Ik zei het vooral om te zorgen dat je arrogantie niet te erg wordt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:44 schreef IQM het volgende:
Gelukkig val jij op vrouwen en ben ik nooit voorstander geweest van je smaak.
quote:
Auchquote:Gelukkig val jij op vrouwen en ben ik nooit voorstander geweest van je smaak.
quote:
Minpuntje.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:43 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben tot nu toe wel de FoK!'ker met de meeste vrienden. Maar ik accepteer ook mensen waar ik 1x hoi tegen heb gezegd.En ik heb half FoK! in bezit.
Fas wilde dat ik bleef dus bleef ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:45 schreef IQM het volgende:
[..]
OMG! Jij zei drie kwartier geleden dat je ging slapen?Deugniet! [ afbeelding ]
Wees niet bang.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zei het vooral om te zorgen dat je arrogantie niet te erg wordt.
En als ik je zeg dat er diverse paints op staan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik had het graag gedaan, maar er zit een existentiele identiteitscrisis in de weg, sorry
Dat siert haar. En jou.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Fas wilde dat ik bleef dus bleef ik.
Geen succes? Dat was jij 1 van de weinige programmas waar nog een beetje leuk naar te kijken was naast alle idols, ** with the stars, bouwen met *** en koken met *** programmasquote:
Ik denk dat 5-jarige IQM ook helemaal into hedendaagse Allure_ zou zijn geweest.quote:
Ja, 't is toch zo?quote:Auch.
Ik las 'gegaan'.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:48 schreef Skylark. het volgende:
Fuck zeg, hoe heette MaisNon ook alweer. Er is ooit een hele SC over gedaan.
BEN JE JALOERS OFZO, HÈ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:50 schreef Breathtaking het volgende:
WTF ZIE IK OP MN HYVES! IQM EN SKYLARK VRIENDEN GEWORDEN!?
Ik heb je Hyves openstaan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:50 schreef Breathtaking het volgende:
WTF ZIE IK OP MN HYVES! IQM EN SKYLARK VRIENDEN GEWORDEN!?
Zoek maar bij m'n username-hyves.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:49 schreef Maisnon het volgende:
Jij en BT zijn geen lid van de FOK hyves ofwel Skylark
Maar srsly, weet ik de reden waarom jij je hyves niet wil delen? Is dat het ene waarover ik je ooit PM'de en waarna jij vroeg of ik het (op het forum) wilde editen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:50 schreef Maisnon het volgende:
Mijn echte naam is op een enkele manier met Maisnon verbonden op internet. Bewust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |