
Dat ding is van mijn werkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:34 schreef getl0st het volgende:
[..]
verkapt ik ben stoer met umts post?
wat ga je in utrecht doen?
hey kingie! lekekr frambozen. ik moet mn aardbeien dringend opeten, die heb ik gisteren gehaald. gewoon vergeten....doozquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:38 schreef kingmob het volgende:
Hey murm
Hmmm, ik heb frambozen als 2e ontbijt![]()
[ afbeelding ]
Ziet dat er dan ongeveer zo uit?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk, zijn hele boeken over geschreven hoor
Dat deed ik vroeger vaakquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:39 schreef KudFokker het volgende:
Ik droom bijna elke nacht dat ik kan vliegenben benieuwd wat dat betekent
en je nodigt mij dan niet eens uit? tsssquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:41 schreef KudFokker het volgende:
Frambozen met een glas champagne
Had ik laatst bij de bbq
Nee geen tussendeuren.. grote openbare ruimte.. dus iedereen kan je zien en naast je staan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:41 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ziet dat er dan ongeveer zo uit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je droomde dus dat je vloog maar dat je het eigenlijk niet kon.... en dat durf jij op fok te zettenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger vaak![]()
en dan ging ik echt fladderen met mijn armen... of een soort van zwembeweging maken... soms moest ik echt mijn stinkende best doen
Astu: http://www.droominfo.nl/droomwoordenboek/droom/uitleg/index.php?c=droomwoordenboek&m=search&droom=Vliegenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:39 schreef KudFokker het volgende:
Van welke site heb je dat Cue?
Ik droom bijna elke nacht dat ik kan vliegenben benieuwd wat dat betekent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
ik onthoud mijn dromen nooit. toen ik net aan mn medicijnen zat droomde ik echt weird maar dat is na een paar weken weer overgegaanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:42 schreef kingmob het volgende:
Ik heb jarenlang gedroomd dat ik mijn verfijnde motoriek verloor tijdens een sport (meestal hockey of voetbal). Vaak viel ik uiteindelijk en kon ik ook niet meer opstaan. Uiteindelijk kon ik ook niet meer praten. Ja hele leuke droom was dat altijd
Zomaar verdwenen gelukkig![]()
Nog steeds ga ik voortdurend dood enzo in mijn dromen
Hmm, heb ik als ik migraine krijg, maar dan voor 't echie, kan ik niet meer uit m'n woorden komen :/quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:42 schreef kingmob het volgende:
Uiteindelijk kon ik ook niet meer praten. Ja hele leuke droom was dat altijd
Dat lees jij heul niet goedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je droomde dus dat je vloog maar dat je het eigenlijk niet kon.... en dat durf jij op fok te zetten![]()
mietje!
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Astu: http://www.droominfo.nl/droomwoordenboek/droom/uitleg/index.php?c=droomwoordenboek&m=search&droom=VliegenBen leuk om me in te gaan verdiepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik vlieg altijd als een acrobaat!
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Er zit een voordeel aan dromen vergeten, ik onthoud ze nu ook meestal niet meer, behalve als ik slecht slaap. Dan gaan in je herrineringen namelijk werkelijkheid en dromen door elkaar lopen en dat is zwaar irritant. Niet dat je denkt dat je echt gevlogen hebt, maar de wat meer aardse zaken wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik onthoud mijn dromen nooit. toen ik net aan mn medicijnen zat droomde ik echt weird maar dat is na een paar weken weer overgegaanwel jammer want ik beleefde echt de meest vreemde avonturen (alleen weet ik nu niet meer wat)
dat past goed hoor, alleen het werkt niet zo bestquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:48 schreef KudFokker het volgende:
En ja hoor, nóg een mongool op mijn werk die het voor elkaar gekregen heeft om een USB kabel in de UTP aansluiting te proppen!
Je kan zeggen wat je wilt, maar het past wel gewoon en sluit netjes aanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:48 schreef KudFokker het volgende:
En ja hoor, nóg een mongool op mijn werk die het voor elkaar gekregen heeft om een USB kabel in de UTP aansluiting te proppen!
Ik word altijd door een hond gebeten in mijn rugquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ben leuk om me in te gaan verdiepen!
Ik vlieg altijd als een acrobaat!
Klinkt pijnlijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:50 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik word altijd door een hond gebeten in mijn rug
ik ga vooral dromen als ik in slaap val geloof ik. dan zit ik in de randstadrail te dromen enzo. en dan krijg ik vaak ook kleine stuipjes in mn armen of benen. maar dat is van die kutpillen. hopelijk krijg ik vanaf donderdag andere....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:48 schreef kingmob het volgende:
[..]
Er zit een voordeel aan dromen vergeten, ik onthoud ze nu ook meestal niet meer, behalve als ik slecht slaap. Dan gaan in je herrineringen namelijk werkelijkheid en dromen door elkaar lopen en dat is zwaar irritant. Niet dat je denkt dat je echt gevlogen hebt, maar de wat meer aardse zaken wel.
En als je lang genoeg niet slaapt ga je dromen terwijl je wakker bent. Hallucineren zonder drugs![]()
verrassendquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:51 schreef erikje14 het volgende:
Hmm, vrijdag een bedrijfsuitje, denk niet dat ik ga
Mijn ex had dat ook, weet je zeker dat het van de pillen komt? Ik zei altijd weltrusten als d'r rechterarm zo'n raar trekje maakte, dat was altijd luttele seconden voordat ze echt in slaap viel. Maar dan ook echt altijdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ga vooral dromen als ik in slaap val geloof ik. dan zit ik in de randstadrail te dromen enzo. en dan krijg ik vaak ook kleine stuipjes in mn armen of benen. maar dat is van die kutpillen. hopelijk krijg ik vanaf donderdag andere....
Zo'n schrik reactie bedoel jequote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ga vooral dromen als ik in slaap val geloof ik. dan zit ik in de randstadrail te dromen enzo. en dan krijg ik vaak ook kleine stuipjes in mn armen of benen. maar dat is van die kutpillen. hopelijk krijg ik vanaf donderdag andere....
Ja dat is echt kut wakker wordenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:51 schreef kingmob het volgende:
[..]
Klinkt pijnlijk![]()
Ook kut is dat vallen vlak voor je in slaap valt. Is niet goed voor m'n hart...
Dan word je ook helemaal bezweet en klam wakkerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:54 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ja dat is echt kut wakker worden
Hart in je keel en ook echt het gevoel dat je gebeten word bij het wakker worden
Dat vallen heb ik ook vaak!is het bij jou dan ook net of je nog valt als je wakker wordt?
Ja, ik heb ook wel eens gedroomd dat ik tegen een muur liep en toen gooide ik me in m'n slaap ook echt tegen de muurquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:54 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ja dat is echt kut wakker worden
Hart in je keel en ook echt het gevoel dat je gebeten word bij het wakker worden
Dat vallen heb ik ook vaak!is het bij jou dan ook net of je nog valt als je wakker wordt?
Ik kon het altijd, moest er soms gewoon iets harder voor werken dan andersquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jawel dat lees ik prima maar jij wilt het niet horen
waarom niet?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:51 schreef erikje14 het volgende:
Hmm, vrijdag een bedrijfsuitje, denk niet dat ik ga
Dat is heel natuurlijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:52 schreef Cuegirllie het volgende:
En mijn dromen over seks betekent gewoon dat ik een tekort heb
mjah, waarom wel ?quote:
ghehe, dat zou ik niet eens herkennen denk ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat is heel natuurlijk![]()
Ik droom in die categorie vooral over dat ik verliefd word
Beetje socializen manquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:57 schreef erikje14 het volgende:
[..]
mjah, waarom wel ?
Avondje pokeren met de afdeling en wat te knauwen, ach, kan ook wel gaan, scheelt een avondje koken
dat is natuurlijk ook een optie.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:57 schreef kingmob het volgende:
Dat is heel natuurlijk![]()
Ik droom in die categorie vooral over dat ik verliefd word
Ik zie de reden om niet te gaan nergens?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:57 schreef erikje14 het volgende:
[..]
mjah, waarom wel ?
Avondje pokeren met de afdeling en wat te knauwen, ach, kan ook wel gaan, scheelt een avondje koken
Is heel kut wakker worden omdat dat gevoel dan zo uit je 'wegebt'. En dan blijf je met een soort van kater overquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat is natuurlijk ook een optie.
Ik ben nog nooit verliefd geworden in een droom
voordat ik die pillen had had ik het zo goed als nooit, nu heb ik het bijna altijd. hoewel in bed wordt het wel steeds minder bedenk ik me. mijn ex die had het ook en die slikte ook die pillen (maar wel een ander soort) maargoed ik vind die stuipne niet het ergste van die rommel. gespannend gevoel 24/7 in mijn lichaam is erger.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:53 schreef kingmob het volgende:
[..]
Mijn ex had dat ook, weet je zeker dat het van de pillen komt? Ik zei altijd weltrusten als d'r rechterarm zo'n raar trekje maakte, dat was altijd luttele seconden voordat ze echt in slaap viel. Maar dan ook echt altijd
Lekker sociaal doen!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:57 schreef erikje14 het volgende:
[..]
mjah, waarom wel ?
ik ook niet maar heb wel regelmatig gedroomd dat eenvriendje van me dood ging of dat hij bij me wegliep en ik maar roepen dat ie niet weg mocht gaan. maargoed dat droom ik alleen als ik depressief ben geloof ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat is natuurlijk ook een optie.
Ik ben nog nooit verliefd geworden in een droom
Mjah, is m'n trainingsavond van de volleybal en ik hou helemaal niet van uitgaan en ook niet van pokerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:59 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik zie de reden om niet te gaan nergens?
Beide dingen die ik nooit doequote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:01 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker sociaal doen!
onder de mensen zijn...
dan blijf je alleen bij het eten. is wel goed om even je gezicht te laten zien. al ga je een uurtje.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:03 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Mjah, is m'n trainingsavond van de volleybal en ik hou helemaal niet van uitgaan en ook niet van poker
Ja, dan leer je na verloop van tijd ook de dingen kennen die je zegt te missenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:03 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Beide dingen die ik nooit doeMaar goed, misschien eens mee beginnen
Als je depressief bent, zijn je gedachten natuurlijk ook anders.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:03 schreef Murmeli het volgende:
ik ook niet maar heb wel regelmatig gedroomd dat eenvriendje van me dood ging of dat hij bij me wegliep en ik maar roepen dat ie niet weg mocht gaan. maargoed dat droom ik alleen als ik depressief ben geloof ik.
Waarom nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:03 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Beide dingen die ik nooit doeMaar goed, misschien eens mee beginnen
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:06 schreef KudFokker het volgende:
Poker is echt fokking gruwelijk
Standaard met een dikke zonenbril, een sigaar en een goed glas Scotch!
drink & rook niet eejquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:06 schreef KudFokker het volgende:
Poker is echt fokking gruwelijk
Standaard met een dikke zonenbril, een sigaar en een goed glas Scotch!
Beetje op de bank hangen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waarom niet?
En wat doe je dan in je vrije tijd?
ieh gevoelens uitenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je depressief bent, zijn je gedachten natuurlijk ook anders.
Ik maar moet dus m'n gevoelens gaan uiten, dat wordt nog wat
Met vrienden manquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:07 schreef getl0st het volgende:
[..]
Poker achter je laptop met een biertje
Vind je dat serieus leuker dan uitgaanquote:
dan met zonnebril en een bak koffie/theequote:
Heb wel eens gehoord dat je echt doodgaat als je droomt dat je dood gaat, maar jij bent dus het levende bewijs dat dit bullshit is?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:42 schreef kingmob het volgende:
Nog steeds ga ik voortdurend dood enzo in mijn dromen
Mogguhquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Heb wel eens gehoord dat je echt doodgaat als je droomt dat je dood gaat, maar jij bent dus het levende bewijs dat dit bullshit is?
Zie je jezelf dan ook echt doodliggen enzo?
Btw: Morguh allemaal
Ik droomde vorige maand dat ik verdronken werd door een of ander middeleeuws martelwerktuigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Heb wel eens gehoord dat je echt doodgaat als je droomt dat je dood gaat, maar jij bent dus het levende bewijs dat dit bullshit is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Heel simpel eej, als je ergens nooit mee begintquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vind je dat serieus leuker dan uitgaan?
Wat dat vind ik echt moeilijk te begrijpen
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik droomde vorige maand dat ik verdronken werd door een of ander middeleeuws martelwerktuig
Maar ik ben er nog steeds
hahaha nou zover ik weet haten we je niet hoor.... ik sowieso nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik droomde vorige maand dat ik verdronken werd door een of ander middeleeuws martelwerktuig
Maar ik ben er nog steeds
Maar ga je dan ook écht dood of word je wakker op het moment dat je stikt? En hoe gaat je droom dan als je dood bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zal je dan maar even uit je "dromen" helpenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Aah dus je zit gelukkig niet alleen maar op de bankquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:11 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Heel simpel eej, als je ergens nooit mee begint
een kijken hoe een week d'r uitziet,
werken van 8.30-1700, rond 1800 thuis, dan koken/soppen/wassen enz, dinsdag naar de muziekverenigigin van 1930-2200, woensdag volleybal training, vrijdag volleybal training, meestal zaterdag een wedstrijd en verder nog wat motorrijden enz
doe je dan op de volleybal geen conatcten op? sportvereningingen zijn toch altijd onwijs gezellig? (ik weet niet hoor ik zit nooit ergens op want ik ben allergisch voor verplichtingen) maar het is iig niet zo dat je niks doet ofzo. kan het niet zo zijn dat je eenzaamheid niet zozeer zit in wat je doet, maar in je gevoel erover?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:11 schreef erikje14 het volgende:
[..]
werken van 8.30-1700, rond 1800 thuis, dan koken/soppen/wassen enz, dinsdag naar de muziekverenigigin van 1930-2200, woensdag volleybal training, vrijdag volleybal training, meestal zaterdag een wedstrijd en verder nog wat motorrijden enz
Het werd zwart...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar ga je dan ook écht dood of word je wakker op het moment dat je stikt? En hoe gaat je droom dan als je dood bent?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
doe je dan op de volleybal geen conatcten op? sportvereningingen zijn toch altijd onwijs gezellig? (ik weet niet hoor ik zit nooit ergens op want ik ben allergisch voor verplichtingen) maar het is iig niet zo dat je niks doet ofzo. kan het niet zo zijn dat je eenzaamheid niet zozeer zit in wat je doet, maar in je gevoel erover?
Er zijn mensen die veel minder doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:11 schreef erikje14 het volgende:
[..]
werken van 8.30-1700, rond 1800 thuis, dan koken/soppen/wassen enz, dinsdag naar de muziekverenigigin van 1930-2200, woensdag volleybal training, vrijdag volleybal training, meestal zaterdag een wedstrijd en verder nog wat motorrijden enz en af en toe een weekje storingsdienst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |